quote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap alleen ReWout nog niet. Hij was dus inderdaad cupido, maar cupido is echt niet bij mij langs geweest.
ReWout zei dat ie mij en SG gecupidoot heeft, en ik ging er dus gewoon vanuit dat ie slecht is omdat ik geen pijl in mijn achterste heb.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Doet Anoniem5 mee? Dan is ie misschien bij hem en mij langs geweest!
Wordt leuk morgen
Aha, maar je krijgt als je gecupido't bent dus wel te horen met wie je gecupido't bent? Ik dacht van niet in de OP te lezen, maar daar staat alleen in dat je elkaars rol niet te horen krijgt zie ik nuquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ReWout zei dat ie mij en SG gecupidoot heeft, en ik ging er dus gewoon vanuit dat ie slecht is omdat ik geen pijl in mijn achterste heb.
Ja, dat is wel de bedoeling zodat je elkaar ook kunt proberen te beschermen zodat je niet met de ander meegaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aha, maar je krijgt als je gecupido't bent dus wel te horen met wie je gecupido't bent? Ik dacht van niet in de OP te lezen, maar daar staat alleen in dat je elkaars rol niet te horen krijgt zie ik nu
Ah okee, dat is ook wel logisch dan ja... Misschien is Ladi dat vergeten?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling zodat je elkaar ook kunt proberen te beschermen zodat je niet met de ander meegaat.
Ja maar waarom zou Rewout daarover liegenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee, dat is ook wel logisch dan ja... Misschien is Ladi dat vergeten?OF rewout loog
Ja nou, omdat ik niet wil denken dat jij er over liegt nuquote:Op donderdag 30 september 2010 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou Rewout daarover liegen
Dat is waarquote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik snap het echt niet, annoying. Als de NW mee was gegaan met ReWout was SG nu dood en leefde ik nog. Dat had ie toch nooit kunnen verklaren
Hara:quote:Een rustig avondje thuis, dat was wat er op de agenda van ReWout stond. Hij had even lekker gedouched, wat snel kon omdat ReWout niet deed aan scheren. Daarna kroop hij lekker in zijn bed en keek nog wat tv. Ineens tikte er iemand op het raam. ReWout schrok en aarzelde, maar toen hij keek zag hij een bekend gezicht. Hij deed het raam open en vroeg: “Hoe kom jij nou helemaal hier boven!” Hij liet de bekende binnen en wilde net thee gaan halen toen deze ineens een pistool pakte en op ReWout richtte. “Wat ga je doen! Waarom wil je me vermoorden?” riep de verbaasde ReWout, maar de persoon bleef ReWout strak aankijken en reageerde niet. “Kan ik je omkopen misschien, heb je liever koffie in plaats van thee?” “Nee,” was het antwoord. “Een biertje dan?” “Nee” “Ik kan ook een borrel voor je regelen,” probeerde ReWout. “NEE!” schreeuwde de mob, die het zat was, zijn pistool op ReWout richtte en deze een aantal maal door het hoofd schoot. ReWout (cupido) was op slag dood.
je bent neit de enige die aardig hints kan zoeken en vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Oh die favoriet is wel goed gevonden.
nee de hint naar isdatzo van etc.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hara:
Bekend gezicht - Britney UI
Biertje - gepost in De ontvoering van Alfred Heineken
Huppelmuts:
lekker gedouched - [Singles] In bad of niet in bad... Dat is de vraag...
biertje - foto met meerdere bierflesjes in FoBo
-Engel-:
koffie in plaats van thee - KSC poster
Isdatzo:
Biertje in z'n FoBo
Homer in z'n FoBo - Homer drinkt graag bier.
krioro:
'Hoe kom jij helemaal hier boven' - FoBo - afbeelding van iemand op een planeet
-SG-:
bekend gezicht - UI, Lieke van Lexmond
naatje_1:
bekend gezicht - Gerard Ekdom UI en afbeelding in FoBo
Ik vind het allemaal wat magertjes, maar die van Isdatzo vind ik dan nog het sterkste. Nu eerst even eten
Ik vind het ook belangrijker om de kills van de mafia tot 1 te brengen.quote:
nja als we vanavond een maffia lynchen, hebben ze nog maar 1 kill. en als de NW nog een maffia kan dodenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het ook belangrijker om de kills van de mafia tot 1 te brengen.
Is dat zo, ik dacht dat we er nog wat meer over haddenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
nja als we vanavond een maffia lynchen, hebben ze nog maar 1 kill. en als de NW nog een maffia kan dodennog beter
3 maffia 1 serialkillerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat zo, ik dacht dat we er nog wat meer over hadden
Lieke van lexmond in mijn UIquote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hara:
Bekend gezicht - Britney UI
Biertje - gepost in De ontvoering van Alfred Heineken
Huppelmuts:
lekker gedouched - [Singles] In bad of niet in bad... Dat is de vraag...
biertje - foto met meerdere bierflesjes in FoBo
-Engel-:
Isdatzo:
Biertje in z'n FoBo
Homer in z'n FoBo - Homer drinkt graag bier.
krioro:
'Hoe kom jij helemaal hier boven' - FoBo - afbeelding van iemand op een planeet
-SG-:
bekend gezicht - UI, Lieke van Lexmond
naatje_1:
bekend gezicht - Gerard Ekdom UI en afbeelding in FoBo
Ik vind het allemaal wat magertjes, maar die van Isdatzo vind ik dan nog het sterkste. Nu eerst even eten
Ik twijfelde wel al of ze nu wel of niet Lieke van Lexmond was, want het is een vrij kleine fotoquote:
Ik zie het zo ook wel, maar op een grote foto zie je het niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel al of ze nu wel of niet Lieke van Lexmond was, want het is een vrij kleine fotoMaar ik vond het toch echt wel aardig lijken
Dadelijk, met z'n alle. 1 minuut voor tijd uit het niets, allemaal op tripack stemmen.quote:
of op SGquote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dadelijk, met z'n alle. 1 minuut voor tijd uit het niets, allemaal op tripack stemmen.
Wat een garp
Beloofd is beloofdquote:
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beloofd is beloofd![]()
Jij zou huilen als ik maffia was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |