flabbertietenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, mag je hebben, die mist de "X" factor
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23508
Oeh pitbabes
Als ze de auto's nou kwalitatief op hetzelfde niveau krijgen wordt het nog wat met die italianenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! En die valggetjes hebben twee plekjes op de neus schoon gehouden
en die iveco pitspoezen ken ik nu wel, zie ze op elke show weer
Daar had ik serieus nog niet eens naar gekeken; ze mist gewoon de aantrekkingskracht, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven; ze heeft 'het' gewoon niet voor mijquote:
fixed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie geweldige foto's van helden op geniale machines.
Viel mij ook een beetje tegen ja .. ik moest heul ver scrollenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.
Dat gezichtje en die bruine ogenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar had ik serieus nog niet eens naar gekeken; ze mist gewoon de aantrekkingskracht, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven; ze heeft 'het' gewoon niet voor mij
So ? goed te eten is goed te eten. 14.gifquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat waren ook wel de easy peasy dingen.
You fail at quoting.quote:
Ik was ze ook al aan het zoekenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.
Is gewoon zeewier hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Die nori was goor joh. Ik kreeg het niet weggekauwd. Dus weg ermee.
Kan me niet herinneren dat het zo smaakt.
Edit, dit was het mmsje:
[ afbeelding ]
You fail @ veel meer dingenquote:
flabbertieten-ervaringsdeskundigequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezichtje en die bruine ogen![]()
En hoe kun je op die foto beoordelen of ze zogenaamde "flabbertieten" heeft?
Ook dáár had ik nog niet naar gekeken, allemaal bijzaakquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was ze ook al aan het zoeken. Ze hebben wel lelijke schoenen aan zeg.
Ik bekeek de foto's eigenlijk voor de helden op de motorenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was ze ook al aan het zoeken. Ze hebben wel lelijke schoenen aan zeg.
De rijst was wel lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is gewoon zeewier hoor
Gewoon even goede rijst en mori bij de lokale toko halen, smaakt stukken better dan te de dure rommel die je bij AH/jumbo e.d. haalt
True that, true thatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bekeek de foto's eigenlijk voor de helden op de motoren
En de schoenen?zo ver zak ik niet eens af
Doubt thatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
Jaja, als ze sandalen met sokken droegen, was het jullie heus wel opgevallen.
Dan had het nog steeds geen KONT (quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
Jaja, als ze sandalen met sokken droegen, was het jullie heus wel opgevallen.
Vertel eens iets wat ik nog niet wistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |