Tis hier idd net of er een windhoos de tuin met kiezels van de buren hier op mijn balkon heeft losgelatenquote:
quote:Dit is:Op woensdag 20 oktober 2010 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[een of andere blaatopmerking verwijderd]
quote:Damn. Ik ben vandaag 2x door Oisterwijk gekomen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
FOK!STOK door Nederland #114 OISTERWIJK
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
Sinds begin deze maand werkzaam in Tilburg.![]()
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHAOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Bestaat die nog de fokstokOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
quote:morge kiddieOp donderdag 21 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd, voor de wekker wakker geworden
quote:weer gezopen?Op donderdag 21 oktober 2010 02:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHA
weltruste mensen
quote:uitgaande tijdstip zeg ik: Jah
quote:Inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 17:18 schreef aardappel het volgende:
Hij moest nadenken of de weteringenlaan in de blaak was? De weteringenlaan beslaat onderhand de helft van die wijk
quote:Fokstok?Op donderdag 21 oktober 2010 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bestaat die nog de fokstok
Ligt er aan wat voor wijk je zoekt
Ben je van de volksbuurtjes moet je naar broekhoven ...
quote:blaak is prima wijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
quote:Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:iphone 4Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?
Pff ik ga zo m'n telefoon maar terugbrengen naar de winkel, hopen dat ze 'm op willen sturen. Ben het een beetje zat dat ie vastloopt en nergens op reageert, enige wat helpt is batterij eruit halen. Ik ga niet nog anderhalf jaar met een telefoon lopen waarvan ik regelmatig het deksel los moet peuteren.. geen zin in.
quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |