Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefdequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefde.
Nou vooruit, maar volgens mij zijn je aantal posts op 1 hand te tellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?
We hebben geveto'dquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deed ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef tripack het volgende:
bijzondere uitslagniemand die echt tijd heeft om hints te zoeken
klinkt die hint niet aannemelijk dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Wtf is dat ineens met mensen die mij gaan verdenken
Nou ja, mak schaap, over de dam, huppa
##Vote Joe-Momma
Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (6) Hara, Yosander, tripack, krio, Etc
Hara (1) rave
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt die hint niet aannemelijk dan?
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachtequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik vind jouw stemgedrag sowieso een beetje raar. Als jij pm's hebt gekregen van iemand, die nu zegt dat ik Maffia ben, dan is die goed bezig met het dorp tegen elkaar uitspelen. Ik zou in elk geval nog even 2x nadenken voor je je stem op mij laat staan.
Dat krijg je als er zo weinig spelers overblijven..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.
Omdat ik ook pm's heb gekregenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachte
ik had voordat ik stemde nog niet eens de tekst gelezen.
ik zou het wel knap vinden als je mij verdacht wilt gaan maken![]()
en je hoeft je geen zorgen te maken, want joe-mamma gaat er toch wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |