Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds wanneer ben jij into bdsm Peu? zweepjes kopen? heb nog heel wat handel liggen
je bent toch bi?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook billenkoek alleen niet van Peuruk
wat ik in KEL doet krijg je ook niet te weten, maar ik vind billenkoek toch wel een softe bdsm variantquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen billenkoek en bdsmdat wat jij in KEL doet hoef ik niet te weten
Ja dat klopt.quote:
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek gevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
MI!!! MI!!! Wat doe jequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Alleen ik zat met een collega in gedachten. Die zou mijn dan vastbinden en billenkoek geven.
![]()
[..]
Maar Alex5 jij mag mij wel billenkoek geven
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wacht. Peu is te mager voorje
Al iets minderquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
Ben je nog steeds blij met je naamtopic?
*hard weg rentquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
Iedereen lief zijn voor Yuki andersvan mij
![]()
Begrepen?!
Mooi
[einde mededeling] [weg uit singles]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook nog zeggen wat ik ben?
Lovely!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Hahahquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dank je, ik val niet op mannen. en ook bdsm doe ik alleen met vrouwen
Je bent toch (nog) lief voor mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al iets mindermaar je blijft lief
[..]
*hard weg rent
Zo jij kent mij goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken tijnbrein zn voorkeur voor volle vrouwen
Stel jij eens voor dat is wel zo netjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Hey LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[protect yuki mode]
![]()
Begrepen?!
Mooi
Geen puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YukiSorry dat ik dit topic ff kom vergallen maar allejesus ik verveel me de tiefus
Nou hoiquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel jij eens voor dat is wel zo netjes
Hey Yipquote:
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent toch (nog) lief voor mij?
Dan geen vrees van LovelyLady
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjesquote:
Krijg je van die meellongen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Yuki het volgende:
Holy fuck, wat een stem bij Holland's Got Talent
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Vang hem maar voor GvsE...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Nee! Want ik heb een zweepjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op! Of ik stuur iemand op je af!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Graseter het volgende:
Er zit een of andere huisspin in m'n kamer.
Dinnetjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hoiIk ben LovelyLady en ik ben geen single maar wel heel gezellig en zo en Yuki is mijn dinnetje
[..]
Hey Yip
Ik zou maar terugkruipenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke *langzaam achter Yuki vandaan kruipt*
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slaat Anne met een vlakke hand op dr billetjes
Slaquote:
Anne is de PTA poes en ze reageerde op de billenkoekquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dinnetjes
[..]
Ik zou maar terugkruipen
[..]
Ja jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]zijn niet zo lekker als jouw billetjes, ze moet gewoon ff dr plek kennen.
sorryquote:
Voor tijn welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moeten we tegewoordig alles visualiseren hier?
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu al onder de plak? [ afbeelding ].
Goed dat jij het nog even aankaart, want er wordt mooi overheen geluldquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would love too, maar die billen van jou moet je zelf maar posten
en bedanktquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would love too, maar die billen van jou moet je zelf maar posten
Post die van jou dan ook gelijk maar ff,dan kan zij ook het verschil zien ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed dat jij het nog even aankaart, want er wordt mooi overheen geluld.
Sex met je exquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Ik denk alleen niet op de manier zoals jij hem bedoeld.
oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Post die van jou dan ook gelijk maar ff,dan kan zij ook het verschil zien ....
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oepssorry
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van was
Geen zip gezien. En ga er niet naar op zoek ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat je die al had gezien, Anne had ooit een andere nick waar ook een .zip van was
tijd voor een anne.zip danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.
En dat dus ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was 5 jaar geleden. Billen veranderen wel eens.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oepssorry
EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Nee hoor ik ben heel visueel ingesteldquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moeten we tegewoordig alles visualiseren hier?
[ afbeelding ]
quote:
Klopt, maar minstens zo gaaf! Zou wel een nieuwe willenquote:
Filmpje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een aangeschoten Leena omdat ze stiekem van de caipirinha zat te drinken
Poes met een katerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Helaas geen filmpje...quote:
Humor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |