dat heb ik ook nooit gezegd, zlefs toen de complete crew je achter de schemren afbrandde waren yvonne en ik de enigen die ook nog wisten te melden dat je op F&F gewoon een verdraaid goede mod wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat ik het slecht deed op F&F.
en PUB.. en GAM...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:36 schreef bietelboer het volgende:
Anne mod geweest op F&F![]()
En mod relletjes? ik zit echt te weinig op fok(gelukkig)
Nee, maar dit is PTA, we moeten nog rijden heahquote:
ik ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Anne het volgende:
Ik weet het niet meer precies Alex.
En bietelboer, je kunt bijna beter vragen waar ik géén mod van ben geweest.
1x games maar. En nu heb ik ook weer rechten, dus help ik af en toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
en naast modderen heb je toch ook nog van verschillende subsites medewerker geweest? iig twee keer games, en ook een keer weblog tcoh?
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster hequote:
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SES ook al.. je bent nu wel de ultieme MutZ opvolgster he
SES is ook altijd een plek geweest om mods neer te zetten die eigenlijk geen zin hadden te modden, maar waarvan men het zo sneu vond ze op blauw te zettenheb me altijd afgevraagd wat Sjoewe daar als mod moest
Voel je niet zo in je wiek geschoten johquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik deed SES naast PUB. Dus dat telt niet.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
hey Markie, je wordt daadwerkelijk gebruikt:
Fotoboek van Haarklip
Moet je hem zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |