Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Hmmm pizza zou ik elke dag wel kunnen eten
Ik had het in dit geval over een zelfgemaakt pizzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort ook maar eens groot inkopen denk ik; voor mezelf koken gaat weinig tot nooit gebeuren vrees ik
Je gaat een workshop Pizzabodems maken geven ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval over een zelfgemaakt pizzaDaar kan de supermarkt echt niet tegenop
Met frisse tegenzin jaquote:
Fixed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik pak vaak zo'n Dr. Oetdingeslul pizza,
/care welke lul hem inelkaar pleurtquote:
Ik hoorde daarnet iets over onweer en hevige buien enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom vrees ik dat ik zometeen nat ga worden met honden uitlaten ??![]()
Het was zulk lekker weer vanmorgen
Mjah, ik kijk net op BR, en het zou allemaal goed moeten komen, maar als ik hier naar buiten kijk....quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet iets over onweer en hevige buien enzo.
Ik hoop op vanavond, maar dat heb ik dus niet gehoord![]()
Onweer en harde regen
De onweer en hagel is morgen pasquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik kijk net op BR, en het zou allemaal goed moeten komen, maar als ik hier naar buiten kijk....
Tis middel tot donkergrijs, en het waait stevig.. ik zou zeggen dat we binnen nu en een uur of anderhalf redelijk horizontale regen krijgen
[edit]
Fuck, het miezert dus al![]()
Ok, dan neem ik vandaag het water welquote:
*shampoo en badschuim meeneemtquote:
wat een schatjequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Jimmie het volgende:
Voor Alexxxxx
[ afbeelding ]
& http://i51.tinypic.com/29vkt49.jpg
Best wel genant om foto's van zoiets te maken..
fotooo's !quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
hele dag lopen klussen, keukenkastjes gemaakt en aan de muur gehangen, badkamer kastje gemaakt en aan de muur gehangen en kapstok opgehangen. Kan geen schroevendraaier of boormachine meer zien
Ah, daar stonden ook camera's toch ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Jullie hadden het gisteren toch over die weg van Veghel naar Helmond?
Baaaah!!!
Echtquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, daar stonden ook camera's toch ??
Volgens mij had Bara het daar over ?quote:
Wat ik mij kan herinneren wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |