kan dat? Durf ik om een linkje te vragen? (ze is lelijk, dus alex zal er wel een pic van hebbenquote:
ik wist niet dat het kon, maar ze hebben een Niva verneuktquote:
Nou... ik heb in Gennep idd geen fotp van haar gemaakt.. Maar een paar maanden later was ik door de organisatie van de racing expo leeuwarden gevraagd fotos te maken... en daar was ze ook, het is haar BEROEP om haar hangzakken op motorkappen te laten bubbelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heeft Lex er juist geen pic van. Zo lelijk was ze.
die fotos in gele jurk stond haar naam bij, is destijds in de SC ook genoemdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
De 2e van links:
[ afbeelding ]
Maar er waren 'leukere' (en duidelijkere) foto's.. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze heet oid, dus da's best lastig zoeken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
De 2e van links:
[ afbeelding ]
Maar er waren 'leukere' (en duidelijkere) foto's.. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze heet oid, dus da's best lastig zoeken.
Ik heb een Déjà vuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]is die jongen achterin trouwens BazzoS?
Nou, ik heb heel vluchtig even gekeken, maar ik heb geen zin om 459345 foto's door te moeten bladerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou... ik heb in Gennep idd geen fotp van haar gemaakt.. Maar een paar maanden later was ik door de organisatie van de racing expo leeuwarden gevraagd fotos te maken... en daar was ze ook, het is haar BEROEP om haar hangzakken op motorkappen te laten bubbelenen teon meost ze er min of meer verplicht op
![]()
dus, nu weet je wel topic op BB je moet zoeken Anne
kan me die foto niet herinneren, had em goed verbannen dan blijkbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Déjà vu.
Die vraag heb je al eens gesteld. En nee, da's BazzoS niet.
quote:Beste Heer blah blah,
Ben jij een vrouw met een passie voor motorrijden? Heb je een motor of rij je beroepshalve motor? En ben je niet bang voor een beetje aandacht? Meld je dan voor 21 november aan voor de Motorvrouw van het Jaar Verkiezing en doe een gooi naar deze prestigieuze motortitel!
quote:Eerder vandaag stuurden wij u per abuis een verkeerde mailing toe over de Motorvrouw van het Jaar verkiezing 2011. U heeft van ons de vrouwelijke variant ontvangen en dat had uiteraard de mannelijke moeten zijn!! We bieden u bij deze hiervoor onze excuses aan en sturen u alsnog de juiste tekst toe.
Met de nadruk op hangen ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Die met dat roze ding heeft er anders wel dikke jopen in hangen
Dat doen ze toch al op de fotoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jamaar jamaar, misschien ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |