ik zeg nu niet dat ik het niet meer doe, ik heb simpelweg minder drang momenteelquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord geloof ik, duurde toen 5 weken ofzo toch?
In Vierhouten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti denkt dat het de lokale verkeersregelaar is
Klopt, ik heb je ook meteen gedumpt, of nee... wacht ..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij mijn sandalen niet cool vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee. Zijn vrouw en dochter zijn trouwens 2e geworden bij de rit, en een groep van4 Oekraïners heeft gewonnen, in een oerlada met bouwjaar 2008quote:
Fuck, is het alweer zover ??quote:
Wat word het, de boot van Columbus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fuck, is het alweer zover ??
*doet
ik weet waar je die gelaten hebtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zeg nu niet dat ik het niet meer doe, ik heb simpelweg minder drang momenteel
Doe de volgende keer een suggestie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:
Er is toch wel iets originelers te vinden dan autogewichten hoop ik.
Zal mij een rotzorg zijn wat voor kleding jij al of niet draagt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik draag gewoon spijkerbroeken. Als jij dat goed vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |