Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.
Laat haar ergens anders de leuke vrouw uithangen. En laat haar het nadenken en uitoefenen van macht aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.
Je kan ook elke keer wat anders zeggen, maar dan is het weer een draaikont. Hetzelfde praatje lijkt me dus een hele goede keuze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Daar hebben Rutte en Wilders gelukkig nooit last van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordt.
Klopt...een liberaal kabinet met Wilders is het toppunt van een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef thettes het volgende:
Leuke uitzending, en onbegrijpelijk dat Griffith het over een liberaal kabinet heeft.
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
"bang en boos"...dat is inderdaad het motto van de nieuwe regering.
Ik vind het wel tekenend voor de stijl van politiek en de campagne die eraan vooraf is gegaan. Zo'n regeerakkoord zelf is natuurlijk heel wat zakelijker en daarin zal het woord massaimmigratie bijvoorbeeld niet voorkomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je politieke overtuiging is. Tegenstanders van dit kabinet zullen het een prima motto vinden, logisch.
Leuke uitzending was het trouwens.
Dat valt erg tegen bij het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Agnes Kant gaat binnenkort tonnen verdienen.
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.quote:
Jouw posts ook wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn strijdvaardigheid is wel aandoenlijk.
Beduidend relevanter dan jouw falende gebitch.quote:
Die Agnes toch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
vindt men ook terug in de filosofie tussen de gezindheidsethiek van Kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |