Inderdaad...zonde dat ie uit de politiek is gestapt. Al vraag ik me af, of hij hij goed zou hebben gescoord bij de verkiezingen. Schuimbekkend brullen dat alles de schuld is van de Islam, levert tegenwoordig meer stemmen op.quote:
Och, hij neemt even een pauze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jazeker jammer dat Wouter weg is uit de politiek
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bosquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef golfer het volgende:
Vergeleken met Rutte, Verhagen en Wilders is het niet raar dat we hem missen.
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bos
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.
Het zogenaamde Frits Korbach effect...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik vind de vergelijking niet helemaal toepasselijk. Een voetbaltrainer wordt - zoals gezegd - populair omdat hij opeens wel wint, terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...
Bos zeker wel ja. Bij de andere lag het wat anders, eigenlijk was het toen een meer geval van 'bij gebrek aan beter'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:17 schreef pberends het volgende:
Kan P&W Bos niet gaan inhuren voor Engelse interviews?
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:17 schreef pberends het volgende:
Kan P&W Bos niet gaan inhuren voor Engelse interviews?
Overdreven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.
Bos heeft een tijd in Engeland gewoond en gewerkt als vrijwilliger. Misschien dat het accent daar vandaan komt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.quote:Vervolgens vertrok hij voor een jaar naar Engeland, waar hij als vrijwilliger werkzaam was bij de oecumenisch-christelijke jongerenorganisatie YMCA.
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?Wat is daar nou klein aan gedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.
Heb ik gelijk?
Pauw is een ware hedonist.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eigenlijk was ik op zoek naar verbaasde reacties over Pauw die heel casual deed over recreationeel gebruik van cocaïne, maar helaas, dus bij deze.
quote:Wat Jeroen pauw betreft gaat een XTC-pilletje er doorgaans wel in. Liever dan een lijntje cocaine, want dat gebruikt de NOVA-man maar een paar keer per jaar als hij echt te dronken is....En wat de vrouwen betreft:ze hoeven niet te rekenen op huisje, boompje, beest je want Pauw ziet niets in langdurige relaties.... "Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen." Pauw neemt bepaald geen blad voor de mond in een vraaggesprek met Nathalie Huigsloot, de journaliste die eerder dit jaar voor veel opschudding zorgde door te onthullen dat het geslachtsdeel van Jort Kelder ondermaats zou zijn...
Was Jeroen Pauw niet helemaal bij de les toen hij zich liet interviewen en de vraag voorgeschoteld kreeg 'Wat vind je het lekkerst? Drank, XTC of coke?', want het antwoord dat hj geeft zal menigeen die het boegbeeld van Nova denkt te kennen als een keurig man verbazen. Pauw antwoordt namelijk: "Coke vind ik niks. Dat gebruik ik hooguit een à twee keer per jaar, als correctie. Als ik echt té dronken ben. XTC vind ik wel lekker. Ik drink wel veel, maar niet vaak."
Is wel een stuk interessanterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Is toch ook belangrijker dan dat flut-kabinet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Idd, maar over Yuri hebben ze het nog niet echt gehad, dat kabinet is vaak genoeg aan bod geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef MilaNL het volgende:
Overal waar ze "Liberale premier" zegt, moet je zelf even "VVD premier" invullen.
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.
Laat haar ergens anders de leuke vrouw uithangen. En laat haar het nadenken en uitoefenen van macht aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.
Je kan ook elke keer wat anders zeggen, maar dan is het weer een draaikont. Hetzelfde praatje lijkt me dus een hele goede keuze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Daar hebben Rutte en Wilders gelukkig nooit last van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordt.
Klopt...een liberaal kabinet met Wilders is het toppunt van een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef thettes het volgende:
Leuke uitzending, en onbegrijpelijk dat Griffith het over een liberaal kabinet heeft.
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
"bang en boos"...dat is inderdaad het motto van de nieuwe regering.
Ik vind het wel tekenend voor de stijl van politiek en de campagne die eraan vooraf is gegaan. Zo'n regeerakkoord zelf is natuurlijk heel wat zakelijker en daarin zal het woord massaimmigratie bijvoorbeeld niet voorkomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.
Leuke uitzending was het trouwens.
Dat valt erg tegen bij het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Agnes Kant gaat binnenkort tonnen verdienen.
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.quote:
Jouw posts ook wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.
Beduidend relevanter dan jouw falende gebitch.quote:
Die Agnes toch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
vindt men ook terug in de filosofie tussen de gezindheidsethiek van Kant
Nou, de term 'vrijheid' in het huidige motto is ook wel enigszins lachwekkend. Vrijheid voor wie? In ieder geval niet voor de Nederlandse moslims/aanhangers van de Islam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.
Omdat hij met veel cynisme vanuit de ivoren toren reageert op zo'n beetje alles wat menselijk is. Hij veinst nog wel eens wat betrokkenheid bij echt ernstige zaken, maar verder vindt hij het allemaal wel prima met zijn tonnensalaris.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:48 schreef Zehra het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het idee dat Pauw zo rechts is als de neten?
quote:- Advocaat Bram Moszkowicz gaat in op het proces tegen Geert Wilders. Het Openbaar Ministerie eiste vandaag ook vrijspraak van aanzetten tot haat.
- Voormalig SP-fractievoorzitter Agnes Kant vertelt voor het eerst sinds haar aftreden over de periode na haar vertrek en haar nieuwe baan.
- Presentator Arie Boomsma is voor Nederland ambassadeur van het Wereldvoedselprogramma van de VN en bespreekt Wereldvoedseldag.
Deze informatie is onder voorbehoud.
Iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef thettes het volgende:
Leuke uitzending, en onbegrijpelijk dat Griffith het over een liberaal kabinet heeft.
(Casual) cocaïne gebruik is heel normaal. Van welke CDA-er verwacht je verbaasde reacties?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eigenlijk was ik op zoek naar verbaasde reacties over Pauw die heel casual deed over recreationeel gebruik van cocaïne, maar helaas, dus bij deze.
Donner zal iig verbazing veinzen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(Casual) cocaïne gebruik is heel normaal. Van welke CDA-er verwacht je verbaasde reacties?
Neuh, dat valt wel mee. Die zal zich hooguit hebben laten vertellen dat zulks in zekere kringen een geaccepteerde vorm van zelfbedwelming is. Nu ja, hij doet daar in elk geval niet aan mee.quote:
Leg het hem eens voor en verbaas je, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Die zal zich hooguit hebben laten vertellen dat zulks in zekere kringen een geaccepteerde vorm van zelfbedwelming is. Nu ja, hij doet daar in elk geval niet aan mee.
Werkelijk hypocriete (en kwaadaardige) reacties zul je vangen bij de katholieken. Zo'n gladde glipper als Eurlings zal er geen goed woord voor over hebben.
Want? Wat kan jij ons vertellen over Eurlings gegraai in de snuifdoos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Leg het hem eens voor en verbaas je, zou ik zeggen.
Hij snapt dat het niet eerlijk is cocaïne te verbieden en zijn eigen drugs, religie en auto's, met rust te laten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want? Wat kan jij ons vertellen over Eurlings gegraai in de snuifdoos?.
Vandaar de drugstests in het verkeer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij snapt dat het niet eerlijk is cocaïne te verbieden en zijn eigen drugs, religie en auto's, met rust te laten.
Als CDA politicus is het ook een hypocriete leugenaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vandaar de drugstests in het verkeer?
pak je afstandsbediening maar alvast danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Als dit een uur lang Wilders wordt zap ik weg
Afstand nemen heeft haar goed gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef Caland het volgende:
Agnes Kant komt veel relaxter over nu ze niet meer in de politiek zit.
Bram dacht weer even te scoren, maar snapte het niet zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Toad het volgende:
Rare situatie net. Bram nam het op voor Agnes Kant maar niemand snapte het volgens mij...
Was dat niet hetzelfde met Mevr. Vogelaar? Lijkt mij een logisch gevolg als er iets gebeurd waardoor(in dit geval) iemand aftreedt, en dat fragment waarin diegene dat bekend maakt (of de aanleiding) word belachelijk vaak herhaald, en je ziet die persoon weer in een nieuw fragment.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef Caland het volgende:
Agnes Kant komt veel relaxter over nu ze niet meer in de politiek zit.
Ja idd, ik doe het zelf altijd met een zeker schuldgevoel, ik vind het zo zonde, maarja soms ontkom je er niet aan. Maar producenten die bewust veel te veel producerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef venomsnake het volgende:
Wel goed dat ze hier aandacht aan geven, er wordt echt giga veel eten weg gesmeten.
... doen dat omdat gewone burgers beginnen te kankeren en FOK!kers er topics over openen dat het brood alwéér op is en er maar één of twee merken mayonaise te koop zijn, bla bla bla.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik doe het zelf altijd met een zeker schuldgevoel, ik vind het zo zonde, maarja soms ontkom je er niet aan. Maar producenten die bewust veel te veel produceren
Kromme bananen ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef alors het volgende:
Kromme komkommers mogen al een tijd weer wel hoor.
Het is net een verwende linkse bourgondiërquote:
Je kunt er altijd nog wentelteefjes van maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef Ringo het volgende:
Ik ga nog maar es een tosti maken van het pauperbrood dat hier ligt weg te rotten.
Ja dat vond ik ook weinig sjiek en niet respectvol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Ringo het volgende:
Ik wil niet zeggen treurig, maar wel tekenend dat dit serieuze en zo helder uiteengezette onderwerp zo gemakkelijk verwordt tot een lach-of-ik-schiet-item. Terwijl er over bepaalde trivialiteiten soms een hele uitzending gladgestreken kan worden doorgeluld.
Ook dat. Maar mijn tosti's smaken prima.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog wentelteefjes van maken.
Ik heb ook al zijn hele leven lang moeite met Arie Boomsma.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Arie Boomsma. Ik weet niet waaraan het ligt, maar die gozer werkt zo extreem op mijn zenuwen. Dat ik vaak een programma geen eens afkijk.
Nou het is goed dat dat een keertje gebeurde, Stali! Arie Boomsma is tof. En mooi. En weulbespraekt, haast op vooroorlogse wijze. Mag meer harten stelen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:19 schreef Stali het volgende:
Het is voor het eerst dat Arie een beetje mijn hart gestolen heeft.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Toch goed dat de mensen die een asociaal grote ecologische voetafdruk achterlaten zich aangesproken voelen door ons aller Arie.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:44 schreef DrDentz het volgende:
Veel mensen leven onverantwoordelijk en laten een te grote voetafdruk achter. Blijkbaar is zo'n dorpspastoor als Arie nodig om ze 'bewust' te maken.
47,5 hier.quote:
Jij stelt min of meer rechts stemmen gelijk aan geen hersens hebben, over één gesproken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:54 schreef Zehra het volgende:
Die Bram M valt me zwaar tegen zeg. Zoveel hersens en dan nog zo'n rechtse mening. Wat doe Eva Jinek eigenlijk bij hem? Onbegrijpelijk.
De man heeft heel veel met de ellende van de 2e wereldoorlog en dan nog verdedigt hij iemand die ook heel erg veel mensen over één kam scheert en eigenlijk het lieft het land uit wil werken. Ik snap er niets meer van. Ik weet dat iedereen recht heeft op een advocaat, maar dat nota bene Bram M dat gaat doen gaat mijn pet te boven.
Ja, schijnt wel een beetje een feit te zijn. Er is zoiets al eens onderzocht en het schijnt dat de PVV vooral laag opgeleide kiezers heeft (procentueel meer dan welke andere partij dan ook) en het schijnt dat Groen Links vooral hoog opgeleide kiezers heeft (ook procentueel meer dan welke andere partij dan ook).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jij stelt min of meer rechts stemmen gelijk aan geen hersens hebben, over één gesproken.
Daaruit volgt niet dat ieder intelligent persoon per se links stemt en ieder achterlijk mens automatisch op de PVV.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:00 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ja, schijnt wel een beetje een feit te zijn. Er is zoiets al eens onderzocht en het schijnt dat de PVV vooral laag opgeleide kiezers heeft (procentueel meer dan welke andere partij dan ook) en het schijnt dat Groen Links vooral hoog opgeleide kiezers heeft (ook procentueel meer dan welke andere partij dan ook).
Die vrijheid stopt echter wanneer er sprake is van aanzetten tot haat of discriminatie. Wilders maakt zich schuldig aan beide zaken, maar alleen omdat hij politicus is schijnen dat soort uitspraken te mogen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat Bram Wilders verdedigt maakt hem toch geen PVV'er? Hij verdedigt de vrijheid van meningsuiting.
Dat heb je goed geconcludeerd. Zoals het onderzoek al zegt heeft de PVV ook wel degelijk intelligente kiezers, maar een enorme meerderheid is erg laag opgeleid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Daaruit volgt niet dat ieder intelligent persoon per se links stemt en ieder achterlijk mens automatisch op de PVV.
Wie bepaalt waar die vrijheid stopt? De 'waarheid' bestaat niet en alleen daarom al moet men de absolute vorm van vrijheid van meningsuiting hanteren. De enige uitzondering hierop vormt het aanzetten tot geweld en omdat Wilders zich daar zeer zeker niet aan schuldig maakt, heeft men terecht besloten om vrijspraak te eisen. Vrijheid van meningsuiting betekent niet zozeer het recht om te beledigen, maar het recht om te twijfelen. Jij mag weleens wat literatuur aanschaffen. Een aanrader is het boek 'Over vrijheid' van John Stuart Mill.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:16 schreef Zehra het volgende:
[..]
Die vrijheid stopt echter wanneer er sprake is van aanzetten tot haat of discriminatie. Wilders maakt zich schuldig aan beide zaken, maar alleen omdat hij politicus is schijnen dat soort uitspraken te mogen.
Waar slaat jouw achterlijke teleurgesteldheid dan op?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:18 schreef Zehra het volgende:
[..]
Dat heb je goed geconcludeerd. Zoals het onderzoek al zegt heeft de PVV ook wel degelijk intelligente kiezers, maar een enorme meerderheid is erg laag opgeleid.
Als Wilders geen politicus was geweest, was hij wel degelijk veroordeeld voor die uitspraken dus had hij zich wél schuldig gemaakt aan discrimineren en misschien ook aanzetten tot geweld. De uitspraken schijnen te mogen omdat hij het zegt in zijn rol als politicus. Doet niets af aan het feit dat die uitspraken op zich dus niet kunnen. Verdiep je anders nog even in de zaak en in de uitspraken die hij allemaal gedaan heeft. Ik raad het je aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie bepaalt waar die vrijheid stopt? De 'waarheid' bestaat niet en alleen daarom al moet men de absolute vorm van vrijheid van meningsuiting hanteren. De enige uitzondering hierop vormt het aanzetten tot geweld en omdat Wilders zich daar zeer zeker niet aan schuldig maakt, heeft men terecht besloten om vrijspraak te eisen. Vrijheid van meningsuiting betekent niet zozeer het recht om te beledigen, maar het recht om te twijfelen. Jij mag weleens wat literatuur aanschaffen. Een aanrader is het boek 'Over vrijheid' van John Stuart Mill.
Oh? Dat blijkt nergens uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef Zehra het volgende:
Als Wilders geen politicus was geweest, was hij wel degelijk veroordeeld voor die uitspraken
Niet onnodig buitensporig noch strafbaar in de context waar ze geplaatst zijn.quote:dus had hij zich wél schuldig gemaakt aan discrimineren
Misschien? Niet helemaal zeker van je zaak, of wel? Nee, zijn uitspraken zetten niet aan tot geweld.quote:en misschien ook aanzetten tot geweld.
Nee hoor, de strafbaarheid wordt aan het beledigende karakter van de uitspraak ontnomen door de context waarin die is gedaan, aldus het OM. Die context is het maatschappelijk debat over het gevaar dat Wilders in de islam ziet.quote:De uitspraken schijnen te mogen omdat hij het zegt in zijn rol als politicus.
Aldus een persoon met een islamitische naam die termen als 'als' of 'misschien' in haar betoog gebruikt.quote:Verdiep je anders nog even in de zaak en in de uitspraken die hij allemaal gedaan heeft. Ik raad het je aan.
Die verschrikkelijke Verdel weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Kirsten Verdel.Een jaar na het faillissement van de DSB Bank.
#
Michiel Pestman
Advocaat van de benadeelde partijen in het proces tegen Wilders.
#
Oh Oh Cherso
Eyeworks-directeur Sander Emmering, Sterretje en Jokertje over het succes.
Wat voor record? Van dit (pas net begonnen) seizoen wellicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef pberends het volgende:
Gisteren wel 1,336 miljoen kijkers, een record. Komt natuurlijk door het jolige.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:43 schreef Arcee het volgende:
1. 04-02-2008 2.126.000 Peter R. de Vries, Patrick van der Eem en team PRdV
2. 30-04-2009 1.844.000 Guusje ter Horst, Peter van der Vorst, Arjo de Jong, Erik de Landmeter
3. 08-01-2010 1.774.000 Huub Stapel, Erik Hulzebosch en andere ijs- en schaatspretgasten
4. 19-10-2009 1.605.000 Dirk Scheringa
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke Verdel weer.
Dat zal best.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat voor record? Van dit (pas net begonnen) seizoen wellicht.
All time iig niet:
[..]
Moet niet gekker worden om dat stel bij P&W uit te nodigenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die verschrikkelijke Verdel weer. En dat Oh Oh Cherso is al minstens net zo erg
.
Zouden P&W een oortje inhebben met een Haagse vertaler als Jokertje spreekt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef DrDentz het volgende:
De elitaire Witteman en de volksbuurters 'Sterretje' en 'Jokertje', dat moet wel grappig worden.
Rechter nog welquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die Rechter met die staart, wat een held
O ik dacht dat dat een tovenaar wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die Rechter met die staart, wat een held
Ik wed dat hij Merlijn heetquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat een tovenaar was
Samen in het schoonmaak hokquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef pberends het volgende:
Lekkere studente. Kom maar hier moslimaatje!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Vraag eens aan Jokertje wat hij van de rechtzaak vindt
Dat zou wel tof zijn ja, wordt het een soort VI.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Jokertje, wat vind jij nou van deze kwestie?
Da's een winkel waar alles recht is...toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Vraag eens aan Jokertje wat hij van de rechtzaak vindt
Jullie zouden een relatie moeten beginnen.quote:
Pia is een heks..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
Wat erg dit.
Ga terug naar de auto cue Pia.
''Zeg Jokertje, heb jij wel 'ns een moslima geneukt?''quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Het zou trouwens best kunnen dat Pauw op die manier een random bruggetje gaat leggen.
Pia is een PLORK... oh wacht, zelfs dat niet.quote:
Pia had er helemaal niet moeten zijn. Veel te druk in P&W zo met dat donorgezeurquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef pberends het volgende:
iets met leverdonor bruggetje Jokertje
Eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Pia had er helemaal niet moeten zijn. Veel te druk in P&W zo met dat donorgezeur. Dit wordt alle onderwerpen afraffelen.
Ik hoor 100 keer liever Pia praten dan Jokertje of Sterretje hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
Wat erg dit.
Ga terug naar de auto cue Pia.
Maar dan leef je zelf gewoon door in een ander lijf toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef deepart het volgende:
Zou iemand mijn hersenen willen hebben na mijn dood?
Jazeker, ik ben nu aan mijn tweede lichaam bezigquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan leef je zelf gewoon door in een ander lijf toch?
Ben je niet bang dat ze je eerder dood verklaren als je donor bent?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef StephanL het volgende:
Ben al lang donor, voor mij hebben mij organen toch geen waarde meer als ik dood ben.
Nee. Als je er iemand anders mee gelukkig mee kan maken, heb ik daar echt geen probleem mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je eerder dood verklaren als je donor bent?
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Als je er iemand anders mee gelukkig mee kan maken, heb ik daar echt geen probleem mee.
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nierenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef PIETR het volgende:
Hoe kun je tegen donordonatie zijn? Extreem hypocriet.
Verdiep je er even in. Daar hoef je dus echt niet bang voor te wezen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.
Dirk... had ie niet ooit een supermarkt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef MilaNL het volgende:
Oh daar gaan we weer. Wat is Dirk toch zielig he.. Hij is het echte slachtoffer van de val van de DSB
Zo lang ze mij dan maar dood maken, vind ik het primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.
in combinatie met een 'normale' dood lijkt met alleen een nier missen toch wat fijner dan dat je doormidden bent gereden door een vrachtwagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nieren
Wat nou als je doodgaat door een gruwelijk auto-ongeluk of een grote brand waardoor je lichaam bijna onherkenbaar is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nieren
Als ik dat zeker weet dan wil ik mijn organen wel doneren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verdiep je er even in. Daar hoef je dus echt niet bang voor te wezen.
Wat heb je zoal in de aanbiedingquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Als ik dat zeker weet dan wil ik mijn organen wel doneren.
Ja die functie geeft ze zichzelf, ze dacht ook de persoonlijke adviseur van Obama te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ah, Verdel is nu de spreekbuis van Scheringa geworden.
Zei de kapper ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Vind haar trouwens wel een aanwinst voor D66
Rookvrije longenquote:
Zou je haar geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja die functie geeft ze zichzelf, ze dacht ook de persoonlijke adviseur van Obama te zijn.
Sneu mens, volgens mij zo'n type dat vroeger veel gepest werd op school
Je kan ook aangeven wat je weggeeft?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'huid' niet afgestaan en hoornvliezen ook niet, omdat het gewoon te ranzig is als ze een stuk van m'n oog afsnijden of huid afschrapen.
Of je hele oog, plopquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'huid' niet afgestaan en hoornvliezen ook niet, omdat het gewoon te ranzig is als ze een stuk van m'n oog afsnijden of huid afschrapen.
Dat is een grapje, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Schaamhaar ?quote:
Donsquote:
Je kunt ook alleen een hartklepje doen ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je weggeeft?
Online formulier, kan je checken hoe het er uit ziet.https://www.donorregister.nl/doc/pdf/Donorformulier_E_22047.pdfquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je weggeeft?
Hier hetzelfde. Slaat natuurlijk nergens op. Maar ik vind het gewoon een naar gevoel dat ze aan m'n ogen gaan pulken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik geef alles behalve mijn ogen weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen een hartklepje doen ofzo.
Wel geil als je na je dood toch nog zou kunnen zien omdat je je ogen hebt weggegeven aan een lekker wijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor de mensen die donor-ogen nodig hebben. Zonder reden worden ze benadeeld.
Vincent Bijlo is donoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor de mensen die donor-ogen nodig hebben. Zonder reden worden ze benadeeld.
Ze halen die nieren er pas uit als je dood bent heh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dan zijn er mannen die vallen op 'haar mooie ogen' terwijl ze gewoon van jou zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Wel geil als je na je dood toch nog zou kunnen zien omdat je je ogen hebt weggegeven aan een lekker wijf.
En dan telkens op HET moment gaan loenzenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zijn er mannen die vallen op 'haar mooie ogen' terwijl ze gewoon van jou zijn
Wel realistisch in ieder geval.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Jokertje is volgens mij nog best wel slim.
Zou je denken als vakkenvullerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Jokertje is volgens mij nog best wel slim.
famfarequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Jokertje speelt ook trompet in een fanfare.
Niks mis met een bijbaantje als jongere toch? Vind ik juist iets goeds (doe het zelf ook naast bijles gevenquote:
Ja als je 14 bent, niet meer als je 20 bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Niks mis met een bijbaantje als jongere toch? Vind ik juist iets goeds (doe het zelf ook naast bijles geven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |