Inderdaad...zonde dat ie uit de politiek is gestapt. Al vraag ik me af, of hij hij goed zou hebben gescoord bij de verkiezingen. Schuimbekkend brullen dat alles de schuld is van de Islam, levert tegenwoordig meer stemmen op.quote:
Och, hij neemt even een pauze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jazeker jammer dat Wouter weg is uit de politiek
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bosquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef golfer het volgende:
Vergeleken met Rutte, Verhagen en Wilders is het niet raar dat we hem missen.
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bos
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.
Het zogenaamde Frits Korbach effect...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik vind de vergelijking niet helemaal toepasselijk. Een voetbaltrainer wordt - zoals gezegd - populair omdat hij opeens wel wint, terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...
Bos zeker wel ja. Bij de andere lag het wat anders, eigenlijk was het toen een meer geval van 'bij gebrek aan beter'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:17 schreef pberends het volgende:
Kan P&W Bos niet gaan inhuren voor Engelse interviews?
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:17 schreef pberends het volgende:
Kan P&W Bos niet gaan inhuren voor Engelse interviews?
Overdreven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat hij zichzelf een overdreven Engels accent denkt aan te moeten meten om serieus genomen te worden in het Engels.
Bos heeft een tijd in Engeland gewoond en gewerkt als vrijwilliger. Misschien dat het accent daar vandaan komt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.quote:Vervolgens vertrok hij voor een jaar naar Engeland, waar hij als vrijwilliger werkzaam was bij de oecumenisch-christelijke jongerenorganisatie YMCA.
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?Wat is daar nou klein aan gedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.
Heb ik gelijk?
Pauw is een ware hedonist.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eigenlijk was ik op zoek naar verbaasde reacties over Pauw die heel casual deed over recreationeel gebruik van cocaïne, maar helaas, dus bij deze.
quote:Wat Jeroen pauw betreft gaat een XTC-pilletje er doorgaans wel in. Liever dan een lijntje cocaine, want dat gebruikt de NOVA-man maar een paar keer per jaar als hij echt te dronken is....En wat de vrouwen betreft:ze hoeven niet te rekenen op huisje, boompje, beest je want Pauw ziet niets in langdurige relaties.... "Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen." Pauw neemt bepaald geen blad voor de mond in een vraaggesprek met Nathalie Huigsloot, de journaliste die eerder dit jaar voor veel opschudding zorgde door te onthullen dat het geslachtsdeel van Jort Kelder ondermaats zou zijn...
Was Jeroen Pauw niet helemaal bij de les toen hij zich liet interviewen en de vraag voorgeschoteld kreeg 'Wat vind je het lekkerst? Drank, XTC of coke?', want het antwoord dat hj geeft zal menigeen die het boegbeeld van Nova denkt te kennen als een keurig man verbazen. Pauw antwoordt namelijk: "Coke vind ik niks. Dat gebruik ik hooguit een à twee keer per jaar, als correctie. Als ik echt té dronken ben. XTC vind ik wel lekker. Ik drink wel veel, maar niet vaak."
Is wel een stuk interessanterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Is toch ook belangrijker dan dat flut-kabinet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Idd, maar over Yuri hebben ze het nog niet echt gehad, dat kabinet is vaak genoeg aan bod geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef MilaNL het volgende:
Overal waar ze "Liberale premier" zegt, moet je zelf even "VVD premier" invullen.
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.
Laat haar ergens anders de leuke vrouw uithangen. En laat haar het nadenken en uitoefenen van macht aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.
Je kan ook elke keer wat anders zeggen, maar dan is het weer een draaikont. Hetzelfde praatje lijkt me dus een hele goede keuze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Daar hebben Rutte en Wilders gelukkig nooit last van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordt.
Klopt...een liberaal kabinet met Wilders is het toppunt van een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef thettes het volgende:
Leuke uitzending, en onbegrijpelijk dat Griffith het over een liberaal kabinet heeft.
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
"bang en boos"...dat is inderdaad het motto van de nieuwe regering.
Ik vind het wel tekenend voor de stijl van politiek en de campagne die eraan vooraf is gegaan. Zo'n regeerakkoord zelf is natuurlijk heel wat zakelijker en daarin zal het woord massaimmigratie bijvoorbeeld niet voorkomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.
Leuke uitzending was het trouwens.
Dat valt erg tegen bij het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Agnes Kant gaat binnenkort tonnen verdienen.
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.quote:
Jouw posts ook wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.
Beduidend relevanter dan jouw falende gebitch.quote:
Die Agnes toch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
vindt men ook terug in de filosofie tussen de gezindheidsethiek van Kant
Nou, de term 'vrijheid' in het huidige motto is ook wel enigszins lachwekkend. Vrijheid voor wie? In ieder geval niet voor de Nederlandse moslims/aanhangers van de Islam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.
Omdat hij met veel cynisme vanuit de ivoren toren reageert op zo'n beetje alles wat menselijk is. Hij veinst nog wel eens wat betrokkenheid bij echt ernstige zaken, maar verder vindt hij het allemaal wel prima met zijn tonnensalaris.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:48 schreef Zehra het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het idee dat Pauw zo rechts is als de neten?
quote:- Advocaat Bram Moszkowicz gaat in op het proces tegen Geert Wilders. Het Openbaar Ministerie eiste vandaag ook vrijspraak van aanzetten tot haat.
- Voormalig SP-fractievoorzitter Agnes Kant vertelt voor het eerst sinds haar aftreden over de periode na haar vertrek en haar nieuwe baan.
- Presentator Arie Boomsma is voor Nederland ambassadeur van het Wereldvoedselprogramma van de VN en bespreekt Wereldvoedseldag.
Deze informatie is onder voorbehoud.
Iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef thettes het volgende:
Leuke uitzending, en onbegrijpelijk dat Griffith het over een liberaal kabinet heeft.
(Casual) cocaïne gebruik is heel normaal. Van welke CDA-er verwacht je verbaasde reacties?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eigenlijk was ik op zoek naar verbaasde reacties over Pauw die heel casual deed over recreationeel gebruik van cocaïne, maar helaas, dus bij deze.
Donner zal iig verbazing veinzen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(Casual) cocaïne gebruik is heel normaal. Van welke CDA-er verwacht je verbaasde reacties?
Neuh, dat valt wel mee. Die zal zich hooguit hebben laten vertellen dat zulks in zekere kringen een geaccepteerde vorm van zelfbedwelming is. Nu ja, hij doet daar in elk geval niet aan mee.quote:
Leg het hem eens voor en verbaas je, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Die zal zich hooguit hebben laten vertellen dat zulks in zekere kringen een geaccepteerde vorm van zelfbedwelming is. Nu ja, hij doet daar in elk geval niet aan mee.
Werkelijk hypocriete (en kwaadaardige) reacties zul je vangen bij de katholieken. Zo'n gladde glipper als Eurlings zal er geen goed woord voor over hebben.
Want? Wat kan jij ons vertellen over Eurlings gegraai in de snuifdoos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Leg het hem eens voor en verbaas je, zou ik zeggen.
Hij snapt dat het niet eerlijk is cocaïne te verbieden en zijn eigen drugs, religie en auto's, met rust te laten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want? Wat kan jij ons vertellen over Eurlings gegraai in de snuifdoos?.
Vandaar de drugstests in het verkeer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij snapt dat het niet eerlijk is cocaïne te verbieden en zijn eigen drugs, religie en auto's, met rust te laten.
Als CDA politicus is het ook een hypocriete leugenaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vandaar de drugstests in het verkeer?
pak je afstandsbediening maar alvast danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Als dit een uur lang Wilders wordt zap ik weg
Afstand nemen heeft haar goed gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef Caland het volgende:
Agnes Kant komt veel relaxter over nu ze niet meer in de politiek zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |