Je kan ook aangeven wat je weggeeft?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'huid' niet afgestaan en hoornvliezen ook niet, omdat het gewoon te ranzig is als ze een stuk van m'n oog afsnijden of huid afschrapen.
Of je hele oog, plopquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'huid' niet afgestaan en hoornvliezen ook niet, omdat het gewoon te ranzig is als ze een stuk van m'n oog afsnijden of huid afschrapen.
Dat is een grapje, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Schaamhaar ?quote:
Donsquote:
Je kunt ook alleen een hartklepje doen ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je weggeeft?
Online formulier, kan je checken hoe het er uit ziet.https://www.donorregister.nl/doc/pdf/Donorformulier_E_22047.pdfquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan ook aangeven wat je weggeeft?
Hier hetzelfde. Slaat natuurlijk nergens op. Maar ik vind het gewoon een naar gevoel dat ze aan m'n ogen gaan pulken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik geef alles behalve mijn ogen weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen een hartklepje doen ofzo.
Wel geil als je na je dood toch nog zou kunnen zien omdat je je ogen hebt weggegeven aan een lekker wijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor de mensen die donor-ogen nodig hebben. Zonder reden worden ze benadeeld.
Vincent Bijlo is donoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor de mensen die donor-ogen nodig hebben. Zonder reden worden ze benadeeld.
Ze halen die nieren er pas uit als je dood bent heh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nieren
Dan zijn er mannen die vallen op 'haar mooie ogen' terwijl ze gewoon van jou zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Wel geil als je na je dood toch nog zou kunnen zien omdat je je ogen hebt weggegeven aan een lekker wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |