En dat snap ik dus niet. Je vraagt het duizendmaal, er wordt nee gezegd en dan doe je het toch...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, maar als ik heel groot UPDATE neerzet, en duizendmaal gevraagd heb of het mocht, dan kan je er vanuit gaan dat ik echt niet heel mijn fobo omgooi.
Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de updatequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Gelukkig vergeet Google niks:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Nee, dat doe ik nooitquote:
Ja, en? Die update had gewoon niet mogen bestaan, klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de update
jajajajajajajajajajajajajajajaja, punt gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en? Die update had gewoon niet mogen bestaan, klaar.
De vorige 100 keer ook, maar zie wat dat ons opleverde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajajajajajajajajajajajajajajaja, punt gemaakt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
Naatje doet volgende ronde niet mee. En wordt nu uit het spel gezet.
Wie niet horen wil moet maar voelen zei mijn moeder altijd.quote:
Idd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en? Die update had gewoon niet mogen bestaan, klaar.
Dat mag toch ook gewoonquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd...
"mag ik inbreken?"
'nee'
"ik doe het toch, maar alleen een brood"
'NEE DAT MAG DUS NIET'
Ik vind iig van wel. Maar we zullen zien wat de SL zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt naatje nu eruit geschreven of iets?
Of heeft dit geen gevolgen verder?
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik vind iig van wel. Maar we zullen zien wat de SL zegt.
mij best hoor, ik had toch al verwacht/gehoopt dat ik er de eerste ronde uit zou liggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
Naatje doet volgende ronde niet mee. En wordt nu uit het spel gezet.
Dan doe je voortaan toch lekker niet meer meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mij best hoor, ik had toch al verwacht/gehoopt dat ik er de eerste ronde uit zou liggen.
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan doe je voortaan toch lekker niet meer mee.
Ja die stond vast naast je pc met een gun tegen je kop aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doen
Kut timmmmmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doen
En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen?quote:
Ja die van naatjequote:
Ja, vergelijkquote:
met de nu versie en oordeel zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Gelukkig vergeet Google niks:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Owja veel plezier vanavond Tombola
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de update
Dat kun je wel blijven zeggen, maar dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
met de nu versie en oordeel zelf
Ik kan even niks spelinhoudelijks zeggen zolang het spel loopt. ReWout moet ook zijn mond houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen?
Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doen
Eigenwijs kreng. Al heb je alleen ergens een . toegevoegd. Het mocht niet, het mag niet en het zal nooit mogen ook!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
Kill in het spel en een ban van 48 uurquote:
Moet ik je brengen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kom ik langs om je irl af te maken.
Een Ban van Fok voor 4 wekenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kom ik langs om je irl af te maken.
Incl foboban zodat je niks kan updatenquote:
Dat ik je doodschrijf en je dus uit het spel ligt.quote:
oh, okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ik je doodschrijf en je dus uit het spel ligt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incl foboban zodat je niks kan updaten
Wie niet horen wil moet maar voelenquote:
Daarom juist.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kom er nog op terug, laten we het nu even rusten
Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
Op zich is een weekendstop ook niet zo verkeerd toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kom er nog op terug, laten we het nu even rusten
Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
quote:
Valsspeler!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig maarHet is maar een spelletje
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valsspeler!!!
Staat vast wel iets over in de bijbel
voornamelijk kinderen toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.
Dronken worden/blijven is een duursport geen sprintquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja daaaaaaaaaag. 48 uur zuipen, uhu.
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja daaaaaaaaaag. 48 uur zuipen, uhu.
En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar de kill/lynch is pas rond 9 uur en dat is toch een tijdstip dat mensen weg gaan of zich aan het klaarmaken zijn. Weinig tijd om te reageren enz.
Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.
Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk mee![]()
En dit weekend ben ik in Deventer dus geen idee of ik tijd heb om mee te maffia-en
True.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.
Want jij kent mij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef CaLeX het volgende:
Af en toe vraag ik me af wat jij buiten Fok nog hebt Hara
Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.quote:
Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.
Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor urenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidt
Ik doe LOI en werk vanuit huis dus voor mij is het wat makkelijker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor uren
24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef CaLeX het volgende:
Vroeg het me af omdat je altijd zo aan deadlines en regelmaat wil vast houden & het liefst zo snel mogelijk doorspeel. :p
Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.
Ja, maar jij zei wat over mij en ik kan beter voor mijzelf spreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijk
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nacht nu toch? Hmm als het gaat zoals ik denk..
We wachten af tot 9 uur
Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nogquote:
Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nog
Mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.
Dat zou leuk zijn ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Stel dat cupido de BM aan de BG gekoppeld had, dan zijn ze mooi tegelijk de sjaak
En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook wel eens aan een mafia gekoppeld
Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorp
Ja okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet af
Maakt niet uit. Zijn er 2 maffia over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja okay.
Maar stel dan dat jij en die maffia over zouden blijven wat dan?
Ik moest hardop lachen!!quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
Zit wel copyright op by Ladidadidaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!!
Die ga ik NU in mn fobo zetten
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom missen nacht 4 en dag 5 in de OP? Zo kan ik m'n hintlijstje niet bijhouden
Ga ik er ook bijzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zit wel copyright op by Ladidadida
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
contradictio in termis
Joe, man als momma misschien?
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.
Kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Waren er overigens niet al eerder wat aanwijzingen naar Joe-Momma?quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Well playedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Mooie tijden waren datquote:
Ja surequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
SG, bedankt voor het killen van Isdatzo trouwens.
Goed bezig ik hequote:
Dank dankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Well playedIk had het ook nooit achter jou gezocht
AHUM!!quote:
Wat een feestquote:
True.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar Isdatzo dood is goed, jij dood is niet goed!
Ik had er zo een paar gevonden!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
dat komt mij wel mooi uit eigenlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
Lekker puh!!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
Serial killer
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
Twee dorp, 1 mafia
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
Je kunt toch lezen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dit in godsnaam voor lijstje?
Wat is dit nu weer voor diva-reactie?quote:
Je kunt wel zo doen, maar jij begint metquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor diva-reactie?
Waarom word ik nog steeds als maffia gezien terwijl er in al die tijd zelfs bij jou nog meer hints zijn gelinkt dam aan mij?
En waarom staat het boven water dat in het bovenste lijstje iedereen honderd procent dorp is?
Ik moest een weekje weg en heb dus nog geen tijd gehad om de duizend reacties na te lopen die ik gemist heb dus als je mij wilt verlichten dan ben ik je dankbaar..
Haha oke nou diequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt wel zo doen, maar jij begint met's en meer van zulks. Als jij niet normaal vraagt geef ik niet normaal antwoord omdat ik dat niet serieus neem.
Je wordt niet als mafia gezien, ik heb alleen geen bewijs dat je geen mafia bent. Eén van die drie is de laatste mafia die we moeten lynchen.
Dat zul jij ook niet weten want dat is mijn lijst. NW door hints, andere die als eerste met hints naar een mafialid kwamen etc etc. Mafia stemt soms wel mee op mafia, maar ze komen niet met sterke hints naar mafia.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha oke nou diewas meer een reactie omdat ik het allemaal niet meer volgde..
Maar dan weet ik nog steeds niet waarom die eerste lui 100% geen maffia zijn...
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefdequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefde.
Nou vooruit, maar volgens mij zijn je aantal posts op 1 hand te tellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?
We hebben geveto'dquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deed ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef tripack het volgende:
bijzondere uitslagniemand die echt tijd heeft om hints te zoeken
klinkt die hint niet aannemelijk dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Wtf is dat ineens met mensen die mij gaan verdenken
Nou ja, mak schaap, over de dam, huppa
##Vote Joe-Momma
Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (6) Hara, Yosander, tripack, krio, Etc
Hara (1) rave
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt die hint niet aannemelijk dan?
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachtequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik vind jouw stemgedrag sowieso een beetje raar. Als jij pm's hebt gekregen van iemand, die nu zegt dat ik Maffia ben, dan is die goed bezig met het dorp tegen elkaar uitspelen. Ik zou in elk geval nog even 2x nadenken voor je je stem op mij laat staan.
Dat krijg je als er zo weinig spelers overblijven..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.
Omdat ik ook pm's heb gekregenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachte
ik had voordat ik stemde nog niet eens de tekst gelezen.
ik zou het wel knap vinden als je mij verdacht wilt gaan maken![]()
en je hoeft je geen zorgen te maken, want joe-mamma gaat er toch wel aan.
Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Als Joe geen maffia is ben jij het zeker...
Hoeveelste dorp zal het dan zijn die jij doelbewust laat lynchen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.quote:
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.
Oh, dan heb ik dat dus gemist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.
nu al?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop echt dat Joe mafia is want ik vind het geen drol meer aan
Dan moet je SL worden, dan kun je die skills mooi gebruikenquote:
Uiteraard heb ik mensen gePM't.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.
En ik weer op jou, ouwe gangster.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de volgende stem ik mooi op jou.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Hoe dan ook mijn dood was onterechtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:
Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, uit interesse; hoe vaak is het spel gespeeld en hoe vaak won dorp en hoe vaak won maffia?
Okee, en een keer of 3 in verhouding tot veel? Oftewel, maffia wint bijna nooit?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?
uiteraard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn dood was onterecht
Dorp heeft sowieso veel meer gewonnen, daar valt niet over te twisten. Maar de mafia heeft nu wel geluk dat we dom zijn en de nachtwaker een week pleite is. Zou het dan eindelijk, mafia!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uiteraard.
Denk idd dat het dorp het meest heeft gewonnen, maffia is een stuk moeilijker he.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia hoeft helemaal niets te doen, we verneuken het zelf.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
Ik ben benieuwd wie ons vanavond komt vergezellen
ik weet nu zeker dat -SG- maffia is!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn ik wil wel dat de maffia wint
Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!quote:
Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer mag krioro iemand vermoorden?
t Is wel meerdere dingen geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?
Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SLquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Is wel meerdere dingen geweest.
JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELFquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!
Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELF
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpen
En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.
Een bloemetje is wel op zijn plaats.
Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmakenquote:
quote:
Tijdens de lynch iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SL
Ik wil eerst eens zien wat jou rol is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmaken
Ja die is ook stom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed lezenhet was de Seriemoordenaar
Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht hebquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave
Mexican standoff?
Nogmaals, ik blijf erbij dat jij maffia bent.
Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Dus ja, er valt weinig tegen jou te zeggen, maar dat geldt ook voor mij.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Terwijl jij opdracht hebt gegeven tot het lynchen van het halve dorp.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.
Om dezelfde reden als ze mij nu laat lynchen.
Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.
Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht heb
Dus omdat jij het deed doet iedereen datquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...
inclusief mijzelf..
Ik heb ook gezochtquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...
inclusief mijzelf..
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave
Mexican standoff?
Nogmaals, ik blijf erbij dat jij maffia bent.
Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Dus ja, er valt weinig tegen jou te zeggen, maar dat geldt ook voor mij.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Terwijl jij opdracht hebt gegeven tot het lynchen van het halve dorp.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.
Om dezelfde reden als ze mij nu laat lynchen.
Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.
Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.
Heeft ie gedaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je nou ook een mob had geschoten had je respect gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |