Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Als Joe geen maffia is ben jij het zeker...
Hoeveelste dorp zal het dan zijn die jij doelbewust laat lynchen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.quote:
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.
Oh, dan heb ik dat dus gemist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.
nu al?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop echt dat Joe mafia is want ik vind het geen drol meer aan
Dan moet je SL worden, dan kun je die skills mooi gebruikenquote:
Uiteraard heb ik mensen gePM't.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.
En ik weer op jou, ouwe gangster.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de volgende stem ik mooi op jou.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Hoe dan ook mijn dood was onterechtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:
Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, uit interesse; hoe vaak is het spel gespeeld en hoe vaak won dorp en hoe vaak won maffia?
Okee, en een keer of 3 in verhouding tot veel? Oftewel, maffia wint bijna nooit?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?
uiteraard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn dood was onterecht
Dorp heeft sowieso veel meer gewonnen, daar valt niet over te twisten. Maar de mafia heeft nu wel geluk dat we dom zijn en de nachtwaker een week pleite is. Zou het dan eindelijk, mafia!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uiteraard.
Denk idd dat het dorp het meest heeft gewonnen, maffia is een stuk moeilijker he.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia hoeft helemaal niets te doen, we verneuken het zelf.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
Ik ben benieuwd wie ons vanavond komt vergezellen
ik weet nu zeker dat -SG- maffia is!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag dan wel dood zijn ik wil wel dat de maffia wint
Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!quote:
Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer mag krioro iemand vermoorden?
t Is wel meerdere dingen geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was toch tussen nu en de lynch? of heb ik het nu mis?
Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SLquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Is wel meerdere dingen geweest.
JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELFquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben zo verbaasd, SG. Serial killer, jij?!
Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA IK BEN OOK ZO VERBAASD. EN NIET ALLEEN OVER MEZELF
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol en als het niet aan mijn maffia maatjes gelegen had dan wou ik je de eerste nacht er al uit helpen
En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik dan, ik liet je ook leven terwijl je mij wel steeds wilde lynchen omdat ik wist wie je was.
Een bloemetje is wel op zijn plaats.
Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmakenquote:
quote:
Tijdens de lynch iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het meestal tijdens de lynch gebeurde, dus maar even afwachten op het antwoord van de SL
Ik wil eerst eens zien wat jou rol is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik nog mee zou doen zou ik je de eerstvolgende keer gelijk afmaken
Ja die is ook stom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed lezenhet was de Seriemoordenaar
Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht hebquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave
Mexican standoff?
Nogmaals, ik blijf erbij dat jij maffia bent.
Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Dus ja, er valt weinig tegen jou te zeggen, maar dat geldt ook voor mij.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Terwijl jij opdracht hebt gegeven tot het lynchen van het halve dorp.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.
Om dezelfde reden als ze mij nu laat lynchen.
Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.
Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel storend dat je doet alsof ik niet zelf gezocht heb
Dus omdat jij het deed doet iedereen datquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...
inclusief mijzelf..
Ik heb ook gezochtquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sorry Huppel, ik heb het dan ook over driekwart van de spelers...
inclusief mijzelf..
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
rave_nl (2) Hara
Hara (1) Rave
Mexican standoff?
Nogmaals, ik blijf erbij dat jij maffia bent.
Jij hebt de hele reeks al constant mensen zwart lopen maken en mensen laten vertrouwen op jouw lijstjes.
Niet omdat die bij regel 100% correct zijn, maar omdat zij het grootste gedeelte van de lading dekken, met uitzondering van jou natuurlijk, en driekwart gewoon simpelweg de zin noch de tijd neemt om alles uit te pluizen.
Dus ja, er valt weinig tegen jou te zeggen, maar dat geldt ook voor mij.
Met uitzondering van bergbeklimmen en het nieuwsbericht dat van een doorgesneden keel van een kind, notabene allebei door jou aangekaart ben ik door niemand ooit verdacht geweest, en niet geheel zonder reden.
Terwijl jij opdracht hebt gegeven tot het lynchen van het halve dorp.
Nouja, opdracht gegegeven, jij hebt met jouw 2 stemmen een krachtige stem die in alle gevallen tot nu toe bepalend is gebleken, en waar de rest, door gebrek aan diezelfde tijd en zin mee toestemt.
Maar zeker ook om zelf niet verdacht te lijken en als maffia aangekaart te worden terwijl ze zelf dorp zijn. Want de echte maffia zijn nog redelijk buiten schot gebleven omdat Hara tot nu toe elke lynch in haar eigen voordeel heeft beinvloed.
Om dezelfde reden als ze mij nu laat lynchen.
Dus ja, stem vooral op mij. Laat Hara lekker dr zin krijgen en de volgende nacht de nachtwaker vermoorden, Dan weet je iig zeker dat de maffia deze ronde zal winnen.
Ook al heb ik vanaf het begin aan gezegd dat Hara maffia is en in het grootste gedeelte van elke lynch juist niet op de makkelijke keuze gestemd die achteraf dorp bleek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |