quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Renault worthy; niet één race gefinishedquote:
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' overquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
@Anne, ik zeg toch verder ook niks, was niet van plan om meer te gaan delen dan dat
Oldskool, toen je nog elke race minimaal één motor aan vellen zag gaan op het rechte eindquote:
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' over?
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' opquote:
Die toerksjhe shit van woensdag... met die prikkertjes erinquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel! Waar zat dat ook alweer in?
Trucje van de Marketingafdeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' op
Oh ja, in je knoflooksausquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die toerksjhe shit van woensdag... met die prikkertjes erin
fixedquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Trucje van de Markertingafdeling.
Trouwens SD, in die bak met ijs zit zat zekersteweten ook yoghurt.
Jullie?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' over?
Heb niks met yukiquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktOf neukt ze nog andere mannen ook, dat het niet op fok mag?
[..]
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' op
\quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Trucje van de Marketingafdeling.
Trouwens SD, in die bak met ijs zit zekersteweten ook yoghurt.
Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef 2cv het volgende:
Dat geklep over yoghurt en smaak enzo doet me denken aan dit topic.
Nooit wat geweest? Ging een paar keer met dr uit, zie/spreek dr nog regelmatig, maar is niks buiten vriendschap.quote:
en een versnelling terug bonkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Check hoe ploeris hard dat nog ging![]()
En hoor die remmen dan![]()
Geen idee hoe het smaakt, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen het er op vinden lijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?
Rechtopstaand schokbrekersquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh.. en kijk waar ik over struikel, tóf !!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Vlak langs de heggetjes afquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Kutsnerp, vind het geen mooi geluidquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Het is Ringavond
Check deze voor de sound van de V10
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beterquote:
Nou, voor deze keer danquote:
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te gevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beter
En de auto is een beetje te snel voor de bestuurder![]()
Kijk eens hoe hij remmend de bocht inkomtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te geven
Waarom staat er 'ringtaxi' in die link ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest even hieraan denken
[ afbeelding ]
Zo lees ik nog eens ietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktOf neukt ze nog andere mannen ook, dat het niet op fok mag?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Eigen leven zo saai Alex?
Nee, integendeelquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Een Beagle in je Foboquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Fantastischquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, integendeelMaar een beetje stoken is altijd leuk!
[ afbeelding ]
De ringsticker was ook puur om te provoceren, en de sticker aan de andere kant van de kenteknplaat heeft exact hetzelfde doel
Jupquote:
Smakelijkquote:
Krengen zijn het zeker maar dat maakt ze des te leukerquote:
rellen is voor modjes toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er wordt hier in tegenstelling tot mijn verwachtingen weinig gereld, derhalve bied ik een halve zak popcorn aan; weinig in gegraaid
Rellen is voor Staticquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
brb, ff een kitten boven het zwembad in mn tuin hangen!
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEERquote:
Ik heb die foto ook eens gebrikt ergens, toen dacht de persoon voor wie hij bestemd was dat het een foto van 2cv was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&Fquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEER
Anne wil wel!
of: "hoe anne in 30 seconden tijd voor de 2e keer mod werd"
dat heb ik ook nooit gezegd, zlefs toen de complete crew je achter de schemren afbrandde waren yvonne en ik de enigen die ook nog wisten te melden dat je op F&F gewoon een verdraaid goede mod wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&F.
en PUB.. en GAM...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:36 schreef bietelboer het volgende:
Anne mod geweest op F&F![]()
En mod relletjes? ik zit echt te weinig op fok(gelukkig)
Nee, maar dit is PTA, we moeten nog rijden heahquote:
ik ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Anne het volgende:
Ik weet het niet meer precies Alex.
En bietelboer, je kunt bijna beter vragen waar ik géén mod van ben geweest.
1x games maar. En nu heb ik ook weer rechten, dus help ik af en toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
en naast modderen heb je toch ook nog van verschillende subsites medewerker geweest? iig twee keer games, en ook een keer weblog tcoh?
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster hequote:
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster he
SES is ook altijd een plek geweest om mods neer te zetten die eigenlijk geen zin hadden te modden, maar waarvan men het zo sneu vond ze op blauw te zettenheb me altijd afgevraagd wat Sjoewe daar als mod moest
Voel je niet zo in je wiek geschoten johquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Moet je hem zetten?quote:
Anne glimt als een zwangere vrouw. Dus ze is zwangerquote:
Gele Cape....Checkquote:
Euw.......... is het zo'n bedrijfquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah, 3 maanden zijn om dus het mag weer
Je hebt in ieder geval weer even een baanquote:is wel tijdelijk overigensWellicht maar 3 weken, maar ik hoop op meer.
uhu! en 'tot heden' staat beter op de cv dan 'tot juni 2010'quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Euw.......... is het zo'n bedrijf
[..]
Je hebt in ieder geval weer even een baan
herman ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent de enige niet-ex-crew-oldbie in de SC, samen met die nina brink kloon?
herman komt niet meer op fok dus die telt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
herman ook niet
of bedoel je hem met die nina brink kloon?
Wie is die nina brink kloon dan? Peu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman komt niet meer op fok dus die telt niet
Nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wie is die nina brink kloon dan? Peu?
Da's geen Nina Brink kloon, maar een Oh Oh Cherso kloonquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's geen Nina Brink kloon, maar een Oh Oh Cherso kloon
Maar toch fijn dat je erkent dat 'Nina' en ik de enige zijn met een leven.....quote:
het meeste wat hier rondhuppelt is ex-crew, dus ook niet geheel levenloosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar toch fijn dat je erkent dat 'Nina' en ik de enige zijn met een leven.....
juist welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het meeste wat hier rondhuppelt is ex-crew, dus ook niet geheel levenloos
Doe eens aardigquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
juist welDaarom huppelen ze hier nog steeds rond
Ohja, even vergeten, ik ben aardigquote:
Superboer/Supraklusser/daddy/karbovreterquote:
het gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Superboer/Supraklusser/daddy/karbovreter![]()
![]()
Hoe is het met jou, en met je biologische en mechanische kindjes?!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het gaat.
afgelopen zomer gescheiden.
supra doet het goed. lexus ook.
starlet staat te koop.
how's your life coming on ?
Rondje weiland en het is weer zoals het hoortquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
rotregen, alle modder stroomt van de Niva af nu
durf ik niet aan met rwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rondje weiland en het is weer zoals het hoort
ik denk niet dat de voetbalvereniging dat leuk gaat vinden, dat is hun hoofdveldquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Driftend door perk aan de overkant dan?
Hmm, zit wat inquote:
* Alfisti ziet het probleem nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat de voetbalvereniging dat leuk gaat vinden, dat is hun hoofdveld
Heej bijtvisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wat een aanstellers; het groeit toch weer aan ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen zin om met hooivorken en brandende fakkels het dorp uitgejaagd te worden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej bijtvis
Ik ben er al weer aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Hmmm pizza zou ik elke dag wel kunnen eten
Ik had het in dit geval over een zelfgemaakt pizzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ik
Je gaat een workshop Pizzabodems maken geven ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval over een zelfgemaakt pizzaDaar kan de supermarkt echt niet tegenop
Met frisse tegenzin jaquote:
Fixed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik pak vaak zo'n Dr. Oetdingeslul pizza,
/care welke lul hem inelkaar pleurtquote:
Ik hoorde daarnet iets over onweer en hevige buien enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom vrees ik dat ik zometeen nat ga worden met honden uitlaten ??![]()
Het was zulk lekker weer vanmorgen
Mjah, ik kijk net op BR, en het zou allemaal goed moeten komen, maar als ik hier naar buiten kijk....quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet iets over onweer en hevige buien enzo.
Ik hoop op vanavond, maar dat heb ik dus niet gehoord![]()
Onweer en harde regen
De onweer en hagel is morgen pasquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik kijk net op BR, en het zou allemaal goed moeten komen, maar als ik hier naar buiten kijk....
Tis middel tot donkergrijs, en het waait stevig.. ik zou zeggen dat we binnen nu en een uur of anderhalf redelijk horizontale regen krijgen
[edit]
Fuck, het miezert dus al![]()
Ok, dan neem ik vandaag het water welquote:
*shampoo en badschuim meeneemtquote:
wat een schatjequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Jimmie het volgende:
Voor Alexxxxx
[ afbeelding ]
& http://i51.tinypic.com/29vkt49.jpg
Best wel genant om foto's van zoiets te maken..
fotooo's !quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
hele dag lopen klussen, keukenkastjes gemaakt en aan de muur gehangen, badkamer kastje gemaakt en aan de muur gehangen en kapstok opgehangen. Kan geen schroevendraaier of boormachine meer zien
Ah, daar stonden ook camera's toch ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Jullie hadden het gisteren toch over die weg van Veghel naar Helmond?
Baaaah!!!
Echtquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, daar stonden ook camera's toch ??
Volgens mij had Bara het daar over ?quote:
Wat ik mij kan herinneren wel jaquote:
Was niet bij mij, hadden ook geen foto's gemaaktquote:
Klopt, wel meer dan 1 ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren wel ja* Alfisti moest daar paar jaar geleden 3 maanden elke dag langs
Gaat het niet eens tijd worden om een automatische incasso aan die lui uit Leeuwarden af te geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef Anne het volgende:
Ow, nouja, volgens mij heb ik niet echt te hard gereden. Het was best druk.
Dan krijg ik alsnog een aanmaning, want er valt niet zoveel te incasserenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaat het niet eens tijd worden om een automatische incasso aan die lui uit Leeuwarden af te geven?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Xtreem het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze werkende Fries
quote:
Fijn hequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Jullie hadden het gisteren toch over die weg van Veghel naar Helmond?
Baaaah!!!
Dan betaald je werkgever die Chinezen niet genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.. Werkvergunning is nog niet rond, dus het is nog niet zeker wanneer ik ga ik had er #$%^%^& al 4 weken kunnen/willen/moeten zitten
Anne rijdt graag binnendoor; meer kans op mooie foto's van je auto, en dan loopt 'ie lekker zuinigquote:
En, waar kwam je uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
.
Er stond na de afslag Veghel file. Dus ik dacht; ik neem de afslag en zie wel waar ik uit kom.
Nee, precies. Mijn werkgever doet gelukkig niet aan dat soort praktijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan betaald je werkgever die Chinezen niet genoeg
Enorm!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mijn ouwelui. In 1x goed. Zijn jullie nu niet trots?
Boeie. Ik kreeg vandaag de opmerking 'hou nou maar op met foto's maken van dat ding'. Heb ik maar braaf gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Jimmie het volgende:
Voor Alexxxxx
[ afbeelding ]
& http://i51.tinypic.com/29vkt49.jpg
Best wel genant om foto's van zoiets te maken..
Zouden die velgen onder m'n Eend passen ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Xtreem het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze werkende Fries
Van je eigen familie of van de eigenaar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Boeie. Ik kreeg vandaag de opmerking 'hou nou maar op met foto's maken van dat ding'. Heb ik maar braaf gedaan
Van de eigenaar die me even vantevoren nog toestemming gaf om het voertuig in kwestie te fotograferen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van je eigen familie of van de eigenaar?
neuh, zit mensen te irriteren op facebook/msnquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat lekker hier .. iedereen in coma of wat ??
Daar staat half FOK! mee volquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:12 schreef PeuRac het volgende:
GATVERDAMMME
heel NSFW http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm <= Oh oh Cherso kutje naakt
Oei.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:12 schreef PeuRac het volgende:
GATVERDAMMME
heel NSFW http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm <= Oh oh Cherso kutje naakt
Ik had er pas ook eentje uit Groningen; ik dacht 80-en-een-beetje waar je 70 mocht, en dan midden in de nacht om een uurtje of half 6quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:39 schreef Marco001 het volgende:
mogguh
om 10.00 geflitst75 ofzo waar je 50 mocht, net na het bord Groningen, stond zo'n %$&^&$& verstopt net achter een lesbus...
Beter; dan lijkt het weer watquote:
quote:
ik lag al op bed ja, werk en zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat lekker hier .. iedereen in coma of wat ??
Zijn dat die chicks bij 2CV zijn BX?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als dat meisje bij Gennep on Wheels, Alex.
Nee, nóg erger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn dat die chicks bij 2CV zijn BX?ik ken nog een Fokker bij wiens auto ze geposeerd hebben, op datzelfde evenement
![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaatverdarre, die was nog erger inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
Linkje, ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
kan dat? Durf ik om een linkje te vragen? (ze is lelijk, dus alex zal er wel een pic van hebbenquote:
ik wist niet dat het kon, maar ze hebben een Niva verneuktquote:
Nou... ik heb in Gennep idd geen fotp van haar gemaakt.. Maar een paar maanden later was ik door de organisatie van de racing expo leeuwarden gevraagd fotos te maken... en daar was ze ook, het is haar BEROEP om haar hangzakken op motorkappen te laten bubbelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heeft Lex er juist geen pic van. Zo lelijk was ze.
die fotos in gele jurk stond haar naam bij, is destijds in de SC ook genoemdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
De 2e van links:
[ afbeelding ]
Maar er waren 'leukere' (en duidelijkere) foto's.. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze heet oid, dus da's best lastig zoeken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
De 2e van links:
[ afbeelding ]
Maar er waren 'leukere' (en duidelijkere) foto's.. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze heet oid, dus da's best lastig zoeken.
Ik heb een Déjà vuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]is die jongen achterin trouwens BazzoS?
Nou, ik heb heel vluchtig even gekeken, maar ik heb geen zin om 459345 foto's door te moeten bladerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou... ik heb in Gennep idd geen fotp van haar gemaakt.. Maar een paar maanden later was ik door de organisatie van de racing expo leeuwarden gevraagd fotos te maken... en daar was ze ook, het is haar BEROEP om haar hangzakken op motorkappen te laten bubbelenen teon meost ze er min of meer verplicht op
![]()
dus, nu weet je wel topic op BB je moet zoeken Anne
kan me die foto niet herinneren, had em goed verbannen dan blijkbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Déjà vu.
Die vraag heb je al eens gesteld. En nee, da's BazzoS niet.
quote:Beste Heer blah blah,
Ben jij een vrouw met een passie voor motorrijden? Heb je een motor of rij je beroepshalve motor? En ben je niet bang voor een beetje aandacht? Meld je dan voor 21 november aan voor de Motorvrouw van het Jaar Verkiezing en doe een gooi naar deze prestigieuze motortitel!
quote:Eerder vandaag stuurden wij u per abuis een verkeerde mailing toe over de Motorvrouw van het Jaar verkiezing 2011. U heeft van ons de vrouwelijke variant ontvangen en dat had uiteraard de mannelijke moeten zijn!! We bieden u bij deze hiervoor onze excuses aan en sturen u alsnog de juiste tekst toe.
Met de nadruk op hangen ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Die met dat roze ding heeft er anders wel dikke jopen in hangen
Dat doen ze toch al op de fotoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jamaar jamaar, misschien ook niet
ok, ik ben er uit. je geilt op net iets te grote hangtieten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jamaar jamaar, misschien ook niet
Hmm, Al die palen in Groningen staan er al heel lang.. bermterroristen liggen om die tijd nog op bed, dus je TomTom was/is nogal ruk denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had er pas ook eentje uit Groningen; ik dacht 80-en-een-beetje waar je 70 mocht, en dan midden in de nacht om een uurtje of half 6Was er iig eentje die mijn vers geupdate TT nog niet wist te staan
Je hebt, hangtieten en hangtieten hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, ik ben er uit. je geilt op net iets te grote hangtieten.
Deze Lexxxx?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou... ik heb in Gennep idd geen fotp van haar gemaakt.. Maar een paar maanden later was ik door de organisatie van de racing expo leeuwarden gevraagd fotos te maken... en daar was ze ook, het is haar BEROEP om haar hangzakken op motorkappen te laten bubbelenen teon meost ze er min of meer verplicht op
![]()
dus, nu weet je wel topic op BB je moet zoeken Anne
Mijn boobjens blijven gewoon netjes in mijn BH zitten heur. Aan de voorzijde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ze heeft haar armen naar achter, dan gaat elke tiet een beetje naar de zijkant![]()
Wat een onderwerp weer
Ja, ik had het over dat formaat van dat meisje op die foto.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn boobjens blijven gewoon netjes in mijn BH zitten heur. Aan de voorzijde.
nee deze is knap vergeleken met feestjurkquote:
omdat het een knipsel van een grotere foto is, en het moet toch een naam hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou nee, dat is ze niet. Ze is blond. En nog lelijker.
En waarom heet dat plaatje poes?
Je kan wel vragen of SD even met zo'n rupskraan over je heen wil rijdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell m'n rug is fucked![]()
Ik moet zo'n Aziatische slet zien te vinden die over m'n rug kan wandelen met der lieve voetjes.
Dat is toch geen schattig meisje met een normaal gewicht die over m'n rug gaat wandelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je kan wel vragen of SD even met zo'n rupskraan over je heen wil rijden
rugfucken is toch een andere term voor anale sex?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet zo'n Aziatische slet zien te vinden die over m'n rug kan wandelen met der lieve voetjes.
Zal ik het maar even doen danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is toch geen schattig meisje met een normaal gewicht die over m'n rug gaat wandelen?
Bij 't Harde staan ook nog wel wat ongebruikte kranenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan zoietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rugfucken is toch een andere term voor anale sex?
ik heb je slet al gevonden voor je!
[ afbeelding ]
Pas maar op dat het geen kerel is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan zoiets
[ afbeelding ]
Als dat een kerel is eet ik m'n Alfa opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pas maar op dat het geen kerel is.
Succes alvast met het zware maal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als dat een kerel is eet ik m'n Alfa op
Een half jaar oude TT IQ Routes, ik denk dat dat wel meevalt, misschien heb ik zelf wel zitten snurkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmm, Al die palen in Groningen staan er al heel lang.. bermterroristen liggen om die tijd nog op bed, dus je TomTom was/is nogal ruk denk ik
Ik ken hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Doe eens lief tegen Barafappertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Euj, eerst bij mijquote:
Goed plan, dan kan Anne mooi hierheenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan zoiets
[ afbeelding ]
quote:
Deden mensen bij mij ook vandaag.. Maar was meer omdat het flink hard gingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Over Alfa's gesproken
Morgen maar eens een bezoekje aan de garage brengen voor een paar liter olie en enorm gekraak links voor
![]()
Mensen kijken me gewoon verschrikt aan als ik over een drempel rij
Jeutje wat een kwootsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half jaar oude TT IQ Routes, ik denk dat dat wel meevalt, misschien heb ik zelf wel zitten snurken
[..]
Ik ken het![]()
[..]
Doe eens lief tegen Barafappert![]()
[..]
Euj, eerst bij mij![]()
[..]
Goed plan, dan kan Anne mooi hierheen
Ik rij echt als een slak over die drempels en nog lijkt het alsof heel m'n auto in 1000 stukken valtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Deden mensen bij mij ook vandaag.. Maar was meer omdat het flink hard ging
Ik heb hem van de week verdraaid, gewoon met een stomme beweging, maar ik kan niet zo goed rustig aan doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jeutje wat een kwoots![]()
Mijn rug is eigenlijk altijd hetzelfde plekje als ik er last van heb. Precies tussen m'n schouderbladen ergens vlak naast een ruggewervel![]()
En ik heb er last van omdat ik dit weekend geen fuck heb uitgevoerd en verkeerd heb gezeten denk ik![]()
Ik zou er een keer mee naar de doc kunnen gaan, maar daar ben ik niet zo van
Neh, doe maar nietquote:
Ik mag niet meer baggeren op de laatste SC pagina van Alexxxxxquote:
Vaak kan het wel helpen om een onverwachte beweging terug te makenquote:
He wat jammer nouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mag niet meer baggeren op de laatste SC pagina van Alexxxxx
Dat heb ik eergisteren al gedaan, toen tiefde ik bijna in de slootquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vaak kan het wel helpen om een onverwachte beweging terug te makenkeer vallen of iets dergelijks
Gelukkig heb ik niet zo veel met Alexxxxx te makenquote:
En dan rij ik nog wel een Citroënquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij echt als een slak over die drempels en nog lijkt het alsof heel m'n auto in 1000 stukken valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |