Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef 2cv het volgende:
Dat geklep over yoghurt en smaak enzo doet me denken aan dit topic.
Nooit wat geweest? Ging een paar keer met dr uit, zie/spreek dr nog regelmatig, maar is niks buiten vriendschap.quote:
en een versnelling terug bonkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Check hoe ploeris hard dat nog ging![]()
En hoor die remmen dan![]()
Geen idee hoe het smaakt, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen het er op vinden lijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij vindt het naar yoghurt smaken ja?
Rechtopstaand schokbrekersquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh.. en kijk waar ik over struikel, tóf !!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Vlak langs de heggetjes afquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Kutsnerp, vind het geen mooi geluidquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Het is Ringavond
Check deze voor de sound van de V10
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beterquote:
Nou, voor deze keer danquote:
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te gevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd, deze is trouwens wel wat gematigder dan VLN 24u versie, klinkt een stuk beter
En de auto is een beetje te snel voor de bestuurder![]()
Kijk eens hoe hij remmend de bocht inkomtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij kent het circuit niet zo te horen, en hij poept om gas te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |