Ow. Maar het is eigenlijk wel al veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef Alfisti het volgende:
Ik had al zo'n idee, het ziet er allemaal nog zo nieuw en ongebruikt uit
Ik zit Toy Story te kijken. Hij is nog best leuk ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar aan de 3e film van vandaag beginnen
Verveel je je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar aan de 3e film van vandaag beginnen
Geen MMS gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze ook zó gekregen zeg maar.
Heb je geen mmsje gehad?. Ik had er iig komkommer met zalm in gepropt.
En een andere weer met krab en komkommer.
Maar ik heb ze weg gepleurd en heb nu ook maar wat stokbrood in de oven staan.
Daar denk ik maandag wel anders overquote:
Die nori was goor joh. Ik kreeg het niet weggekauwd. Dus weg ermee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen MMS gehad
En waarom heb je ze weggegooid dan ??klinkt best eetbaar
He jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik lees dat Anne zwanger is, gefeliciteerd!
Tofquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:45 schreef Dingest het volgende:
Voor vertrek olie bijgevuld en een jerrycan benzine erin gegooid zodat ik zeker wist dat ik de pomp kon halen, bleek dat hij ook nog wat andere levenssap van z'n grote broer nodig had:
[ afbeelding ]
Die accu zal dus vervangen moeten worden want die loopt binnen een paar weken leeg. En ik vond dat hij wel erg luid klonk, dus direct even hand op de uitlaat en geconstateerd dat die ook niet denderend meer is. Vandaar dus dat hij zo giert bij het gas geven, ik had al een vermoeden. Hij snort vrij prettig (en luid) bij 100 en dat valt prima vol te houden, alleen als je gas geeft merk je pas dat hij zo weinig vermogen heeft - want er is nauwelijks resultaatInvoegen gaat meestal ook rond de 80.
Enige probleem in de hele 250 km was dat er na een km of 70 ineens rook uit de stuurkolom kringelde. Gestopt bij een benzinestation, en ontdekt dat het bij de hendel van de verlichting vandaan kwam. Verlichting uit, probleem weg. Eenmaal in Breda ontdekte ik dat dim/groot licht het helemaal niet meer deed, dus daar is iets niet helemaal goed gegaan. Gelukkig zal dat niet veel moeite kosten om te fixen. Mijn vader tufte er in de Picasso achteraan, voor het geval dat (en zodat ik weer makkelijk thuis kon komen).
[ afbeelding ]
En ook veel aandacht gehad onderweg. Ik kende het wel van de Saab, maar dit ding valt kennelijk veel meer op. Ontzettend veel mensen die opzij keken om te zien wat daar nu weer reed; de 850 Coach zie je dan eigenlijk ook niet meer rijden. Ook veel duimpjes en mensen die zwaaien (zeker met de enkeling in een andere oldtimer) en zelfs een beetje gesjans![]()
Alleen m'n kennis had zijn vader 'vergeten' te vertellen wat we van plan waren of dat de auto zou komenDus die werd (on)aangenaam verrast. Hopelijk is het hem wel duidelijk waar we hem in principe voor gaan gebruiken, zodat hij het niet ziet als onderhoud van een 'privé'-auto van mij. Hij gaat hem nu eerst nakijken voor de APK en controleren of we het hiermee zouden kunnen redden.
Hij maakte zich wel een beetje zorgen om de koppakking, al wilde ik die eigenlijk anders preventief vervangen juist vanwege de leeftijd en omdat het een beetje een zwaktepunt schijnt te zijn. Met zijn begeleiding lijkt me dat zeker wel een boeiende klus.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de keukenprinses (), hijs-meneer en Citrofiel
Je hebt mij niet horen klagenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef Anne het volgende:
Het is maar goed dat je die-smiley erbij zet ja
. Ik ben geen ster in koken.
Fristi.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben er weer, leuk weekend gehad
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naaisquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23508
Oeh pitbabesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Groen jurkje ?? waar ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou eh, vooral die 1e met dat groene jurkje
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Dank je! En die valggetjes hebben twee plekjes op de neus schoon gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
en die iveco pitspoezen ken ik nu wel, zie ze op elke show weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |