Nou, en arme wij; een rechercheur die dood is voordat ie iets heeft kunnen rechercheren...quote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die had niet eens de kans om wat te doen
Eerder arme Susi en CaLeX
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kak, die wiki heeft ook geen nut natuurlijk. Dat is alleen leuk voor de basis.
Je kunt het beste gewoon de OP gebruiken, die is meestal wel up to datequote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijk![]()
En er missen nog dagen/nachten
Het moet niet te opzichtig zijn dat je iets doet, straks ben je dood, dus het lijkt nu wel alsof niemand iets doet, maar ondertussen...quote:
Gewoon al t geblaat op de wiki, deelnemerslijst zodat je niet van iedereen weer altijd de links hoeft op te zoeken en dan alle rollen daarin of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijk![]()
En er missen nog dagen/nachten
en dan toch 2 posts achter elkaar met tvp beginnenquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Silentalarm het volgende:
tvp's zijn trouwens niet eens meer nodig
de doden zijn actierver dan de levenden denk ik somsquote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Beach het volgende:
Berichtje uit het dodenrijk:
Ik lees nog steeds alles met veel plezier mee.
Denk allebeiquote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als twee speciale rollen elkaar afmaken? Gaan ze dan allebei dood of een van de twee?
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillendequote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef -Engel- het volgende:
Oke..... ik ga maar weer eens zoeken....
Oja vraagje.... de hints van de nachten.... kunnen die ook op dezelfde persoon slaan?
Of is elke moord per nacht van een ander mafialid?
a oke.....quote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |