Eens met onze BMquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
Make love not warquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar moeten we dan nu ruzie over maken?
NOU VOORUITquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt eraan hoor, klein momentje nog
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De nachtwaker heeft Blessed vermoord?
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Jep, kan ook de seriemoordenaar zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaan
Probeer 's?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Nee, daarom stond er ook niet "Dus de nachtwaker of serial killer heeft Blessed vermoord, Ladidadida?"quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maar de nachtwaker vindt dorp lief, die zou ze niet dom noemen en gaat ook niet expres achter dorp aan, dus dan moet het serial killer zijn.
Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...
Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Stali het volgende:
Er gaan verdikke bijna alleen maar dorpelingen omzeep he.
Maar inmiddels allang niet meer he.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia dan
Ik ben een kerel, godverdomme!quote:Intussen sloop één van de dorpsbewoners in deze donkere nacht weer door de straten van FokTown. Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen. ‘Eigenlijk is het de hoogste tijd dat ik eens zo’n iets te dik en chagrijnig wijf ga ombrengen’. Met deze gedachte liep de dorpsbewoner wat rond in de straten op zoek naar een geschikt slachtoffer. Opeens zag hij Blessed19 lopen, die haar hond uitliet. Vandaag precies 3 jaar geleden was hun verkering uitgegaan, en dit was de uitgelezen kans voor wraak. Voorzichtig achtervolgde hij Blessed19 totdat ze bij het uitlaatveld buiten het dorp was gekomen. Daar aangekomen liet Blessed19 haar hond los, die er meteen vandoor ging. Het uitgelezen moment: de dorpsbewoner stompte Blessed19 van achter op haar hoofd, die meteen tegen de vlakte ging. Hij ging op haar zitten en kneep haar keel dicht. Blessed schopte en sloeg om zich heen, maar niets hielp. Blessed19 (dorpsbewoner) overleed en werd achtergelaten als voer voor de wilde beesten.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben een kerel, godverdomme!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[hintvrije zone]
Er is morgen weer gewoon een dorpslynch om 21:00! Wederom; overal staat hij, maar zij is ook erg goed mogelijk!
Hij en zij mag je door elkaar lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik voel me in de zeik genomen worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.
Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik voel me in de zeik genomen worden.
Soms ben ik wel snelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij en zij mag je door elkaar lezen
Trev was eerer![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar waren wij(oudgedienden) ook nog niet achterquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus?
Tsja ik ben nogal van de homo-erotische verhaallijnen
Tjoh, you don't sayquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus?
Tsja ik ben nogal van de homo-erotische verhaallijnen
Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Graan, FV. Tombo of ik. Morgen ga ik de hints verder wel bekijken, succes Huppelmuts.
Wie heeft er veel op dorp gescholdenquote:Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorpquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denkenMaar FV is wel beter ja, zijn wij de enige 2 die dat spelen van ons hier?
Stel hem maar. Ze kunnen je toch niet veel meer maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een vraag over het spel in het algemeen die het spel of de deelnemers niet beinvloed, mag ik die stellen of moet ik wachten tot de volgende ronde?Ik vraag het maar voor de zekerheid
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorp
Tombo (2) Hara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |