Waarom staat er 'ringtaxi' in die link ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest even hieraan denken
[ afbeelding ]
Zo lees ik nog eens ietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch al dat je Yuki in haar reet neuktOf neukt ze nog andere mannen ook, dat het niet op fok mag?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Eigen leven zo saai Alex?
Nee, integendeelquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Een Beagle in je Foboquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo lees ik nog eens iets
Fantastischquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, integendeelMaar een beetje stoken is altijd leuk!
[ afbeelding ]
De ringsticker was ook puur om te provoceren, en de sticker aan de andere kant van de kenteknplaat heeft exact hetzelfde doel
Jupquote:
Smakelijkquote:
Krengen zijn het zeker maar dat maakt ze des te leukerquote:
rellen is voor modjes toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er wordt hier in tegenstelling tot mijn verwachtingen weinig gereld, derhalve bied ik een halve zak popcorn aan; weinig in gegraaid
Rellen is voor Staticquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
brb, ff een kitten boven het zwembad in mn tuin hangen!
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEERquote:
Ik heb die foto ook eens gebrikt ergens, toen dacht de persoon voor wie hij bestemd was dat het een foto van 2cv was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&Fquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OHNOES WE HEBBEN GEEN MODS MEER
Anne wil wel!
of: "hoe anne in 30 seconden tijd voor de 2e keer mod werd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |