Nee. Als je er iemand anders mee gelukkig mee kan maken, heb ik daar echt geen probleem mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je eerder dood verklaren als je donor bent?
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Als je er iemand anders mee gelukkig mee kan maken, heb ik daar echt geen probleem mee.
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nierenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef PIETR het volgende:
Hoe kun je tegen donordonatie zijn? Extreem hypocriet.
Verdiep je er even in. Daar hoef je dus echt niet bang voor te wezen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.
Dirk... had ie niet ooit een supermarkt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef MilaNL het volgende:
Oh daar gaan we weer. Wat is Dirk toch zielig he.. Hij is het echte slachtoffer van de val van de DSB
Zo lang ze mij dan maar dood maken, vind ik het primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel van, er is een kleine kans dat ie het overleeft.. laten we maar snel de organen eruit halen nu ze nog vers zijn.
in combinatie met een 'normale' dood lijkt met alleen een nier missen toch wat fijner dan dat je doormidden bent gereden door een vrachtwagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nieren
Wat nou als je doodgaat door een gruwelijk auto-ongeluk of een grote brand waardoor je lichaam bijna onherkenbaar is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stel, je gaat dood en er is een hiernamaals waar je zult doorleven met het lichaam wat je hier had. Sta je daar plotseling zonder nieren
Als ik dat zeker weet dan wil ik mijn organen wel doneren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verdiep je er even in. Daar hoef je dus echt niet bang voor te wezen.
Wat heb je zoal in de aanbiedingquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Als ik dat zeker weet dan wil ik mijn organen wel doneren.
Ja die functie geeft ze zichzelf, ze dacht ook de persoonlijke adviseur van Obama te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ah, Verdel is nu de spreekbuis van Scheringa geworden.
Zei de kapper ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Vind haar trouwens wel een aanwinst voor D66
Rookvrije longenquote:
Zou je haar geven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja die functie geeft ze zichzelf, ze dacht ook de persoonlijke adviseur van Obama te zijn.
Sneu mens, volgens mij zo'n type dat vroeger veel gepest werd op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |