Succes alvast met het zware maal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als dat een kerel is eet ik m'n Alfa op
Een half jaar oude TT IQ Routes, ik denk dat dat wel meevalt, misschien heb ik zelf wel zitten snurkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmm, Al die palen in Groningen staan er al heel lang.. bermterroristen liggen om die tijd nog op bed, dus je TomTom was/is nogal ruk denk ik
Ik ken hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell m'n rug is fucked![]()
Ik moet zo'n Aziatische slet zien te vinden die over m'n rug kan wandelen met der lieve voetjes.
Doe eens lief tegen Barafappertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je kan wel vragen of SD even met zo'n rupskraan over je heen wil rijden
Euj, eerst bij mijquote:
Goed plan, dan kan Anne mooi hierheenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan zoiets
[ afbeelding ]
quote:
Deden mensen bij mij ook vandaag.. Maar was meer omdat het flink hard gingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Over Alfa's gesproken
Morgen maar eens een bezoekje aan de garage brengen voor een paar liter olie en enorm gekraak links voor
![]()
Mensen kijken me gewoon verschrikt aan als ik over een drempel rij
Jeutje wat een kwootsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een half jaar oude TT IQ Routes, ik denk dat dat wel meevalt, misschien heb ik zelf wel zitten snurken
[..]
Ik ken het![]()
[..]
Doe eens lief tegen Barafappert![]()
[..]
Euj, eerst bij mij![]()
[..]
Goed plan, dan kan Anne mooi hierheen
Ik rij echt als een slak over die drempels en nog lijkt het alsof heel m'n auto in 1000 stukken valtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Deden mensen bij mij ook vandaag.. Maar was meer omdat het flink hard ging
Ik heb hem van de week verdraaid, gewoon met een stomme beweging, maar ik kan niet zo goed rustig aan doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jeutje wat een kwoots![]()
Mijn rug is eigenlijk altijd hetzelfde plekje als ik er last van heb. Precies tussen m'n schouderbladen ergens vlak naast een ruggewervel![]()
En ik heb er last van omdat ik dit weekend geen fuck heb uitgevoerd en verkeerd heb gezeten denk ik![]()
Ik zou er een keer mee naar de doc kunnen gaan, maar daar ben ik niet zo van
Neh, doe maar nietquote:
Ik mag niet meer baggeren op de laatste SC pagina van Alexxxxxquote:
Vaak kan het wel helpen om een onverwachte beweging terug te makenquote:
He wat jammer nouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mag niet meer baggeren op de laatste SC pagina van Alexxxxx
Dat heb ik eergisteren al gedaan, toen tiefde ik bijna in de slootquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vaak kan het wel helpen om een onverwachte beweging terug te makenkeer vallen of iets dergelijks
Gelukkig heb ik niet zo veel met Alexxxxx te makenquote:
En dan rij ik nog wel een Citroënquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij echt als een slak over die drempels en nog lijkt het alsof heel m'n auto in 1000 stukken valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |