Maakt niet uit. Zijn er 2 maffia over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja okay.
Maar stel dan dat jij en die maffia over zouden blijven wat dan?
Ik moest hardop lachen!!quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
Zit wel copyright op by Ladidadidaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!!
Die ga ik NU in mn fobo zetten
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom missen nacht 4 en dag 5 in de OP? Zo kan ik m'n hintlijstje niet bijhouden
Ga ik er ook bijzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zit wel copyright op by Ladidadida
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
contradictio in termis
Joe, man als momma misschien?
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.
Kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Waren er overigens niet al eerder wat aanwijzingen naar Joe-Momma?quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Well playedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Mooie tijden waren datquote:
Ja surequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
SG, bedankt voor het killen van Isdatzo trouwens.
Goed bezig ik hequote:
Dank dankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Well playedIk had het ook nooit achter jou gezocht
AHUM!!quote:
Wat een feestquote:
True.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar Isdatzo dood is goed, jij dood is niet goed!
Ik had er zo een paar gevonden!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
dat komt mij wel mooi uit eigenlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Helaas geen andere SL gevonden, dus de lynch zal niet vanavond maar morgenavond zijn.
Lekker puh!!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
Serial killer
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
Twee dorp, 1 mafia
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
Je kunt toch lezen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dit in godsnaam voor lijstje?
Wat is dit nu weer voor diva-reactie?quote:
Je kunt wel zo doen, maar jij begint metquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor diva-reactie?
Waarom word ik nog steeds als maffia gezien terwijl er in al die tijd zelfs bij jou nog meer hints zijn gelinkt dam aan mij?
En waarom staat het boven water dat in het bovenste lijstje iedereen honderd procent dorp is?
Ik moest een weekje weg en heb dus nog geen tijd gehad om de duizend reacties na te lopen die ik gemist heb dus als je mij wilt verlichten dan ben ik je dankbaar..
Haha oke nou diequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt wel zo doen, maar jij begint met's en meer van zulks. Als jij niet normaal vraagt geef ik niet normaal antwoord omdat ik dat niet serieus neem.
Je wordt niet als mafia gezien, ik heb alleen geen bewijs dat je geen mafia bent. Eén van die drie is de laatste mafia die we moeten lynchen.
Dat zul jij ook niet weten want dat is mijn lijst. NW door hints, andere die als eerste met hints naar een mafialid kwamen etc etc. Mafia stemt soms wel mee op mafia, maar ze komen niet met sterke hints naar mafia.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha oke nou diewas meer een reactie omdat ik het allemaal niet meer volgde..
Maar dan weet ik nog steeds niet waarom die eerste lui 100% geen maffia zijn...
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef Ladidadida het volgende:
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefdequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt na je dood in het spel, al meer gesproken dan toen je nog leefde.
Nou vooruit, maar volgens mij zijn je aantal posts op 1 hand te tellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb heus wel meer dan 2 posts gemaakt voordat ik stierf.
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het ook echt heel sneu. Volgende keer word je burgemeester
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe kun je het nou sneu vinden als je meedeelde in de beslissing?
We hebben geveto'dquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deed ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef tripack het volgende:
bijzondere uitslagniemand die echt tijd heeft om hints te zoeken
klinkt die hint niet aannemelijk dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Wtf is dat ineens met mensen die mij gaan verdenken
Nou ja, mak schaap, over de dam, huppa
##Vote Joe-Momma
Etcetera (1) -Engel-
Joe-Momma (6) Hara, Yosander, tripack, krio, Etc
Hara (1) rave
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt die hint niet aannemelijk dan?
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachtequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik vind jouw stemgedrag sowieso een beetje raar. Als jij pm's hebt gekregen van iemand, die nu zegt dat ik Maffia ben, dan is die goed bezig met het dorp tegen elkaar uitspelen. Ik zou in elk geval nog even 2x nadenken voor je je stem op mij laat staan.
Dat krijg je als er zo weinig spelers overblijven..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien het de 2de keer ofzo iets dat er een beetje iets naar mij zou kunnen verwijzen, vind ik het ontzettend mager. Maar that's just me.
Omdat ik ook pm's heb gekregenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een pm heb gehad met jouw daarin als verdachte
ik had voordat ik stemde nog niet eens de tekst gelezen.
ik zou het wel knap vinden als je mij verdacht wilt gaan maken![]()
en je hoeft je geen zorgen te maken, want joe-mamma gaat er toch wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |