Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds wanneer ben jij into bdsm Peu? zweepjes kopen? heb nog heel wat handel liggen
je bent toch bi?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook billenkoek alleen niet van Peuruk
wat ik in KEL doet krijg je ook niet te weten, maar ik vind billenkoek toch wel een softe bdsm variantquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmdat wat jij in KEL doet hoef ik niet te weten
Ja dat klopt.quote:
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek gevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
MI!!! MI!!! Wat doe jequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
Al iets minderquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
Ben je nog steeds blij met je naamtopic?
*hard weg rentquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
Iedereen lief zijn voor Yuki andersvan mij
![]()
Begrepen?!
Mooi
[einde mededeling] [weg uit singles]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?
Lovely!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Hahahquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwen
Je bent toch (nog) lief voor mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al iets mindermaar je blijft lief
[..]
*hard weg rent
Zo jij kent mij goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwen
Stel jij eens voor dat is wel zo netjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Hey LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Geen puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Nou hoiquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel jij eens voor dat is wel zo netjes
Hey Yipquote:
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent toch (nog) lief voor mij?
Dan geen vrees van LovelyLady
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjesquote:
Krijg je van die meellongen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Yuki het volgende:
Holy fuck, wat een stem bij Holland's Got Talent
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Vang hem maar voor GvsE...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Nee! Want ik heb een zweepjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Dinnetjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hoiIk ben LovelyLady en ik ben geen single maar wel heel gezellig en zo en Yuki is mijn dinnetje
[..]
Hey Yip
Ik zou maar terugkruipenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Slaquote:
Anne is de PTA poes en ze reageerde op de billenkoekquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dinnetjes
[..]
Ik zou maar terugkruipen
[..]
Ja jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]zijn niet zo lekker als jouw billetjes, ze moet gewoon ff dr plek kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |