abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87065738

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek Cop
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek Cupido
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Mafia
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek Velddokter
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Maffia
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek Mafia
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpoudste
18. Beach Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekCop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek Mafia
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek Mafia
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 5
Dag 6
Nacht 6

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 49% gewijzigd door naatje_1 op 01-10-2010 21:07:17 ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87065753
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Niet, maar als ik heel groot UPDATE neerzet, en duizendmaal gevraagd heb of het mocht, dan kan je er vanuit gaan dat ik echt niet heel mijn fobo omgooi.
En dat snap ik dus niet. Je vraagt het duizendmaal, er wordt nee gezegd en dan doe je het toch... :?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:19:08 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87065784
Ga je je nagels lakken Tombolala?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:19:23 #4
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87065798
Gelukkig vergeet Google niks:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Owja veel plezier vanavond Tombola ;)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87065826
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de update
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87065834
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je je nagels lakken Tombolala?
Nee, dat doe ik nooit :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:20:53 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87065848
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de update
Ja, en? Die update had gewoon niet mogen bestaan, klaar :').
pi_87065884
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

jajajajajajajajajajajajajajajaja, punt gemaakt
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:22:25 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87065921
Jezus naatje flikker toch op.
Eigenwijs kutjonk!!
Updates mogen NIET dat wist je en toch doen.

Dit is moedwillig het spel dwarsliggen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87065923
Terugvindruzie
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:22:31 #11
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87065924
Naatje doet volgende ronde niet mee. En wordt nu uit het spel gezet.
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:22:44 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87065932
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

jajajajajajajajajajajajajajajaja, punt gemaakt
De vorige 100 keer ook, maar zie wat dat ons opleverde.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:23:00 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87065947
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
:')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:23:05 #14
202348 Susi
Temple of Love
pi_87065950
In MIS
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:25:11 #15
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066032
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wie niet horen wil moet maar voelen zei mijn moeder altijd.
pi_87066033
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Idd... _O-
"mag ik inbreken?"
'nee'
"ik doe het toch, maar alleen een brood ^O^ "
'NEE DAT MAG DUS NIET' :(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:26:29 #17
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Idd... _O-
"mag ik inbreken?"
'nee'
"ik doe het toch, maar alleen een brood ^O^ "
'NEE DAT MAG DUS NIET' :(
Dat mag toch ook gewoon :@
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:27:02 #18
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066106
En dan geef ik mezelf natuurlijk aan bij de politie met het brood in mijn buik
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:27:32 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066129
Wordt naatje nu eruit geschreven of iets?
Of heeft dit geen gevolgen verder?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:01 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066149
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt naatje nu eruit geschreven of iets?
Of heeft dit geen gevolgen verder?
Ik vind iig van wel. Maar we zullen zien wat de SL zegt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:32 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066183
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik vind iig van wel. Maar we zullen zien wat de SL zegt.
Ik ben het met je eens.
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:42 #22
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066192
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
mij best hoor, ik had toch al verwacht/gehoopt dat ik er de eerste ronde uit zou liggen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:48 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87066197
Uitschrijven lijkt me wat rigoureus.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:29:32 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87066240
Behalve als ie mafia is.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:30:02 #25
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066264
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mij best hoor, ik had toch al verwacht/gehoopt dat ik er de eerste ronde uit zou liggen.
Dan doe je voortaan toch lekker niet meer mee :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:30:20 #26
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066279
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Behalve als ie mafia is.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:31:11 #27
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066324
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dan doe je voortaan toch lekker niet meer mee :').
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:32:51 #28
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066400
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja die stond vast naast je pc met een gun tegen je kop aan 8)7
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:32:53 #29
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066401
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kut timmmmm
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:33:25 #30
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87066426
Er is een fotoboek geupdate?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:33:39 #31
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066434
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
Blijkbaar.
pi_87066468
quote:
En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen? :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:37:03 #33
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066545
quote:
Ja die van naatje
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:38:10 #34
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066586
quote:
Ja, vergelijk
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:

Owja veel plezier vanavond Tombola ;)
met de nu versie en oordeel zelf
pi_87066597
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om :O
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:38:35 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87066604
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja, vergelijk
[..]

Dat kun je wel blijven zeggen, maar dat is het punt niet.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:40:04 #37
163094 Ladidadida
pi_87066658
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen? :P
Ik kan even niks spelinhoudelijks zeggen zolang het spel loopt. ReWout moet ook zijn mond houden :') Ik leg als het spel is afgelopen alles wat nog onduidelijk is, uit :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:41:35 #38
163094 Ladidadida
pi_87066718
quote:

[..]

Ja, vergelijk
[..]

Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doen :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:42:23 #39
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87066754
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doen :')
Lijkt me vrij duidelijk :').

Maak wel een leuk verhaaltje :D!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:42:25 #40
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066755
quote:

[..]

Ja, vergelijk
[..]

Eigenwijs kreng. Al heb je alleen ergens een . toegevoegd. Het mocht niet, het mag niet en het zal nooit mogen ook!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:43:43 #41
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066817
Wat is een modkill eigenlijk?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:44:30 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066847
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
Kill in het spel en een ban van 48 uur :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:44:36 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87066853
quote:
Dan kom ik langs om je irl af te maken.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:44:52 #44
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066862
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Moet ik je brengen?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87066865
quote:
Een Ban van Fok voor 4 weken
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:09 #46
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066875
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:19 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87066884
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Moet ik je brengen?
Ben je wel medeplichtig
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:28 #48
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066892
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Een Ban van Fok voor 4 weken
Incl foboban zodat je niks kan updaten :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:30 #49
163094 Ladidadida
pi_87066893
quote:
Dat ik je doodschrijf en je dus uit het spel ligt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:53 #50
202348 Susi
Temple of Love
pi_87066912
Kei en keihard hoor, die Huppelmuts.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:46:05 #51
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87066917
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat ik je doodschrijf en je dus uit het spel ligt.
oh, ok
pi_87066937
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Incl foboban zodat je niks kan updaten :D
:o Dat overleeft hij niet
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:46:47 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066939
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Susi het volgende:
Kei en keihard hoor, die Huppelmuts.
Wie niet horen wil moet maar voelen :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:47:01 #54
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87066949
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:o Dat overleeft hij niet
Daarom juist.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87066976

JWZ
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:50:57 #56
163094 Ladidadida
pi_87067078
Ik kom er nog op terug, laten we het nu even rusten :)

Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:51:47 #57
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87067118
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:

Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
O-) 2 problemen in 1 keer opgelost
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:52:03 #58
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87067121
Mag ik dan ook mijn eigen dood schrijven?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:52:43 #59
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87067152
Tyf op, jij wordt echt geen SL
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:53:02 #60
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067166
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:

Op zich is een weekendstop ook niet zo verkeerd toch?

Ik ben er ook niet dit weekend en vast nog wel meer die liever ergens aan de zuip gaan dan op fok zitten bijvoorbeeld.
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:53:29 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87067178
Ja daaaaaaaaaag. 48 uur zuipen, uhu :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:53:43 #62
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067186
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:54:50 #63
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87067222
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
rustig maar :') Het is maar een spelletje :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:55:24 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067251
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

rustig maar :') Het is maar een spelletje :')
Valsspeler!!!

Staat vast wel iets over in de bijbel
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:56:07 #65
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87067275
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Valsspeler!!!

Staat vast wel iets over in de bijbel
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.
pi_87067463
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

voornamelijk kinderen toch?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:02:30 #67
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067480
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

_O-

Ik moest lachen snertjong!!
Maar dan nog. U bent stout geweest babyface
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87067550
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dronken worden/blijven is een duursport geen sprint

Charlie Harper: Sure you don't want a drink?
Alan Harper: Drinking alcohol just makes me depressed.
Charlie Harper: See, the trick is to drink past that. It's not a sprint, it's a marathon
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:06:31 #69
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067613
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Nee dat niet.
Maar de kill/lynch is pas rond 9 uur en dat is toch een tijdstip dat mensen weg gaan of zich aan het klaarmaken zijn. Weinig tijd om te reageren enz.
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:07:16 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87067639
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Maar de kill/lynch is pas rond 9 uur en dat is toch een tijdstip dat mensen weg gaan of zich aan het klaarmaken zijn. Weinig tijd om te reageren enz.
En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:08:12 #71
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87067665
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.
Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk mee :D

En dit weekend ben ik in Deventer dus geen idee of ik tijd heb om mee te maffia-en
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:24:37 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068111
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk mee :D

En dit weekend ben ik in Deventer dus geen idee of ik tijd heb om mee te maffia-en
Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:26:48 #73
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87068184
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.
True.
Ach ik kijk wel of ik morgen tijd heb om te stemmen en anders hopen dat ik zondag op tijd weer thuis ben en vooral in het land der levenden :')
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87068190
Af en toe vraag ik me af wat jij buiten Fok nog hebt Hara :@
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:27:49 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068216
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef CaLeX het volgende:
Af en toe vraag ik me af wat jij buiten Fok nog hebt Hara :@
Want jij kent mij?
pi_87068251
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Want jij kent mij?
Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:29:46 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068265
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.
Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidt
pi_87068290
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidt
Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor uren
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:32:56 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068344
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor uren
Ik doe LOI en werk vanuit huis dus voor mij is het wat makkelijker.
pi_87068424
Vroeg het me af omdat je altijd zo aan deadlines en regelmaat wil vast houden & het liefst zo snel mogelijk doorspeel. :p
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:36:17 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068452
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef CaLeX het volgende:
Vroeg het me af omdat je altijd zo aan deadlines en regelmaat wil vast houden & het liefst zo snel mogelijk doorspeel. :p
24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.
pi_87068600
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.
Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijk ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:43:06 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87068685
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijk ;)
Ja, maar jij zei wat over mij en ik kan beter voor mijzelf spreken.
pi_87071279
Hoi :W
Hoelang nog? :{
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:05:45 #85
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87071300
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef lynda het volgende:
Hoi :W
Hoelang nog? :{
Ligt er aan wie wie kilt vanavond
pi_87071331
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ligt er aan wie wie kilt vanavond
Nacht nu toch? Hmm als het gaat zoals ik denk..
We wachten af tot 9 uur :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:07:04 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87071345
Ik vrees met grote vrezen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:07:08 #88
216584 Trevland
pi_87071350
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef lynda het volgende:

[..]

Nacht nu toch? Hmm als het gaat zoals ik denk..
We wachten af tot 9 uur :)
Lijkt me een goed idee
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:17:59 #89
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87071759
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vrees met grote vrezen.
Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nog :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:19:41 #90
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87071840
Ik fries met grote friezen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:20:18 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87071861
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nog :D
Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:21:42 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87071928
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.
Mooi :)
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:58:21 #93
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87073433
er kan nog zoveel mis gaan :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:04:39 #94
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87073688
Stel dat cupido de BM aan de BG gekoppeld had, dan zijn ze mooi tegelijk de sjaak
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:32:05 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87074751
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Stel dat cupido de BM aan de BG gekoppeld had, dan zijn ze mooi tegelijk de sjaak
Dat zou leuk zijn ja.
Ach we zien het wel aan het eind van het spel :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:33:36 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87074824
Ik ben ook wel eens aan een mafia gekoppeld
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:44:08 #97
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87075278
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook wel eens aan een mafia gekoppeld
En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorp :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:54:19 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87075724
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorp :D
Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet af
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:00:31 #99
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87075991
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet af
Ja okay.
Maar stel dan dat jij en die maffia over zouden blijven wat dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:01:58 #100
163094 Ladidadida
pi_87076046

In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.

Intussen banjerde een andere dorpeling weer rond door de bossen van Foktown. Zijn geheime plan begon z’n vruchten af te werpen en het werd met de dag leuker. Voorzichtig sloop de dorpeling om de verborgen blokhut van de maffialeden, waar hij al vaker was geweest. Turend door de lamellen zag hij iemand zitten met blond, krullend haar. Het was Isdatzo, die de kas aan het opmaken was. Isdatzo had weer een avondje vrij en boog zich over de cijfertjes terwijl hij een hand door zijn bruine lokken haalde. De dorpeling besloot aan te kloppen en Isdatzo deed de deur open. Voor hem stond een grote cactus. “What the…” wilde Isdatzo uitbrengen, maar ineens bewoog de cactus en deze greep hem beet. Isdatzo gilde als een klein meisje maar de stekels boorden zich diep in zijn huid. Een flinke wurggreep was genoeg om Isdatzo (maffia) te doen sterven.

Ergens in de kelder van zijn eigen huisje was Naatje_1 bezig met het maken van een gif, waardoor alle mobs in één keer dood zou den gaan! “Eens even testen!” dacht hij en hij nam een flinke slok. Het werkte. Naatje_1 (dorpsbewoner) was door eigen fout niet meer.

Rust zacht, Huppelmuts, Isdatzo en Naatje_1..

[hintvrije zone]
Dat was hem dan weer, succes met het oplossen van de hints! Morgen om 21:00 is er weer een lynch (mits SL aanwezig). En hij = zij, zij = hij, enz!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:02:21 #101
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87076071
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja okay.
Maar stel dan dat jij en die maffia over zouden blijven wat dan?
Maakt niet uit. Zijn er 2 maffia over.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:03:23 #102
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87076116
Isdatzo, ik wist het
pi_87076136
*O*
pi_87076146
Darwin award voor Naatje :').
Klopt 't dat er nu met vier dode mobs; d'r nog maar één over is *O*?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:05:48 #105
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87076227
quote:
In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
Ik moest hardop lachen!!
Die ga ik NU in mn fobo zetten _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:07:59 #106
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87076345
OP bijgewerkt
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:09:00 #107
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87076422
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen!!
Nu mag het :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:09:53 #108
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87076472
Ik vind het wel vet hoe ik mezelf om het leven heb gebracht
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:13 #109
163094 Ladidadida
pi_87076492
Waarom missen nacht 4 en dag 5 in de OP? Zo kan ik m'n hintlijstje niet bijhouden :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:33 #110
163094 Ladidadida
pi_87076511
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen!!
Zit wel copyright op by Ladidadida :7
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:11:43 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87076579
Dorp

Serial killer

Twee dorp, 1 mafia
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:11:44 #112
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87076581
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom missen nacht 4 en dag 5 in de OP? Zo kan ik m'n hintlijstje niet bijhouden :P
Dat moet je niet aan mij vragen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:12:36 #113
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87076635
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Zit wel copyright op by Ladidadida :7
Ga ik er ook bijzetten.
Ik wacht gewoon tot ik dood ben met updaten :7
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:14:41 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87076741
contradictio in termis

Joe, man als momma misschien?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:15:22 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87076776
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
contradictio in termis

Joe, man als momma misschien?
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:16:25 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87076842
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:17:09 #117
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87076887
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:17:33 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87076916
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Klopt *O*
pi_87076985
quote:
Waren er overigens niet al eerder wat aanwijzingen naar Joe-Momma?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:18:46 #120
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87076989
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Well played B-) Ik had het ook nooit achter jou gezocht :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:19:21 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87077021

Rare kop.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:20:04 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87077049
en rave_nl heeft een topic over berg beklimmen volgens mij.
pi_87077120
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Rare kop.
Mooie tijden waren dat :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:21:55 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87077148
SG, bedankt voor het killen van Isdatzo trouwens.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:24:22 #125
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87077254
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
SG, bedankt voor het killen van Isdatzo trouwens.
Ja sure
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:27:21 #126
163094 Ladidadida
pi_87077428
Trusten :') :W
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:29:57 #127
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87077574
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Klopt *O*
Goed bezig ik he :D
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Well played B-) Ik had het ook nooit achter jou gezocht :P
Dank dank
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87082699
Whehe, RIP Isdatzo.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:15:36 #129
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87083096
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef krioro het volgende:
Whehe, RIP Isdatzo.
AHUM!!
Ik ben ook dood hoor ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:23:26 #130
216584 Trevland
pi_87083414
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

AHUM!!
Ik ben ook dood hoor ;(
Leuk he *O* :P
pi_87087369
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

AHUM!!
Ik ben ook dood hoor ;(
Ja, maar Isdatzo dood is goed, jij dood is niet goed!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:27:42 #132
163094 Ladidadida
pi_87089609
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:34:57 #133
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87089627
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:

[..]

Leuk he *O* :P
Wat een feest :D
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja, maar Isdatzo dood is goed, jij dood is niet goed!
True.
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:56:44 #134
202348 Susi
Temple of Love
pi_87089999
Nog eentje *O*

Het valt me trouwens hartstikke mee, hoe goed jullie bezig zijn ondanks al die dorpskills in het begin :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:15:18 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87092057
Kut
Huilen dan.
pi_87092059
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
Ik had er zo een paar gevonden!
pi_87092864
RIP naatje, je weet iig dat het werkte
  Redactie Frontpage zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:36:16 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87094115
quote:
dat komt mij wel mooi uit eigenlijk :P wilde op isdatzo stemmen en die is nu dood :') hints zoeken gaat me nu echt niet lukken en stemmen vergeet ik toch waarschijnlijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:38:37 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87094206
Huilen dan.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:10:48 #140
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87095260
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker puh!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:16:31 #141
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87097336
Hoe kan naatje zelfmoord gepleegd hebben? :o
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:37:23 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87097983
Omdat hij zijn fotoboek heeft aangepast.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:53:08 #143
168777 Rave_NL
pi_87098571
_O- _O- _O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:57:44 #144
168777 Rave_NL
pi_87101346
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp

Serial killer

Twee dorp, 1 mafia

Wat is dit in godsnaam voor lijstje?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:57:28 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87104080
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wat is dit in godsnaam voor lijstje?
Je kunt toch lezen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:12:24 #146
168777 Rave_NL
pi_87105059
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt toch lezen?
Wat is dit nu weer voor diva-reactie?
Waarom word ik nog steeds als maffia gezien terwijl er in al die tijd zelfs bij jou nog meer hints zijn gelinkt dam aan mij?
En waarom staat het boven water dat in het bovenste lijstje iedereen honderd procent dorp is?
Ik moest een weekje weg en heb dus nog geen tijd gehad om de duizend reacties na te lopen die ik gemist heb dus als je mij wilt verlichten dan ben ik je dankbaar.. :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:18:25 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87105359
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor diva-reactie?
Waarom word ik nog steeds als maffia gezien terwijl er in al die tijd zelfs bij jou nog meer hints zijn gelinkt dam aan mij?
En waarom staat het boven water dat in het bovenste lijstje iedereen honderd procent dorp is?
Ik moest een weekje weg en heb dus nog geen tijd gehad om de duizend reacties na te lopen die ik gemist heb dus als je mij wilt verlichten dan ben ik je dankbaar.. :)
Je kunt wel zo doen, maar jij begint met :')'s en meer van zulks. Als jij niet normaal vraagt geef ik niet normaal antwoord omdat ik dat niet serieus neem.

Je wordt niet als mafia gezien, ik heb alleen geen bewijs dat je geen mafia bent. Eén van die drie is de laatste mafia die we moeten lynchen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:22:02 #148
168777 Rave_NL
pi_87105565
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt wel zo doen, maar jij begint met :')'s en meer van zulks. Als jij niet normaal vraagt geef ik niet normaal antwoord omdat ik dat niet serieus neem.

Je wordt niet als mafia gezien, ik heb alleen geen bewijs dat je geen mafia bent. Eén van die drie is de laatste mafia die we moeten lynchen.
Haha oke nou die :') was meer een reactie omdat ik het allemaal niet meer volgde..

Maar dan weet ik nog steeds niet waarom die eerste lui 100% geen maffia zijn...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:23:44 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87105664
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Haha oke nou die :') was meer een reactie omdat ik het allemaal niet meer volgde..

Maar dan weet ik nog steeds niet waarom die eerste lui 100% geen maffia zijn...
Dat zul jij ook niet weten want dat is mijn lijst. NW door hints, andere die als eerste met hints naar een mafialid kwamen etc etc. Mafia stemt soms wel mee op mafia, maar ze komen niet met sterke hints naar mafia.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:25:20 #150
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87108199
Vanuit mijn zelf gecreëerde hemel kijk ik nog steeds toe.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:47:47 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87110745
quote:
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.
Laffe huichelaar
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:38:30 #152
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87118374
Idz ;( waarom nou weer ik? Ik vat dit perdoonlijk op hoor :'(
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:38:05 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87120351
Ik vond het ook echt heel sneu ;( . Volgende keer word je burgemeester :Y .
Huilen dan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:40:11 #154
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87120400
Kan ik nog meedoen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:41:30 #155
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87120436
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:40 schreef BeamofLight het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Volgende ronde wrs
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:42:41 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87120467
:D :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:44:29 #157
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87120512
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefde :').
pi_87122814
Ik was jullie kwijt. :'( .

Maar vanavond geen dode dus. Eigenlijk wil ik alleen maar bevestigd zien dat Hara gewoon mafia is he. Vrees dat als het niet zo is ik echt het stof van de FOK!vloer moet happen. :') .
pi_87126251
oh muk
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:27:28 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87128172
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef -SG- het volgende:

[..]

Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefde :').
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.
Huilen dan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:43:11 #161
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87128658
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.
Nou vooruit, maar volgens mij zijn je aantal posts op 1 hand te tellen :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:02:41 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87129286
Nee, je hebt er minstens 2 nodig. Maar your point being?
Huilen dan.
pi_87129636
##vote for Etcetera
Etcetera (1) -Engel-

Als ik nu niet stem, red ik het niet meer......
het blijft wel lastig ;(
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 14:39:06 #164
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87132295
:D Ik heb een stem tegen :D Ik zou ergens anders op stemmen als ik jou was, maar goed :')
With four other people
And aliens
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:40:45 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87132354
Ik ga maar voor gut feeling, want geen zin in hints.

Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (2) Hara
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:41:02 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87132363
Of serial killer, natuurlijk.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:37:30 #167
168777 Rave_NL
pi_87138020
Dan ga ik ook nog steeds voor mijn intuïtie:

Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (2) Hara
Hara (1) rave
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:20:53 #168
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87139471
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing? }:|
Live from Chicago
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:21:27 #169
168777 Rave_NL
pi_87139489
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

_O-
pi_87139839
N.a.v. de eerdere hints tegen Joe-Momma:

Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (3) Hara, Yosander
Hara (1) rave
pi_87139992
quote:

[..]

We hebben geveto'd :Y
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:37:00 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87140036
quote:

[..]

Deed ik niet :( .
Huilen dan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:37:55 #173
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87142023
bijzondere uitslag :D niemand die echt tijd heeft om hints te zoeken :D
## vote Joe-mamma
Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (4) Hara, Yosander, tripack
Hara (1) rave
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:50:18 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87142502
Ja, en dan heb ik het straks weer gedaan hè.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:54:06 #175
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87142663
nee ik neem alle credits als het fout is :)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_87143241
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef tripack het volgende:
bijzondere uitslag :D niemand die echt tijd heeft om hints te zoeken :D
Klopt. :')

##Vote Joe-Momma

Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (5) Hara, Yosander, tripack, krio
Hara (1) rave
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:29:09 #177
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87144015
misschien is etc wel de laatste mob.
"jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt"
UI kat die gekke bek trekt

toch maar veranderen naar etc?
myminicity
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 20:31:04 #178
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87144107
Wtf is dat ineens met mensen die mij gaan verdenken :')

Nou ja, mak schaap, over de dam, huppa

##Vote Joe-Momma

Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (6) Hara, Yosander, tripack, krio, Etc
Hara (1) rave
With four other people
And aliens
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:35:25 #179
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87144304
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Wtf is dat ineens met mensen die mij gaan verdenken :')

Nou ja, mak schaap, over de dam, huppa

##Vote Joe-Momma

Etcetera (1) -Engel-
Hara (1) rave
klinkt die hint niet aannemelijk dan?
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:41:21 #180
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87144579
ik ga toch mijn stem veranderen :o

Etcetera (2) -Engel-, tripack
Joe-Momma (5) Hara, Yosander, krio, Etc
Hara (1) rave
myminicity
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 20:45:54 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87144791
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef tripack het volgende:

[..]

klinkt die hint niet aannemelijk dan?
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 20:49:57 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87145001
Overigens, ik vind jouw stemgedrag sowieso een beetje raar. Als jij pm's hebt gekregen van iemand, die nu zegt dat ik Maffia ben, dan is die goed bezig met het dorp tegen elkaar uitspelen. Ik zou in elk geval nog even 2x nadenken voor je je stem op mij laat staan.
With four other people
And aliens
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:52:53 #183
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87145146
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik vind jouw stemgedrag sowieso een beetje raar. Als jij pm's hebt gekregen van iemand, die nu zegt dat ik Maffia ben, dan is die goed bezig met het dorp tegen elkaar uitspelen. Ik zou in elk geval nog even 2x nadenken voor je je stem op mij laat staan.
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachte :D
ik had voordat ik stemde nog niet eens de tekst gelezen.
ik zou het wel knap vinden als je mij verdacht wilt gaan maken :D _O-

en je hoeft je geen zorgen te maken, want joe-mamma gaat er toch wel aan.
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:53:49 #184
168777 Rave_NL
pi_87145197
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.
Dat krijg je als er zo weinig spelers overblijven.. :P

Maar wees gerust, ik ben blijkbaar ook nog steeds geen dorp.. :P
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 20:55:29 #185
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87145297
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef tripack het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachte :D
ik had voordat ik stemde nog niet eens de tekst gelezen.
ik zou het wel knap vinden als je mij verdacht wilt gaan maken :D _O-

en je hoeft je geen zorgen te maken, want joe-mamma gaat er toch wel aan.
Omdat ik ook pm's heb gekregen _O- Dus dat kan voor alle overlevenden gelden nu he ;)
With four other people
And aliens
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:56:31 #186
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87145360
daar heb je gelijk in, maar ik was zelf op die hint gekomen :D wel nadat ik had gestemd :')
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:58:27 #187
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87145488
nog 2 minuten :D
EDIT jezus ik kan echt niet lezen :')
er is vandaag zeker nog geen lynch :')
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:01:10 #188
168777 Rave_NL
pi_87145648
-O-
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 21:03:34 #189
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87145776
Die was vandaag toch :') of wordt het nu morgen :D
With four other people
And aliens
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:04:17 #190
168777 Rave_NL
pi_87145813
Gisteren zou het vandaag worden! :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:10:23 #191
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87146179
nu snap ik het niet meer
myminicity
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:13:35 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87146363
Het zou vandaag gebeuren, zo moeilijk is het niet.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:27:35 #193
168777 Rave_NL
pi_87147213
;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:34:04 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87147652
Huilen dan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:39:39 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87148042
:z
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:40:40 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87148124
Huilen dan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:47 #197
168777 Rave_NL
pi_87148192
Hmpf... -O-
pi_87148705
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:51:04 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87148775
Nou ja, niets nieuws hè.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:51:41 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87148816
Ik hoop echt dat Joe mafia is want ik vind het geen drol meer aan :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:52:59 #201
168777 Rave_NL
pi_87148904
Als Joe geen maffia is ben jij het zeker... ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:53:50 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87148959
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Als Joe geen maffia is ben jij het zeker... ;(
Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:55:50 #203
168777 Rave_NL
pi_87149120
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.
Hoeveelste dorp zal het dan zijn die jij doelbewust laat lynchen? :')
pi_87149187
De mafia heeft gewonnen dus?
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:57:08 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87149207
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Stali het volgende:
De mafia heeft gewonnen dus?
Waarom?
pi_87149388
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:00:29 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87149451
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.
pi_87149556
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.
Oh, dan heb ik dat dus gemist.
Excuus. Begreep er niets van.
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 22:36:32 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87151877
Ik zie morgen wel wie de overlevenden zijn :P :W
With four other people
And aliens
pi_87154012
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop echt dat Joe mafia is want ik vind het geen drol meer aan :')
nu al? :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:33:42 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87154116
Ahh, morgen de lynch? Mooi, dan kan ik nog ff stemmen :P.

### Hara

Etcetera (1) -Engel-
Hara (2) rave, -SG-
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:03:53 #212
163094 Ladidadida
pi_87155161
Lynch komt eraan.

Etcetera (1) -Engel-
Hara (2) rave, -SG-
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:11:31 #213
163094 Ladidadida
pi_87155442

Na de laatste moorden, kregen de dorpelingen dit maal iets langer de tijd om eens goed na te denken over wie van hen nou tot de maffia behoorden. Iemand bedonderde de boel en de paar dorpsbewoners die nog overgebleven waren, vreesden voor hun leven. Met de tijd aan hun kant kwam er een discussie op gang en werd al gauw in de richting van Joe-Momma gewezen. “Je gaat vaak ’s avonds laat nog op pad!” beet één van de dorpelingen Joe-Momma toe. “Ik moet mijn hond uitlaten!” riep deze ter verdediging. “Maar ik zag je gister zonder hond en met iets glimmends in je hand!” riep een ander. “Dat was de heggeschaar die ik van de buurman had geleend!” Joe-Momma probeerde nog wat maar het dorp was het er alweer over eens. Eén van de dorpelingen pakte een grote hamer die ze sinds kort altijd meedroeg in haar handtas en tikte Joe-Momma onverwacht neer. Nog een paar flikke dreunen op het hoofd betekenden het einde: helaas was Joe-Momma (dorpsbewoner) de zoveelste onschuldige die eraan moest geloven.

Rust zacht, Joe-Momma..

Speciale rollen mogen weer PM-en. Om 21:00 zal er dan weer een nachtpost zijn, speciale rollen hebben tot 20:30 om hun PM’s te sturen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:12:36 #214
163094 Ladidadida
pi_87155480
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik had er zo een paar gevonden!
Dan moet je SL worden, dan kun je die skills mooi gebruiken ^O^
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:13:34 #215
163094 Ladidadida
pi_87155510
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.
Uiteraard heb ik mensen gePM't.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:15:58 #216
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87155606
Die lynch :').
pi_87155622
Leuk geschreven weer, Ladida!
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:16:25 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87155623
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:15 schreef -SG- het volgende:
Die lynch :').
Bij de volgende stem ik mooi op jou.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:17:31 #219
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87155662
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bij de volgende stem ik mooi op jou.
En ik weer op jou, ouwe gangster.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:18:08 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87155685
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:

[..]

En ik weer op jou, ouwe gangster.
Boks ouwe serial killer.
pi_87155782
Oké, ik snap er niets meer van :').
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:23:14 #222
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87155856
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:23:23 #223
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87155867
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_87156533
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:02:21 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87156797
Huilen dan.
pi_87156987
:') .
pi_87157398
;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 04:53:03 #228
202348 Susi
Temple of Love
pi_87158272
*O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 06:42:52 #229
168777 Rave_NL
pi_87158377
:')_!

Hara, ik vrees dat de koek op is... :W
pi_87159956
:') Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
  Redactie Frontpage maandag 4 oktober 2010 @ 09:45:28 #231
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87160223
:%
With four other people
And aliens
pi_87160437
Dit schiet ook niet op he.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:57:36 #233
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87170023
nu maar wachten op vanavond
myminicity
pi_87172194
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:
:P
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:57:45 #235
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87172218
quote:
Hoe dan ook mijn dood was onterecht ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:59:14 #236
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87172268
NOES :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:59:51 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87172295
quote:
:') iedereen is dom bezig
pi_87172462
Okee, uit interesse; hoe vaak is het spel gespeeld en hoe vaak won dorp en hoe vaak won maffia? :s)
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:05:40 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87172489
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, uit interesse; hoe vaak is het spel gespeeld en hoe vaak won dorp en hoe vaak won maffia? :s)
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie? :')
pi_87172631
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie? :')
Okee, en een keer of 3 in verhouding tot veel? Oftewel, maffia wint bijna nooit?
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:10:05 #241
163094 Ladidadida
pi_87172647
In totaal een keer of 20-30 gespeeld?
pi_87172682
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoe dan ook mijn dood was onterecht ;(
uiteraard.

Denk idd dat het dorp het meest heeft gewonnen, maffia is een stuk moeilijker he.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:11:50 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87172702
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef CaLeX het volgende:

[..]

uiteraard.

Denk idd dat het dorp het meest heeft gewonnen, maffia is een stuk moeilijker he.
Dorp heeft sowieso veel meer gewonnen, daar valt niet over te twisten. Maar de mafia heeft nu wel geluk dat we dom zijn en de nachtwaker een week pleite is. Zou het dan eindelijk, mafia!
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:31:24 #244
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87173480
gewoon vele meelopers met de sluwe maffia.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:38:03 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87173760
De mafia hoeft helemaal niets te doen, we verneuken het zelf.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:40:49 #246
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87173866
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia hoeft helemaal niets te doen, we verneuken het zelf.
:') :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:41:19 #247
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87173889
die onschuld O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:03:34 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87178852
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:13 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik mensen gePM't.
Mij bedoel ik dus ook hè, dumbass
Laffe huichelaar
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:04:18 #249
216584 Trevland
pi_87178884
Ik ben benieuwd wie ons vanavond komt vergezellen
pi_87178885
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mij bedoel ik dus ook hè, dumbass
_O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:16:12 #251
168777 Rave_NL
pi_87179310
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
Ik ben benieuwd wie ons vanavond komt vergezellen
;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:20:12 #252
216584 Trevland
pi_87179469
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

;(
Ik mag dan wel dood zijn ik wil wel dat de maffia wint
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:30:04 #253
168777 Rave_NL
pi_87179889
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik mag dan wel dood zijn ik wil wel dat de maffia wint
ik weet nu zeker dat -SG- maffia is!

Hij loopt zelfs niet-spelers verdacht te maken! :(
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:46:19 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87180605
Nou, is dat even hilarisch.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:47:10 #255
168777 Rave_NL
pi_87180644
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, is dat even hilarisch.
;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:01:18 #256
168777 Rave_NL
pi_87184087
2100? ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:02:26 #257
163094 Ladidadida
pi_87184151
't Komt eraan :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:04:59 #258
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87184295
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Rave_NL het volgende:
2100? ;(
Zeikerd.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:06:54 #259
163094 Ladidadida
pi_87184395

-SG- was in zijn nopjes. Het was donker buiten en hij liep weer eens op straat. Daar was hij vaak te vinden de laatste tijd, en meestal niet met goeie bedoelingen. Zo ook vannacht. SG had thuis al een route uitgestippeld en wist precies waar hij heen ging: het huis van krioro. Daar aangekomen zag hij dat krioro zojuist was thuisgekomen en zijn auto aan het uitladen was. “Avond!” groette SG krio, welke hem vriendelijk teruggroette. “Zo, de kofferbak weer leeg!” zei krio, en hij maakte aanstalten de auto dicht te doen. “Volgens mij ligt daar achterin nog wat” zei SG, en hij wees in de kofferbak. Krio zag het niet en SG moedigde hem aan nog eens verder te kijken. Krio hing half in de kofferbak en ineens sloeg SG keihard de klep dicht. Krioro’s lijf bungelde er nog tussen en vanuit de kofferbak klonk een schreeuw. “Wat doe je gek, laat los!” Maar SG ging door. Hij deed de klep weer omhoog en sloeg hem daarna nog een paar keer keihard dicht. Daarna ging hij erop zitten en het duurde maar een paar minuten totdat de benen van krioro (zombie) bewegingsloos uit de auto hingen.

Tevreden met zichzelf ging SG weer terug naar huis. Wat hij niet doorhad, was dat een dorpsbewoner hem gezien had. Deze wist meteen wat hem te doen stond en achtervolgde SG. Bij zijn afgelegen huis aangekomen, hoorde SG ineens iemand achter zich en draaide zich om. De dorpsbewoner keek hem boos aan. “Oh hoi,” zei SG nonchalant. “Wat doe jij zo laat op, ben je weer op zoek naar nutteloze weetjes?” “Ja, heb je er nog één?” vroeg de dorpsbewoner. “Altijd,” zei SG gepikeerd. “Maar je bent ja nooit te bereiken!” “Dat komt omdat mijn vrouw zwanger is en ik bijna vader word!” zei de dorpsbewoner. “Maar genoeg! Ik weet wat je gedaan hebt! En het is afgelopen!” Dreigend kwam de dorpsbewoner op SG af, en begon met slaan. SG probeerde zich te verzetten, maar door alle inspanningen eerder die avond was zijn energielevel nogal gedaald. De dorpeling sloeg en beukte op SG in, stak zijn vingers in SG’s oogkassen en probeerde er een oogbal uit te krabben. SG schreeuwde en probeerde zich los te wurgen, maar het mocht niet baten. Al snel rolden SG’s ogen door het weiland. Hij strompelde nog even als een kip zonder kop door het land, maar al snel zakte SG (seriemoordenaar) in elkaar en stief aan visueel bloedverlies.

Intussen maakte –Engel- zich in haar eigen woning op voor een lange nacht. Het duurde nog maar een paar uurtjes en dan was ze eindelijk jarig! Het was de hoogste tijd om te gaan slapen, maar allereerst moest er natuurlijk nog wel even een bijbelverhaaltje worden gelezen. Morgen wordt het vast geen drukke dag, want echt veel vrienden had Engel niet. Terwijl Engel zo prakkezerend door haar huis liep, merkte ze niet dat ze bekeken werd. Al eerder op die avond had een mysterieus persoon zich verstopt in haar kast. Met één oog gluurde hij de kamer in en zag hij af en toe Engel langskomen. Toen Engel richting de kast liep om haar pyjamaatje te pakken, maakte de mob zich klaar. Van een badjas die in de kast hing had hij de band gepakt. Deze hield hij voor zich en op het moment dat Engel de kast opendeed, deed hij een stap naar voren en bond de band om Engels nek. Deze gaf een gil maar de mob deed een hand over haar mond waardoor Engel niet meer te horen was. De band werd aangetrokken en een stikkend geluid was het laatste wat men ooit van -Engel- (bodyguard) gehoord heeft.

Rust zacht, krioro, -SG- en –Engel-..

[hintvrije zone]
Succes met de hints! Morgen om 21:00 is er weer een lynch! En hij = zij, zij = hij, enz!
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:07:27 #260
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87184420
Oh ja leuk.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:07:48 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87184437
Dan maar net zoals met Tombo terug naar yosander voor ik morgennacht sterf.

rave_nl (2) Hara

[ Bericht 8% gewijzigd door Harajuku. op 04-10-2010 21:22:46 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:07:54 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87184444
Zó, da's niet misselijk
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:08:13 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87184458
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:07 schreef -SG- het volgende:
Oh ja leuk.
Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:09:01 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87184499
Wanneer mag krioro iemand vermoorden?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:09:22 #265
216584 Trevland
pi_87184513
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer mag krioro iemand vermoorden?
Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:10:22 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87184570
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:

[..]

Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?
t Is wel meerdere dingen geweest.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:11:00 #267
216584 Trevland
pi_87184603
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

t Is wel meerdere dingen geweest.
Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SL
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:12:45 #268
168777 Rave_NL
pi_87184697
Fuck.. -O-

in ieder geval is de seriemoordenaar niet meer.. *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:18:31 #269
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87185007
Succes Hara!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:19:49 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185079
Nu keek ik even snel naar de hints, staat er gluren. Ffs, dan zal het yosander wel niet zijn hè. Beetje te duidelijk.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:21:14 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185156
ONZ 12uur gefeliciteerd
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:21:44 #272
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87185189
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!
JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELF
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:22:08 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87185216
Huilen dan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:23:19 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185270
Nou hup, zombiekill en klaar.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:24:38 #275
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87185350
Hoeveel maffia zijn er nog over?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:24:58 #276
216584 Trevland
pi_87185370
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef -SG- het volgende:

[..]

JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELF
Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpen :o
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:25:10 #277
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87185379
1 maffia en 6 dorp toch?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:25:19 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185386
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoeveel maffia zijn er nog over?
Alleen rave_nl nog
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:26:01 #279
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87185419
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:

[..]

Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpen :o
:'). Goed zo maffiatjes
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:27:12 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185489
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef -SG- het volgende:

[..]

:'). Goed zo maffiatjes
En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.

Een bloemetje is wel op zijn plaats.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:28:18 #281
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87185554
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.

Een bloemetje is wel op zijn plaats.
Nee.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:29:06 #282
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87185604
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee.
Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmaken :{w
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:30:35 #283
168777 Rave_NL
pi_87185686
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Alleen rave_nl nog
_O-

Ik zal even een lijstje maken van alle dorps die jij deze ronde hebt laten lynchen om vervolgens weer de vermoorde onschuld te spelen terwijl je toch "100% zeker was"..
Ben naar verluid morgenmiddag wel klaar... :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:31:23 #284
168777 Rave_NL
pi_87185725
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
1 maffia en 6 dorp toch?
1 maffia, 1 nachtwaker en 5 normale dorp toch?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:37:02 #285
163094 Ladidadida
pi_87186043
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SL
Tijdens de lynch idd :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:47:03 #286
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87186539
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmaken :{w
Ik wil eerst eens zien wat jou rol is.
pi_87187137
Haha interessant.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:58:57 #288
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87187293
:D
pi_87187338
Stomme mafia. ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:00:18 #290
216584 Trevland
pi_87187390
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef krioro het volgende:
Stomme mafia. ;(
Goed lezen :{w het was de Seriemoordenaar
pi_87187437
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:

[..]

Goed lezen :{w het was de Seriemoordenaar
Ja die is ook stom. :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:01:35 #292
216584 Trevland
pi_87187470
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef krioro het volgende:

[..]

En nu dus dood :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:11:09 #293
168777 Rave_NL
pi_87188121
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave

Mexican standoff?

Nogmaals, ik blijf erbij dat jij maffia bent.
Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Dus ja, er valt weinig tegen jou te zeggen, maar dat geldt ook voor mij.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Terwijl jij opdracht hebt gegeven tot het lynchen van het halve dorp.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.
Om dezelfde reden als ze mij nu laat lynchen.

Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.

Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.

:{
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:12:43 #294
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87188230
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave

Mexican standoff?

Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.

Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.

Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.

Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht heb ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:13:53 #295
168777 Rave_NL
pi_87188307
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht heb ;(
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...
inclusief mijzelf.. ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:14:48 #296
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87188368
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

inclusief mijzelf.. ;(
Dus omdat jij het deed doet iedereen dat :X
Pff
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87188406
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

inclusief mijzelf.. ;(
Ik heb ook gezocht -O-
Maar het mocht niet zo lang baten.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:17:10 #298
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87188494
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave

Mexican standoff?

:X
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:20:15 #299
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87188661
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Heul niet.
pi_87188697
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef -SG- het volgende:

[..]

Heul niet.
Als je nou ook een mob had geschoten had je respect gekregen...
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:21:21 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87188725
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als je nou ook een mob had geschoten had je respect gekregen...
Heeft ie gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')