Maar toch fijn dat je erkent dat 'Nina' en ik de enige zijn met een leven.....quote:
het meeste wat hier rondhuppelt is ex-crew, dus ook niet geheel levenloosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar toch fijn dat je erkent dat 'Nina' en ik de enige zijn met een leven.....
juist welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het meeste wat hier rondhuppelt is ex-crew, dus ook niet geheel levenloos
Doe eens aardigquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
juist welDaarom huppelen ze hier nog steeds rond
Ohja, even vergeten, ik ben aardigquote:
Superboer/Supraklusser/daddy/karbovreterquote:
het gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Superboer/Supraklusser/daddy/karbovreter![]()
![]()
Hoe is het met jou, en met je biologische en mechanische kindjes?!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het gaat.
afgelopen zomer gescheiden.
supra doet het goed. lexus ook.
starlet staat te koop.
how's your life coming on ?
Rondje weiland en het is weer zoals het hoortquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
rotregen, alle modder stroomt van de Niva af nu
durf ik niet aan met rwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rondje weiland en het is weer zoals het hoort
ik denk niet dat de voetbalvereniging dat leuk gaat vinden, dat is hun hoofdveldquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Driftend door perk aan de overkant dan?
Hmm, zit wat inquote:
* Alfisti ziet het probleem nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk niet dat de voetbalvereniging dat leuk gaat vinden, dat is hun hoofdveld
Heej bijtvisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wat een aanstellers; het groeit toch weer aan ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen zin om met hooivorken en brandende fakkels het dorp uitgejaagd te worden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej bijtvis
Ik ben er al weer aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |