heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:28 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em waarom was je niet op de TAL meet?
mja en zaterdag maar voor 15 euro gezopen hahaquote:
Zaterdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?
en wanneer was die dan ?
Tjah,quote:
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah,
had ik sowieso geen tijd haha.
eerst naar puishaven (motterrijerke benefiet zooi) en daarna naar breda met een carnavalsorkest
Gelukkigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Naamtopic! Bedankt voor het medeleven mensen. Pap bleek nachtdienst te hebben dus die was om 1 uur alweer op, zodat ik mijn eigen bed kon terugkapen
.
Was nog wel erg gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...
Welkom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Nog een inwoner van Tilburg hier
Susanne, 26, student/stagiaire
Ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Wow, scherp hoor Grasje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Scherp als een mesquote:
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
Hoiquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Go Trappersquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
Nice, lekker bieren vrijdag dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Joh..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dus voortaan zitten ook wij met onze vereniging weer in de stadquote:Vanaf heden hebben wij, cv De Roemerleppers, en nieuwe residentie. Wij zijn dan ook blij jullie te kunnen laten weten, dat wij café de Roemer weer onze residentie mogen noemen.
Al onze activiteiten zullen vanaf nu hier ook plaatsvinden
Onze eerste activiteit in ons nieuwe residentie is op zaterdag 13 november. Dit is het 11-11 bal van onze vereniging. Met presentatie van onze raad van 11, een geweldig optreden van Michael Humble en nog meer. Nieuwsgierig? kom gewoon kijken, iedereen welkom vanaf 20:30.
Waar; Cafe de Roemer, Molenbochtstraat 65 in Tilburg.
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
jij maakt wat mee zeg... waarom ga je dan als het politie is je dan nog verdachter gedragen? zal wel iets zijn voorgevallen waardoor ze met man en macht er naar toe komen.
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaar
maar denk inderdaad iemand uit de straat moeten hebben, want ze stonden zo dat ze alles uit onze straat weg konden zien rijden.
Maar dan nog: als ze iemand zoeken ... dan hadden ze ff dat bordje van stop politie aan moeten zetten....
jah is eigenlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
WTF.
Ik rij de straat uit, kijk naar rechts: koplampen die half de straat in schijnen. Ik had zoiets: zal wel, dus netjes naar links gegaan. Gelijk die koplampen als een magneet achter me aan
ik draai weer de hoek om, blokkeert een busje voor de helft de weg ... dus ik ontwijk het in een reflex en zie tot mn verbazing dat het politie is
Ik dus door rijden en die auto achter me bleef continue achter me. gaf ik gas, die auto ook en visa versadaarna zag ik nog meer politie de wijk in komen. En ik rijd de wijk uit, die auto achter mij ook ... ik geef netjes richitng aan en die auto niet ... ik had echt zoiets van wtf
daarna op reuckertbaan ik naar 70 (wel te hard maar jah) en die auto achter me ook gelijk naar de 70. Dus ik terug naar rechterbaan en gelijk in de rem naar de 50. Dus die auto had geen kans achter me en schoot er met 70 langs. Was ook een politiebusje
die bijrijder keek bij mij naar binnen, daarna gaven ze gas, draaide ze om en zijn ze weer vol gas terug naar onze wijk gegaan
zal me niks verbazenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |