Neuh, zal wel kloppen zo want er is niets gebeurd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon de vorige OP overgenomen, geen idee of ik dingen mis wegens afwezigheid
Je hebt een tvp knop he. En anders moet je de nieuwe layout pakken.quote:
Wie weet wat de nachtwaker vannacht voor moois gaat doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil dat het af is, dan kan ik meedoen
Dan stem je vanavond vast!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan morgen niet stemmen, dan ben ik er de hele dag niet
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Zitten eigenlijk ook alle karakters van de OP er in, zoals de seriemoordenaar?
Ja dat is ook het plan. Even alles doornemen nogmaals.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan stem je vanavond vast!
[..]
Ja
Ik zou de hints van vanavond doornemenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan. Even alles doornemen nogmaals.
Ik heb geen reden om af te wijken van een goed werkende gewoontequote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt een tvp knop he. En anders moet je de nieuwe layout pakken.
Behalve dat tvps verwijderd dienen te worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om af te wijken van een goed werkende gewoonte
[/autisme]
De oude hints zijn ook nog wel van toepassing. Wie weet kunnen die me vanavond helpen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou de hints van vanavond doornemen
TVP plaatsen is dan prima op zn plek in Misdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve dat tvps verwijderd dienen te worden.
##Vote:Ladidadidaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
/autisme
Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef lynda het volgende:
Nachtpost:
Op een avond liep Ladida rondjes in het bos tot ze over een schaap struikelde.
Helaas kwam zij zeer verkeerd terecht en ging dood na een lijdensweg van 47 uur
Kon het nog makkelijker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.
Een beetje mij de moord in de schoenen schuivenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[/autisme]
Ik kom wel rondspokenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open
Kom maar op
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweestquote:
mag ik onder je bed schuilenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open
Kom maar op
agreequote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweest
en nu is er niets enzo
hmmm saai kan die dag niet een uur duren ofzo dat t dan weer nacht wordt
nee nu is de maffia aan het moorden, en ladi moet ook de verhaaltjes bedenken hequote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweest
en nu is er niets enzo
hmmm saai kan die dag niet een uur duren ofzo dat t dan weer nacht wordt
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doetquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Kan ze dan niet gewoon alvast de nacht posten als ze alles binnenheeft en een verhaal heeft gemaakt, dus dat deze deadline van 20:30 blijft bestaan, maar dat ze de nachtpost ook eerder dan 21h kan posten?
Even kijken:quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doet
we hebben nu toch niets te doenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
Heeft hij een puntquote:Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben nu toch niets te doen
Eens met onze BMquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
Make love not warquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar moeten we dan nu ruzie over maken?
NOU VOORUITquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt eraan hoor, klein momentje nog
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De nachtwaker heeft Blessed vermoord?
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Jep, kan ook de seriemoordenaar zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaan
Probeer 's?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Nee, daarom stond er ook niet "Dus de nachtwaker of serial killer heeft Blessed vermoord, Ladidadida?"quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maar de nachtwaker vindt dorp lief, die zou ze niet dom noemen en gaat ook niet expres achter dorp aan, dus dan moet het serial killer zijn.
Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...
Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Stali het volgende:
Er gaan verdikke bijna alleen maar dorpelingen omzeep he.
Maar inmiddels allang niet meer he.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia dan
Ik ben een kerel, godverdomme!quote:Intussen sloop één van de dorpsbewoners in deze donkere nacht weer door de straten van FokTown. Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen. ‘Eigenlijk is het de hoogste tijd dat ik eens zo’n iets te dik en chagrijnig wijf ga ombrengen’. Met deze gedachte liep de dorpsbewoner wat rond in de straten op zoek naar een geschikt slachtoffer. Opeens zag hij Blessed19 lopen, die haar hond uitliet. Vandaag precies 3 jaar geleden was hun verkering uitgegaan, en dit was de uitgelezen kans voor wraak. Voorzichtig achtervolgde hij Blessed19 totdat ze bij het uitlaatveld buiten het dorp was gekomen. Daar aangekomen liet Blessed19 haar hond los, die er meteen vandoor ging. Het uitgelezen moment: de dorpsbewoner stompte Blessed19 van achter op haar hoofd, die meteen tegen de vlakte ging. Hij ging op haar zitten en kneep haar keel dicht. Blessed schopte en sloeg om zich heen, maar niets hielp. Blessed19 (dorpsbewoner) overleed en werd achtergelaten als voer voor de wilde beesten.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben een kerel, godverdomme!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[hintvrije zone]
Er is morgen weer gewoon een dorpslynch om 21:00! Wederom; overal staat hij, maar zij is ook erg goed mogelijk!
Hij en zij mag je door elkaar lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik voel me in de zeik genomen worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.
Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik voel me in de zeik genomen worden.
Soms ben ik wel snelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij en zij mag je door elkaar lezen
Trev was eerer![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar waren wij(oudgedienden) ook nog niet achterquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus?
Tsja ik ben nogal van de homo-erotische verhaallijnen
Tjoh, you don't sayquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Serieus?
Tsja ik ben nogal van de homo-erotische verhaallijnen
Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Graan, FV. Tombo of ik. Morgen ga ik de hints verder wel bekijken, succes Huppelmuts.
Wie heeft er veel op dorp gescholdenquote:Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorpquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denkenMaar FV is wel beter ja, zijn wij de enige 2 die dat spelen van ons hier?
Stel hem maar. Ze kunnen je toch niet veel meer maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een vraag over het spel in het algemeen die het spel of de deelnemers niet beinvloed, mag ik die stellen of moet ik wachten tot de volgende ronde?Ik vraag het maar voor de zekerheid
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorp
Tombo (2) Hara
Jij draagt een bavariajurkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]Whut!?
Ik ga nu steeds meer geloven dat JIJ maffia bent... Helemaal nu Rewout inderdaad dorp bleek te zijn en vermoord is nadat ie jou bleef beschuldigen...(en in dat stuk met graan staat "onder invloed van het een of ander" en jij hebt gepost in het topic over Heineken!
)
Maar ik ga morgen eerst de rest van de hints van nu bekijken, en dan pas kijken wie ik verdacht vind
Whahahahaha, mijn jurk ja... Maar meer doe ik dus ook niet met alcoholquote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij draagt een bavariajurkEn ik heb niemand anders dus ik stem op jou [ afbeelding ]
ReWout was blijkbaar gewoon stom.
Whut? Waar heb ik chocolade kikkers dan?quote:
Nee, ik heb jou voor nacht 1, de volgende nacht met je blauwe ava en je liegende blauwe ogen, en nu heb ik Bavaria, FV en chocolade!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahaha, mijn jurk ja... Maar meer doe ik dus ook niet met alcohol
En En ik heb niemand anders dus ik stem op jou vind ik echt een belachelijke reden![]()
Ik ga nog niet op jou stemmen maar ik vind je gedrag nu wel verdacht worden
Oh ja, want alles staat er altijd letterlijk hèquote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut? Waar heb ik chocolade kikkers dan?
Waar heb ik chocola dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou voor nacht 1, de volgende nacht met je blauwe ava en je liegende blauwe ogen, en nu heb ik Bavaria, FV en chocolade!
QFT, ik ga morgen zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als je iemand aan kikkers kunt linken trekt ik mn stem in.
Mja, 20.26 zag ik en verder keek ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb ik chocola dan?
En ga niet zeggen het FFSC topic, want mijn eerste post daar was van 21.26 en toen was de nacht al gepost, die telt dus niet voor mijn posthistorie Dus ga me niet verdacht maken met dingen die niet kloppen
Niet verder kijken dan je neus lang is hm?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, 20.26 zag ik en verder keek ik niet.
Dat zegt mij niets? Ik vind echt alleen nietszeggende dingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
Er was toch iemand met een kermit in zijn ava?
anyway.....
Ik ga morgenochtend of middag stemmen... ik ben er gewoon nog niet uit
Ik heb geen flauw idee over wat er wel of niet in Harry zit, maar ik kan me niet heugen Harry te zijn tegengekomen ergens.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan je neus lang is hm?Valt me van je tegen. Ik ga morgen een kikker voor je zoeken (chocolade kikkers zitten toch ook in Harry Potter btw? Daar iemand misschien mee linken, of is dat weer te ver doorgedacht)
als de persoon die beschermt wordt door 1 mob, dan staan de hints er maar met de opmerking dat er niemand dood is (dus niet met naam van het bedoelde slachtoffer)quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Komtie dan he, m'n vraag: De velddokter, als die iemand beschermd, weet diegene dat dan als hij of zij anders vermoord zou zijn? Of noemt de velddokter een naam aan de SL en weet de 'patient' er vervolgens niks van?
Ik ga toch morgen zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee over wat er wel of niet in Harry zit, maar ik kan me niet heugen Harry te zijn tegengekomen ergens.
Oke, dus stel dat de velddokter Pietje beschermt, dan weet Pietje niks van het hele voorval als hij maar door 1 maffia aangevallen wordt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
als de persoon die beschermt wordt door 1 mob, dan staan de hints er maar met de opmerking dat er niemand dood is (dus niet met naam van het bedoelde slachtoffer)
Sturen ze 2 mobs dan gaan zowel de dokter als het bedoelde slachtoffer dood. Ook incl hints
Niet voordat, maar als. De dokter kan elke nacht een nieuwe persoon beschermenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oke, dus stel dat de velddokter Pietje beschermt, dan weet Pietje niks van het hele voorval als hij maar door 1 maffia aangevallen wordt?
In de hints kan wel komen dat de mafia bij iemand langsging maar dat ze iemand hoorde aankomen en weggingen voor ze hem vermoord hebben oid.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oke, dus stel dat de velddokter Pietje beschermt, dan weet Pietje niks van het hele voorval als hij maar door 1 maffia aangevallen wordt?
Ik geef het op man, ik vind niets sterks. En als ik wel iets sterks vind is het dorp.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch morgen zoeken"levende" chocolade kikkers zaten er in Harry
Stom spel eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geef het op man, ik vind niets sterks. En als ik wel iets sterks vind is het dorp.
'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Etc heb ik wat magere dingen
CUL Waar Chocolade Kruidnoten Halen
Chocolade Krui... nee Kikkers.
Opmaken voor wilde nacht - AKQ SC # 939 - Weekendplannen? - [3FM #2195] Waar Domien en Gerard zich klaarmaken...
Dat dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:47 schreef krioro het volgende:
Hm, ik denk dat tombo gebruik maakt van haar onschuldige image, om over te komen als brave dorpeling terwijl ze eigenlijk mafia is.
##Vote tombo
Tombo (3) Hara, krio
Ja en ik ben net zoals altijd dorp schatquote:Op donderdag 30 september 2010 08:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevonden
Uit nacht 3quote:Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werkenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
. Wat schraal. Nu ik weet wie je bent ga je na een week eindelijk een hint bekijken
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werken. Werkte prima, geen haan die erna kraaide.
Oh, lekker weerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Sukkel, ik zei nog niets maar je weet wat ik naar je heb en dat dat heel wat sterker is dan wat jij kan verzinnen.
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik heb niemand anders dus ik stem op jou
Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker weerEerst zeg je:
[..]
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?
Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BMquote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker weerEerst zeg je:
[..]
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?
Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.
Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minderquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BM
Schei toch uit!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijk![]()
[..]
Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minder
Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ookquote:Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schei toch uit!Op het moment dat ik je weer van t schavot haalde vond je ineens alles enig en dolletjes van mij zodat ik je er niet weer op zou gooien.
quote:Maar misschien krijg ik dan eindelijk mijn lynch, vanmiddag even niet vergeten mn info door te spelen
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ookMaar inmiddels weet ik het gewoon niet meer
![]()
[..]
Ja, daarom wil ik ook blijven leven dusquote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorZonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
ach, dat vindt jij helemaal niet jammerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorZonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |