Maakt niet uit. Zijn er 2 maffia over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja okay.
Maar stel dan dat jij en die maffia over zouden blijven wat dan?
Ik moest hardop lachen!!quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
Zit wel copyright op by Ladidadidaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!!
Die ga ik NU in mn fobo zetten
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom missen nacht 4 en dag 5 in de OP? Zo kan ik m'n hintlijstje niet bijhouden
Ga ik er ook bijzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zit wel copyright op by Ladidadida
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
contradictio in termis
Joe, man als momma misschien?
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag ook over de hints niks meer zeggen he?
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope, bekkie! En RIP, in het begin probeerde je me verdacht te maken maar je hebt me toch goed beschermd.
Kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Waren er overigens niet al eerder wat aanwijzingen naar Joe-Momma?quote:In de koude, donkere nacht zat Huppelmuts rechtop in bed. Ze maakte zich ernstige zorgen over het lot van het dorp en dacht hardop na. ‘Waar gaat het toch steeds mis? Misschien klopt er iets niet bij de hoge heren in FokTown. Misschien moet ik het eens wat hogerop gaan zoeken. Misschien gaat het wel mis omdat het altijd te goed ging, of…’ Ineens klonk er een geïrriteerde stem vanonder Huppelmuts’ bed: “Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!” en boos en chagrijnig kroop een mob onder het bed vandaan. Huppelmuts was eerst bang, maar keek toen eens goed. “Hmm, jij bent best een lekker dier! Zelfs als je zo’n rare kop trekt!” De mob glimlachte even lief naar Huppelmuts maar keek haar toen weer strak aan. Huppel probeerde de mob te verleiden met haar mooiste glimlach, maar het mocht niet baten. In the blink of an eye kreeg Huppelmuts een groot slagersmes in haar mond gestoken. Na even boren kwam het er aan de achterkant weer uit. Huppelmuts (bodyguard) viel achterover op bed en stierf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Well playedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was spel om te zorgen dat men mij niet als BG zou bestempelen.
En van wat ik zo heb gelezen was er ook niemand die mij verdacht daarvan
Mooie tijden waren datquote:
Ja surequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
SG, bedankt voor het killen van Isdatzo trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |