Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Als Joe geen maffia is ben jij het zeker...
Hoeveelste dorp zal het dan zijn die jij doelbewust laat lynchen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan duurt het nog een week.
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.quote:
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom is er al twee avonden niets meer? Zal vast iets gemist hebben maar hierom denk ik dat het spel afgelopen is.
Oh, dan heb ik dat dus gemist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ladidai ging dit weekend weg dus is er toch een weekendbreak. De lynch zou om 21.00 vanavond gebeuren.
nu al?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop echt dat Joe mafia is want ik vind het geen drol meer aan
Dan moet je SL worden, dan kun je die skills mooi gebruikenquote:
Uiteraard heb ik mensen gePM't.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders PM je volgende keer gewoon even... Ik had gewoon gekund.
En ik weer op jou, ouwe gangster.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de volgende stem ik mooi op jou.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Hoe dan ook mijn dood was onterechtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef CaLeX het volgende:
Of iedereen is dom bezig of er komt 1 maffia in de Hall of Fame
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, uit interesse; hoe vaak is het spel gespeeld en hoe vaak won dorp en hoe vaak won maffia?
Okee, en een keer of 3 in verhouding tot veel? Oftewel, maffia wint bijna nooit?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hebben we heus niet bijgehouden. Hoe vaak zal de mafia gewonnen hebben, een keer of drie?
uiteraard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn dood was onterecht
Dorp heeft sowieso veel meer gewonnen, daar valt niet over te twisten. Maar de mafia heeft nu wel geluk dat we dom zijn en de nachtwaker een week pleite is. Zou het dan eindelijk, mafia!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
uiteraard.
Denk idd dat het dorp het meest heeft gewonnen, maffia is een stuk moeilijker he.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
De mafia hoeft helemaal niets te doen, we verneuken het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |