Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.quote:Vervolgens vertrok hij voor een jaar naar Engeland, waar hij als vrijwilliger werkzaam was bij de oecumenisch-christelijke jongerenorganisatie YMCA.
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker in China gestudeerd?Wat is daar nou klein aan gedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ach, waar het ook vandaan komt, het leek me nogal geforceerd.
[..]
Net zoals die Nederlanders die twee jaar in Amerika hebben gestudeerd en de rest van hun leven een Amerikaans accent denken te moeten gebruiken bij Nederlands.
Het zal wel vanuit het onderbewuste komen dat het me stoort.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Face it, je wilde gewoon wat te kankeren hebben. Omdat je niet in staat bent om inhoudelijk commentaar te geven kies je voor de presentatie, wel zo makkelijk.
Heb ik gelijk?
Pauw is een ware hedonist.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eigenlijk was ik op zoek naar verbaasde reacties over Pauw die heel casual deed over recreationeel gebruik van cocaïne, maar helaas, dus bij deze.
quote:Wat Jeroen pauw betreft gaat een XTC-pilletje er doorgaans wel in. Liever dan een lijntje cocaine, want dat gebruikt de NOVA-man maar een paar keer per jaar als hij echt te dronken is....En wat de vrouwen betreft:ze hoeven niet te rekenen op huisje, boompje, beest je want Pauw ziet niets in langdurige relaties.... "Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen." Pauw neemt bepaald geen blad voor de mond in een vraaggesprek met Nathalie Huigsloot, de journaliste die eerder dit jaar voor veel opschudding zorgde door te onthullen dat het geslachtsdeel van Jort Kelder ondermaats zou zijn...
Was Jeroen Pauw niet helemaal bij de les toen hij zich liet interviewen en de vraag voorgeschoteld kreeg 'Wat vind je het lekkerst? Drank, XTC of coke?', want het antwoord dat hj geeft zal menigeen die het boegbeeld van Nova denkt te kennen als een keurig man verbazen. Pauw antwoordt namelijk: "Coke vind ik niks. Dat gebruik ik hooguit een à twee keer per jaar, als correctie. Als ik echt té dronken ben. XTC vind ik wel lekker. Ik drink wel veel, maar niet vaak."
Is wel een stuk interessanterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Is toch ook belangrijker dan dat flut-kabinet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk dat P&W beginnen met de zaak van sporter Van Gelder op de dag dat Rutte1 is aangetreden.
Idd, maar over Yuri hebben ze het nog niet echt gehad, dat kabinet is vaak genoeg aan bod geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef MilaNL het volgende:
Overal waar ze "Liberale premier" zegt, moet je zelf even "VVD premier" invullen.
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Vindt ze schitterend, zo'n blankemannen-toverwoordje. Ze kijkt ook echt haar ogen uit hè, al die vriendelijke blanke meneren en al die mooie glimmende en bewegende dingetjes, en ze mag dezelfde kleren dragen en aan dezelde tafel zitten. Òòòòò.
Laat haar ergens anders de leuke vrouw uithangen. En laat haar het nadenken en uitoefenen van macht aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo haten op haar, Laetitia is een leuke vrouw.
Je kan ook elke keer wat anders zeggen, maar dan is het weer een draaikont. Hetzelfde praatje lijkt me dus een hele goede keuze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Dat dus. Steeds weer dezelfde plaat die afgedraaid wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Ik word nu echt heel erg moe van Roemer, weer hetzelfde praatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |