Inderdaad...zonde dat ie uit de politiek is gestapt. Al vraag ik me af, of hij hij goed zou hebben gescoord bij de verkiezingen. Schuimbekkend brullen dat alles de schuld is van de Islam, levert tegenwoordig meer stemmen op.quote:
Och, hij neemt even een pauze.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jazeker jammer dat Wouter weg is uit de politiek
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bosquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:21 schreef golfer het volgende:
Vergeleken met Rutte, Verhagen en Wilders is het niet raar dat we hem missen.
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral vergeleken met Cohen mis je Bos
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er was toch sprake van een Cohen-effect? PvdA werd meteen de grootste partij na de switch.
Het zogenaamde Frits Korbach effect...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik vind de vergelijking niet helemaal toepasselijk. Een voetbaltrainer wordt - zoals gezegd - populair omdat hij opeens wel wint, terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
Persoonlijk vond ik Bos veel beter dan Cohen, maar een nieuwe partijleider kan natuurlijk wel een kortstondige groei veroorzaken. Een beetje hetzelfde dat wanneer een voetbaltrainer wordt ontslagen zijn opvolger opeens wel wint. Na een aantal weken is dit effect wel weer verdwenen
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:21 schreef AryaMehr het volgende:
terwijl een partijleider alleen al vanwege het feit dat hij gekozen is populair wordt.
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij wordt gekozen omdat hij populair is...
Bos zeker wel ja. Bij de andere lag het wat anders, eigenlijk was het toen een meer geval van 'bij gebrek aan beter'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bos, Balkenende, Rutte en Roemer waren allen populair toen ze gekozen werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |