quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Renault worthy; niet één race gefinishedquote:
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' overquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
@Anne, ik zeg toch verder ook niks, was niet van plan om meer te gaan delen dan dat
Oldskool, toen je nog elke race minimaal één motor aan vellen zag gaan op het rechte eindquote:
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' over?
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' opquote:
Die toerksjhe shit van woensdag... met die prikkertjes erinquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel! Waar zat dat ook alweer in?
Trucje van de Marketingafdeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' op
Oh ja, in je knoflooksausquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die toerksjhe shit van woensdag... met die prikkertjes erin
fixedquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Trucje van de Markertingafdeling.
Trouwens SD, in die bak met ijs zit zat zekersteweten ook yoghurt.
Jullie?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom doen jullie er eigenlijk zo 'geheimzinnig' over?
Heb niks met yukiquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktOf neukt ze nog andere mannen ook, dat het niet op fok mag?
[..]
heb m voor het eerst nu, en er staat 'nieuw' op
\quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Trucje van de Marketingafdeling.
Trouwens SD, in die bak met ijs zit zekersteweten ook yoghurt.
Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef 2cv het volgende:
Dat geklep over yoghurt en smaak enzo doet me denken aan dit topic.
Nooit wat geweest? Ging een paar keer met dr uit, zie/spreek dr nog regelmatig, maar is niks buiten vriendschap.quote:
en een versnelling terug bonkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Check hoe ploeris hard dat nog ging![]()
En hoor die remmen dan![]()
Geen idee hoe het smaakt, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen het er op vinden lijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?
Rechtopstaand schokbrekersquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh.. en kijk waar ik over struikel, tóf !!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Vlak langs de heggetjes afquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Kutsnerp, vind het geen mooi geluidquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Het is Ringavond
Check deze voor de sound van de V10
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beterquote:
Nou, voor deze keer danquote:
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te gevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beter
En de auto is een beetje te snel voor de bestuurder![]()
Kijk eens hoe hij remmend de bocht inkomtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te geven
Waarom staat er 'ringtaxi' in die link ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest even hieraan denken
[ afbeelding ]
Zo lees ik nog eens ietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktOf neukt ze nog andere mannen ook, dat het niet op fok mag?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Eigen leven zo saai Alex?
Nee, integendeelquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Een Beagle in je Foboquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Fantastischquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, integendeelMaar een beetje stoken is altijd leuk!
[ afbeelding ]
De ringsticker was ook puur om te provoceren, en de sticker aan de andere kant van de kenteknplaat heeft exact hetzelfde doel
Jupquote:
Smakelijkquote:
Krengen zijn het zeker maar dat maakt ze des te leukerquote:
rellen is voor modjes toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er wordt hier in tegenstelling tot mijn verwachtingen weinig gereld, derhalve bied ik een halve zak popcorn aan; weinig in gegraaid
Rellen is voor Staticquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
brb, ff een kitten boven het zwembad in mn tuin hangen!
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEERquote:
Ik heb die foto ook eens gebrikt ergens, toen dacht de persoon voor wie hij bestemd was dat het een foto van 2cv was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&Fquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEER
Anne wil wel!
of: "hoe anne in 30 seconden tijd voor de 2e keer mod werd"
dat heb ik ook nooit gezegd, zlefs toen de complete crew je achter de schemren afbrandde waren yvonne en ik de enigen die ook nog wisten te melden dat je op F&F gewoon een verdraaid goede mod wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&F.
en PUB.. en GAM...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:36 schreef bietelboer het volgende:
Anne mod geweest op F&F![]()
En mod relletjes? ik zit echt te weinig op fok(gelukkig)
Nee, maar dit is PTA, we moeten nog rijden heahquote:
ik ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Anne het volgende:
Ik weet het niet meer precies Alex.
En bietelboer, je kunt bijna beter vragen waar ik géén mod van ben geweest.
1x games maar. En nu heb ik ook weer rechten, dus help ik af en toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
en naast modderen heb je toch ook nog van verschillende subsites medewerker geweest? iig twee keer games, en ook een keer weblog tcoh?
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster hequote:
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster he
SES is ook altijd een plek geweest om mods neer te zetten die eigenlijk geen zin hadden te modden, maar waarvan men het zo sneu vond ze op blauw te zettenheb me altijd afgevraagd wat Sjoewe daar als mod moest
Voel je niet zo in je wiek geschoten johquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Moet je hem zetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |