Antiflabbertopje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezichtje en die bruine ogen![]()
En hoe kun je op die foto beoordelen of ze zogenaamde "flabbertieten" heeft?
Yeah rightquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan had het nog steeds geen KONT () uitgemaakt, al staan ze dan wel wat minder prettig...
En witte sokken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en niks mis met sandalen
* Alexxxxx draagt nu ook sandalen
Oh, was dat 1996 ? Ik dacht al veel eerder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FTF is in 1996 gestopt met de productie van vrachtwagens
Toch worden tuinbroeken vrij veel gedragen door zwangere vrouwen.quote:
Rightquote:
Welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en niks mis met sandalen
* Alexxxxx draagt nu ook sandalen
ik heb geen witte sokkenquote:
ik draag geen tuinbroeken, ik geil op mollige aziaten met alleen een tuinbroek aan, dat is wat andersquote:
U staat alweer een tijdje droog blijkbaar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik geil op mollige aziaten met alleen een tuinbroek aan, dat is wat anders
nee, niet echt, week of 2 denk ik? maar heb uit eigen keus ff wat minder sex nuquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U staat alweer een tijdje droog blijkbaar?
Ik draag gewoon spijkerbroeken. Als jij dat goed vindt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch worden tuinbroeken vrij veel gedragen door zwangere vrouwen.
Is het al Carnaval daar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
EN IK HEB EEN BEKER EN EEN TOFFE BAARD DUS NIET DISSEN JA
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baardquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
EN IK HEB EEN BEKER EN EEN TOFFE BAARD DUS NIET DISSEN JA
Willem draagt altijd Russische klederdracht bij LCN evenementen, ik draag altijd BB kleding bij dit soort evenementen en mijn navigatrice draagt altijd haar eigen stijl.quote:
Die vent kun je niet echt serieus nemen met zulke kleding toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baard
Dat heb ik eerder gehoord geloof ik, duurde toen 5 weken ofzo toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar heb uit eigen keus ff wat minder sex nu
Ja, je kijkt je ogen uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Het zijn wel een hoop zeldzame types op zo'n lada rit, nietwaar?
Willem is OKquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baard
* Alfisti denkt dat het de lokale verkeersregelaar isquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die vent kun je niet echt serieus nemen met zulke kleding toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |