heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:28 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em waarom was je niet op de TAL meet?
mja en zaterdag maar voor 15 euro gezopen hahaquote:
Zaterdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?
en wanneer was die dan ?
Tjah,quote:
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah,
had ik sowieso geen tijd haha.
eerst naar puishaven (motterrijerke benefiet zooi) en daarna naar breda met een carnavalsorkest
Gelukkigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Naamtopic! Bedankt voor het medeleven mensen. Pap bleek nachtdienst te hebben dus die was om 1 uur alweer op, zodat ik mijn eigen bed kon terugkapen
.
Was nog wel erg gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...
Welkom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Nog een inwoner van Tilburg hier
Susanne, 26, student/stagiaire
Ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Wow, scherp hoor Grasje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Scherp als een mesquote:
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
Hoiquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Go Trappersquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
Nice, lekker bieren vrijdag dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Joh..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dus voortaan zitten ook wij met onze vereniging weer in de stadquote:Vanaf heden hebben wij, cv De Roemerleppers, en nieuwe residentie. Wij zijn dan ook blij jullie te kunnen laten weten, dat wij café de Roemer weer onze residentie mogen noemen.
Al onze activiteiten zullen vanaf nu hier ook plaatsvinden
Onze eerste activiteit in ons nieuwe residentie is op zaterdag 13 november. Dit is het 11-11 bal van onze vereniging. Met presentatie van onze raad van 11, een geweldig optreden van Michael Humble en nog meer. Nieuwsgierig? kom gewoon kijken, iedereen welkom vanaf 20:30.
Waar; Cafe de Roemer, Molenbochtstraat 65 in Tilburg.
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
jij maakt wat mee zeg... waarom ga je dan als het politie is je dan nog verdachter gedragen? zal wel iets zijn voorgevallen waardoor ze met man en macht er naar toe komen.
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaar
maar denk inderdaad iemand uit de straat moeten hebben, want ze stonden zo dat ze alles uit onze straat weg konden zien rijden.
Maar dan nog: als ze iemand zoeken ... dan hadden ze ff dat bordje van stop politie aan moeten zetten....
jah is eigenlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
WTF.
Ik rij de straat uit, kijk naar rechts: koplampen die half de straat in schijnen. Ik had zoiets: zal wel, dus netjes naar links gegaan. Gelijk die koplampen als een magneet achter me aan
ik draai weer de hoek om, blokkeert een busje voor de helft de weg ... dus ik ontwijk het in een reflex en zie tot mn verbazing dat het politie is
Ik dus door rijden en die auto achter me bleef continue achter me. gaf ik gas, die auto ook en visa versadaarna zag ik nog meer politie de wijk in komen. En ik rijd de wijk uit, die auto achter mij ook ... ik geef netjes richitng aan en die auto niet ... ik had echt zoiets van wtf
daarna op reuckertbaan ik naar 70 (wel te hard maar jah) en die auto achter me ook gelijk naar de 70. Dus ik terug naar rechterbaan en gelijk in de rem naar de 50. Dus die auto had geen kans achter me en schoot er met 70 langs. Was ook een politiebusje
die bijrijder keek bij mij naar binnen, daarna gaven ze gas, draaide ze om en zijn ze weer vol gas terug naar onze wijk gegaan
zal me niks verbazenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaar
maar denk inderdaad iemand uit de straat moeten hebben, want ze stonden zo dat ze alles uit onze straat weg konden zien rijden.
Maar dan nog: als ze iemand zoeken ... dan hadden ze ff dat bordje van stop politie aan moeten zetten....
Wie zegt niet dat ze in een gewone auto reden?Zo weet ik dat ze in omg. Nijmegen vaak in een grijze Seat rijden oidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..
als het donker is (om 5:30) en hij rijdt achter je en schijnt met koplampen recht naar binnen. Tja dan zie je door de verlichting niet de rest van de stripings. En hij hing te dicht op me om het dak te zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..
Undercover cops maddafakkaa!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
quote:
werkzaamheden ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:11 schreef Graseter het volgende:
Ze hebben de hub van doornlaan afgezet. Ik wil straks nog wel naar huis kunnen.
Ach so,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
nope:
http://www.omroepbrabant.(...)e+Tilburg+gezet.aspx
Valt wel mee, er zouden 3 krakers in het pand zitten, dus het zal allemaal wel meevallen lijkt me...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach so,
thanks
graseter, dat wordt onderduiken
Dit dusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef theKiD het volgende:
Krakers.. vies vuil goor profiterend k*nkerk*tvolkAllemaal uitzuigers
Mijn huis! Wat doen ze!?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach so,
thanks
graseter, dat wordt onderduiken
Woon jij in een leegstaand kantoorgebouw?quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef theKiD het volgende:
Krakers.. vies vuil goor profiterend k*nkerk*tvolkAllemaal uitzuigers
grapjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Woon jij in een leegstaand kantoorgebouw?
Dan ben je ook een:
[..]
Het zal wel loslopen, die drie man zullen wel geen veldslag aangaan met de politie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
grapjeals ik maar wel naar huis kan.
Hagelen bedoel je...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:38 schreef Guard het volgende:
Wat een voorspelbaar weer zeg, tis lunchpauze en het begint te gieten
Tis hier idd net of er een windhoos de tuin met kiezels van de buren hier op mijn balkon heeft losgelatenquote:
quote:Dit is:Op woensdag 20 oktober 2010 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[een of andere blaatopmerking verwijderd]
quote:Damn. Ik ben vandaag 2x door Oisterwijk gekomen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
FOK!STOK door Nederland #114 OISTERWIJK
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
Sinds begin deze maand werkzaam in Tilburg.![]()
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHAOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Bestaat die nog de fokstokOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
quote:morge kiddieOp donderdag 21 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd, voor de wekker wakker geworden
quote:weer gezopen?Op donderdag 21 oktober 2010 02:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHA
weltruste mensen
quote:uitgaande tijdstip zeg ik: Jah
quote:Inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 17:18 schreef aardappel het volgende:
Hij moest nadenken of de weteringenlaan in de blaak was? De weteringenlaan beslaat onderhand de helft van die wijk
quote:Fokstok?Op donderdag 21 oktober 2010 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bestaat die nog de fokstok
Ligt er aan wat voor wijk je zoekt
Ben je van de volksbuurtjes moet je naar broekhoven ...
quote:blaak is prima wijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
quote:Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:iphone 4Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?
Pff ik ga zo m'n telefoon maar terugbrengen naar de winkel, hopen dat ze 'm op willen sturen. Ben het een beetje zat dat ie vastloopt en nergens op reageert, enige wat helpt is batterij eruit halen. Ik ga niet nog anderhalf jaar met een telefoon lopen waarvan ik regelmatig het deksel los moet peuteren.. geen zin in.
quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |