slaat imo ook nergens op dat het hier staat, maar ach dat is een andere discussiequote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag net een gesloten deel 13 onderaan m'n AT staan
quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
ik dacht ook trouwens dat er een weekendbreak was. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt er zsm aan! Is ff lastig gemaakt
Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH!quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
dit is wel heel erg tombola gheghe
Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH!
Oeh, nu staat het verhaal er! Zou ik nog leven!quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?
Gefeliciteerd, dit was een strikvraag, je heb juist geantwoord.quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, nu staat het verhaal er! Zou ik nog leven!
quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken wil je
Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig!quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou nou wat een manier om dood te gaan
Haha ik zou het geen van allen in het echt willen meemaken neequote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig!
ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...quote:
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...
Dat is waar...quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook
quote:En ik vertrouw Tombo nog steeds niet.
ik had nooit voor de dubbele lynch moeten stemmen, maarja, eerste keer heh...quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook [ afbeelding ]
quote:En ik vertrouw Tombo nog steeds niet.
What else is newquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
Nee, ik geloof toch niet in Hara..
Was even in verwarring door de moord op Timmmmm.
Omdat hij achteraf heel eerlijk is geweest en ik hem wel verdacht.
Dit mag je toch niet zeggen?quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
Nee, ik geloof toch niet in Hara..
Was even in verwarring door de moord op Timmmmm.
Omdat hij achteraf heel eerlijk is geweest en ik hem wel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |