Was niet bij mij, hadden ook geen foto's gemaaktquote:
Klopt, wel meer dan 1 ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren wel ja* Alfisti moest daar paar jaar geleden 3 maanden elke dag langs
Gaat het niet eens tijd worden om een automatische incasso aan die lui uit Leeuwarden af te geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:20 schreef Anne het volgende:
Ow, nouja, volgens mij heb ik niet echt te hard gereden. Het was best druk.
Dan krijg ik alsnog een aanmaning, want er valt niet zoveel te incasserenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaat het niet eens tijd worden om een automatische incasso aan die lui uit Leeuwarden af te geven?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Xtreem het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze werkende Fries
quote:
Fijn hequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Jullie hadden het gisteren toch over die weg van Veghel naar Helmond?
Baaaah!!!
Dan betaald je werkgever die Chinezen niet genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.. Werkvergunning is nog niet rond, dus het is nog niet zeker wanneer ik ga ik had er #$%^%^& al 4 weken kunnen/willen/moeten zitten
Anne rijdt graag binnendoor; meer kans op mooie foto's van je auto, en dan loopt 'ie lekker zuinigquote:
En, waar kwam je uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
.
Er stond na de afslag Veghel file. Dus ik dacht; ik neem de afslag en zie wel waar ik uit kom.
Nee, precies. Mijn werkgever doet gelukkig niet aan dat soort praktijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan betaald je werkgever die Chinezen niet genoeg
Enorm!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mijn ouwelui. In 1x goed. Zijn jullie nu niet trots?
Boeie. Ik kreeg vandaag de opmerking 'hou nou maar op met foto's maken van dat ding'. Heb ik maar braaf gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Jimmie het volgende:
Voor Alexxxxx
[ afbeelding ]
& http://i51.tinypic.com/29vkt49.jpg
Best wel genant om foto's van zoiets te maken..
Zouden die velgen onder m'n Eend passen ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef Xtreem het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze werkende Fries
Van je eigen familie of van de eigenaar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Boeie. Ik kreeg vandaag de opmerking 'hou nou maar op met foto's maken van dat ding'. Heb ik maar braaf gedaan
Van de eigenaar die me even vantevoren nog toestemming gaf om het voertuig in kwestie te fotograferen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van je eigen familie of van de eigenaar?
neuh, zit mensen te irriteren op facebook/msnquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat lekker hier .. iedereen in coma of wat ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |