abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 13:15:32 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86977421

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek Cop
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek Cupido
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Mafia
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek Velddokter
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek Mafia
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpoudste
18. Beach Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekCop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek Mafia
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek Mafia
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 5
Dag 6

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 30-09-2010 21:05:45 ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:16:52 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86977470
Ik heb gewoon de vorige OP overgenomen, geen idee of ik dingen mis wegens afwezigheid ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:18:58 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86977539
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon de vorige OP overgenomen, geen idee of ik dingen mis wegens afwezigheid ;(
Neuh, zal wel kloppen zo want er is niets gebeurd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86977606
een nieuwe *O*... kan de maffia nu niet eerst de inactieve mensen doden :D
dan kunnen we nog leuk het spel spelen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  woensdag 29 september 2010 @ 13:35:27 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86978094
TVP.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 29 september 2010 @ 14:23:31 #6
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86980103
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Ladidadida het volgende:
TVP.
Je hebt een tvp knop he. En anders moet je de nieuwe layout pakken.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86980416
Hoeveel maffia zitten er eigenlijk in het spel, 6?
  woensdag 29 september 2010 @ 14:35:57 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86980602
Ja.
pi_86980940
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ja.
Dus nog 4 over, en de dubbele lynch is al gebruikt?
pi_86980944
correctie, 3 over.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:46:23 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86980990
Ook ja.
pi_86981197
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ook ja.
Ik wil dat het af is, dan kan ik meedoen :')
  woensdag 29 september 2010 @ 14:53:02 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86981286
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik wil dat het af is, dan kan ik meedoen :')
Wie weet wat de nachtwaker vannacht voor moois gaat doen!
  woensdag 29 september 2010 @ 14:54:29 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86981344
Kut ik kan morgen niet stemmen, dan ben ik er de hele dag niet -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86981446
Zitten eigenlijk ook alle karakters van de OP er in, zoals de seriemoordenaar?
  woensdag 29 september 2010 @ 14:58:01 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86981460
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan morgen niet stemmen, dan ben ik er de hele dag niet -O-
Dan stem je vanavond vast!
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef Silentalarm het volgende:
Zitten eigenlijk ook alle karakters van de OP er in, zoals de seriemoordenaar?
Ja
pi_86981464
:W
  woensdag 29 september 2010 @ 14:59:18 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86981493
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan stem je vanavond vast!
[..]

Ja
Ja dat is ook het plan. Even alles doornemen nogmaals.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 29 september 2010 @ 15:03:27 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86981639
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja dat is ook het plan. Even alles doornemen nogmaals.
Ik zou de hints van vanavond doornemen
  woensdag 29 september 2010 @ 15:13:40 #20
163094 Ladidadida
pi_86981984
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef -SG- het volgende:

[..]

Je hebt een tvp knop he. En anders moet je de nieuwe layout pakken.
Ik heb geen reden om af te wijken van een goed werkende gewoonte :N
[/autisme]
  woensdag 29 september 2010 @ 15:14:40 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86982023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[/autisme]
Behalve dat tvps verwijderd dienen te worden.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:18:31 #22
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86982170
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou de hints van vanavond doornemen
De oude hints zijn ook nog wel van toepassing. Wie weet kunnen die me vanavond helpen.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 29 september 2010 @ 15:21:07 #23
202348 Susi
Temple of Love
pi_86982261
Nog drie *O*
  woensdag 29 september 2010 @ 15:29:23 #24
163094 Ladidadida
pi_86982588
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Behalve dat tvps verwijderd dienen te worden.
TVP plaatsen is dan prima op zn plek in Misdaad :Y
  woensdag 29 september 2010 @ 15:33:17 #25
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86982789
quote:

[..]

/autisme
##Vote:Ladidadida
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 29 september 2010 @ 15:43:42 #26
163094 Ladidadida
pi_86983313
:'(
pi_86983907
Nachtpost:

Op een avond liep Ladida rondjes in het bos tot ze over een schaap struikelde.
Helaas kwam zij zeer verkeerd terecht en ging dood na een lijdensweg van 47 uur

:+
  woensdag 29 september 2010 @ 15:57:10 #28
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86984049
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef lynda het volgende:
Nachtpost:

Op een avond liep Ladida rondjes in het bos tot ze over een schaap struikelde.
Helaas kwam zij zeer verkeerd terecht en ging dood na een lijdensweg van 47 uur

:+
Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:59:19 #29
163094 Ladidadida
pi_86984144
Doodsverwensing, ban :(
  woensdag 29 september 2010 @ 16:00:48 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86984204
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.
Kon het nog makkelijker.
De dader is Remlof, overduidelijk!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86984392
Wie zullen er vannacht dood gaan B-)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 29 september 2010 @ 17:21:27 #32
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86987433
Misschien is het mijn tijd wel? Maar evengoed is iedereen die in mijn tuintje komt gewaarschuwd. ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 17:36:03 #33
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86987963
hoe staat het er voor hier nu???
  woensdag 29 september 2010 @ 17:36:39 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86987977
We wachten de nacht af.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:39:58 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86988097
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open

Kom maar op ~O>
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 29 september 2010 @ 17:42:31 #36
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86988188
quote:

[..]

[/autisme]
Een beetje mij de moord in de schoenen schuiven :{w
pi_86988298
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open

Kom maar op ~O>
Ik kom wel rondspoken :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 29 september 2010 @ 17:46:30 #38
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86988338
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
We wachten de nacht af.
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweest
en nu is er niets enzo

hmmm saai kan die dag niet een uur duren ofzo dat t dan weer nacht wordt :+
pi_86988340
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:

Kom maar op ~O>
mag ik onder je bed schuilen :@
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86988387
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en nu is er niets enzo

agree
  woensdag 29 september 2010 @ 17:49:47 #41
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86988470
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en nu is er niets enzo

nee nu is de maffia aan het moorden, en ladi moet ook de verhaaltjes bedenken he
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86988790
Kan ze dan niet gewoon alvast de nacht posten als ze alles binnenheeft en een verhaal heeft gemaakt, dus dat deze deadline van 20:30 blijft bestaan, maar dat ze de nachtpost ook eerder dan 21h kan posten?
  woensdag 29 september 2010 @ 18:01:20 #43
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86988921
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Kan ze dan niet gewoon alvast de nacht posten als ze alles binnenheeft en een verhaal heeft gemaakt, dus dat deze deadline van 20:30 blijft bestaan, maar dat ze de nachtpost ook eerder dan 21h kan posten?
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doet
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86989086
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doet
Even kijken:

BM stemming tot 21h, maffia stuurt PM vroeg, ladi heeft nacht klaar om 14h, dan hebben we nog tot de volgende dag 21h om te stemmen en hints te ontrafelen, dan hebben we meer tijd om hints op te lossen.
  woensdag 29 september 2010 @ 18:10:30 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86989253
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
pi_86989428
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
we hebben nu toch niets te doen
pi_86989550
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

we hebben nu toch niets te doen
Heeft hij een punt :)

tvp
pi_86990019
We gaan heul niet ruziemaken :(

Dat doen we gewoon lekker niet :6
pi_86990287
gewoon de snelheid van de langzaamste, bij de laatste stem is de dag pas afgelopen en dan hebben de maffia 6 uur om de kills door te geven.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_86990316
om maar even een knuppel in het hoenderhok te gooien :9
  woensdag 29 september 2010 @ 19:00:48 #51
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86990996
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Eens met onze BM
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991557
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eens met onze BM
Waar moeten we dan nu ruzie over maken? -O-
  woensdag 29 september 2010 @ 19:13:18 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991589
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Waar moeten we dan nu ruzie over maken? -O-
Make love not war O+
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86992440
Ik ga dood denk ik :')
pi_86992464
Even bijgelezen, geen gehaast is een understatement. Voor het spel gingen de topics een stuk harder :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86993746
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Make love not war O+
Wat een wijsheid.
  woensdag 29 september 2010 @ 20:59:37 #57
163094 Ladidadida
pi_86996912
Het komt eraan hoor, klein momentje nog :)
  woensdag 29 september 2010 @ 21:03:48 #58
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86997143
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt eraan hoor, klein momentje nog :)
NOU VOORUIT
pi_86997208
Ik wacht nog wel ff.... OEEEEEEEEEE spannend... ..... wat de nacht ons brengt
  woensdag 29 september 2010 @ 21:10:24 #60
163094 Ladidadida
pi_86997500

Een rustig avondje thuis, dat was wat er op de agenda van ReWout stond. Hij had even lekker gedouched, wat snel kon omdat ReWout niet deed aan scheren. Daarna kroop hij lekker in zijn bed en keek nog wat tv. Ineens tikte er iemand op het raam. ReWout schrok en aarzelde, maar toen hij keek zag hij een bekend gezicht. Hij deed het raam open en vroeg: “Hoe kom jij nou helemaal hier boven!” Hij liet de bekende binnen en wilde net thee gaan halen toen deze ineens een pistool pakte en op ReWout richtte. “Wat ga je doen! Waarom wil je me vermoorden?” riep de verbaasde ReWout, maar de persoon bleef ReWout strak aankijken en reageerde niet. “Kan ik je omkopen misschien, heb je liever koffie in plaats van thee?” “Nee,” was het antwoord. “Een biertje dan?” “Nee” “Ik kan ook een borrel voor je regelen,” probeerde ReWout. “NEE!” schreeuwde de mob, die het zat was, zijn pistool op ReWout richtte en deze een aantal maal door het hoofd schoot. ReWout (cupido) was op slag dood.

Terwijl ReWout het leven liet, was in dezelfde straat Sheepcidus zich rustig aan het opmaken voor een wilde nacht. Omdat hij hield van graan, had hij eerst een lekkere Brintamaaltijd genuttigd. Maar opeens namen de plannen van Sheep een andere wending aan. Buiten stiefelde iemand om het huis die helemaal klaar was met Sheep; hij moest dood en hij moest snel dood. Onder invloed van het één of ander tikte dit figuur een raampje in en stond in de woonkamer van Sheep. Languit lag deze op de grond te spelen met wat chocoladekikkers. Achterdochtig als hij was, vroeg Sheep: “wat moet dat hier?”. “Favorietje van me,” glimlachte de mob en haalde met een snelle haal een sterk touw om Sheeps nek. Achteloos trok de mob het touw steeds strakker terwijl Sheep stikkende geluiden produceerde. Na een paar seconde stopte Sheepcidus (dorpsoudste) met ademhalen en liet de mob hem dood achter.

Intussen sloop één van de dorpsbewoners in deze donkere nacht weer door de straten van FokTown. Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen. ‘Eigenlijk is het de hoogste tijd dat ik eens zo’n iets te dik en chagrijnig wijf ga ombrengen’. Met deze gedachte liep de dorpsbewoner wat rond in de straten op zoek naar een geschikt slachtoffer. Opeens zag hij Blessed19 lopen, die haar hond uitliet. Vandaag precies 3 jaar geleden was hun verkering uitgegaan, en dit was de uitgelezen kans voor wraak. Voorzichtig achtervolgde hij Blessed19 totdat ze bij het uitlaatveld buiten het dorp was gekomen. Daar aangekomen liet Blessed19 haar hond los, die er meteen vandoor ging. Het uitgelezen moment: de dorpsbewoner stompte Blessed19 van achter op haar hoofd, die meteen tegen de vlakte ging. Hij ging op haar zitten en kneep haar keel dicht. Blessed schopte en sloeg om zich heen, maar niets hielp. Blessed19 (dorpsbewoner) overleed en werd achtergelaten als voer voor de wilde beesten.

Rust zacht, ReWout, Sheepcidus en Blessed19

[hintvrije zone]
Er is morgen weer gewoon een dorpslynch om 21:00! Wederom; overal staat hij, maar zij is ook erg goed mogelijk!
  woensdag 29 september 2010 @ 21:14:08 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86997665
De nachtwaker heeft Blessed vermoord?
  woensdag 29 september 2010 @ 21:14:28 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86997678
En bwahaha, ReWout dorp :')
  woensdag 29 september 2010 @ 21:14:32 #63
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86997682
-O-
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 29 september 2010 @ 21:15:19 #64
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86997718
Haha blessed is een dik chagrijnig wijf _O-
  woensdag 29 september 2010 @ 21:15:50 #65
216584 Trevland
pi_86997736
Go mijn mob maatjes *O* *G* *O* en goed werk nachtwaker :D
pi_86997737
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De nachtwaker heeft Blessed vermoord?
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....

O man ik snap er echt geen fuck van?
  woensdag 29 september 2010 @ 21:17:28 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86997824
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaan
  woensdag 29 september 2010 @ 21:17:49 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86997836
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Jep, kan ook de seriemoordenaar zijn.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:18:52 #69
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86997898
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaan
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk O+
  woensdag 29 september 2010 @ 21:20:06 #70
163094 Ladidadida
pi_86997953
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:

[..]

Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk O+
Probeer 's?
  woensdag 29 september 2010 @ 21:21:44 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86998043
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee, daarom stond er ook niet "Dus de nachtwaker of serial killer heeft Blessed vermoord, Ladidadida?"
  woensdag 29 september 2010 @ 21:22:32 #72
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86998087
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Probeer 's?
Ik ben niet zo van het slijmen.
pi_86998811
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
En bwahaha, ReWout dorp :')
Geen Mafia iig.
pi_86998842
:')
  woensdag 29 september 2010 @ 21:35:38 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86998871
Maar de nachtwaker vindt dorp lief, die zou ze niet dom noemen en gaat ook niet expres achter dorp aan, dus dan moet het serial killer zijn.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:36:30 #76
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86998920
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Maar de nachtwaker vindt dorp lief, die zou ze niet dom noemen en gaat ook niet expres achter dorp aan, dus dan moet het serial killer zijn.
Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...
  woensdag 29 september 2010 @ 21:37:37 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86998985
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja want de nachtwaker heeft het altijd goed? Zou wat zijn als we dadelijk achter de nw aanzitten...
Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.

Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
pi_86999564
Er gaan verdikke bijna alleen maar dorpelingen omzeep he.
pi_86999807
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Stali het volgende:
Er gaan verdikke bijna alleen maar dorpelingen omzeep he.
Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia dan :P
pi_87000011
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die er ook een stuk meer dan maffia dan :P
Maar inmiddels allang niet meer he. :{w .
  woensdag 29 september 2010 @ 21:55:01 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87000012
SG hoeft niet te scheren omdat het een puber is volgens zijn AT.
pi_87000100
quote:
Intussen sloop één van de dorpsbewoners in deze donkere nacht weer door de straten van FokTown. Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen. ‘Eigenlijk is het de hoogste tijd dat ik eens zo’n iets te dik en chagrijnig wijf ga ombrengen’. Met deze gedachte liep de dorpsbewoner wat rond in de straten op zoek naar een geschikt slachtoffer. Opeens zag hij Blessed19 lopen, die haar hond uitliet. Vandaag precies 3 jaar geleden was hun verkering uitgegaan, en dit was de uitgelezen kans voor wraak. Voorzichtig achtervolgde hij Blessed19 totdat ze bij het uitlaatveld buiten het dorp was gekomen. Daar aangekomen liet Blessed19 haar hond los, die er meteen vandoor ging. Het uitgelezen moment: de dorpsbewoner stompte Blessed19 van achter op haar hoofd, die meteen tegen de vlakte ging. Hij ging op haar zitten en kneep haar keel dicht. Blessed schopte en sloeg om zich heen, maar niets hielp. Blessed19 (dorpsbewoner) overleed en werd achtergelaten als voer voor de wilde beesten.
Ik ben een kerel, godverdomme! :(
  woensdag 29 september 2010 @ 21:57:52 #83
216584 Trevland
pi_87000209
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[hintvrije zone]
Er is morgen weer gewoon een dorpslynch om 21:00! Wederom; overal staat hij, maar zij is ook erg goed mogelijk!
;)
pi_87000215
quote:

[..]

Hij en zij mag je door elkaar lezen :P

Trev was eerer :P
pi_87000227
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, maar er staat heel duidelijk dat hij expres achter een domme dorpeling aanging.

Het was de hoogste tijd om weer eens één van die domme, lowlife dorpelingen om te brengen.
Ik voel me in de zeik genomen worden. ;(
  woensdag 29 september 2010 @ 21:58:52 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87000283
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik voel me in de zeik genomen worden. ;(
:')
  woensdag 29 september 2010 @ 21:59:37 #87
216584 Trevland
pi_87000355
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij en zij mag je door elkaar lezen :P

Trev was eerer :P
Soms ben ik wel snel 8-)
pi_87000444
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:

[..]

Soms ben ik wel snel 8-)
:Y
Iemand die hier ook naar Twente- Tottenham kijkt?
pi_87001147
quote:

[..]

_O-

Ik denk trouwens ook dat de onderste serial killer is? En misschien dat de nachtwaker geen idee had wie er nu maffia is? Na Trevland vind ik niemand duidelijk door de hints aangewezen als maffia, dus ik snap dat de nachtwaker zich even stil houdt voor de zekerheid ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 29 september 2010 @ 22:18:13 #90
163094 Ladidadida
pi_87001495
quote:

[..]

Serieus? _O-
Tsja ik ben nogal van de homo-erotische verhaallijnen :')
  woensdag 29 september 2010 @ 22:18:50 #91
216584 Trevland
pi_87001525
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Serieus? _O-
Daar waren wij(oudgedienden) ook nog niet achter :')
pi_87001549
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Serieus? _O-
Tjoh, you don't say
  woensdag 29 september 2010 @ 22:24:21 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87001812
Graan, FV. Tombo of ik. Morgen ga ik de hints verder wel bekijken, succes Huppelmuts.
pi_87003230
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Graan, FV. Tombo of ik. Morgen ga ik de hints verder wel bekijken, succes Huppelmuts.
Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denken :') Maar FV is wel beter ja, zijn wij de enige 2 die dat spelen van ons hier?
pi_87003865
btw ik doe wel aan scheren hoor :')
pi_87004267
Ik heb een vraag over het spel in het algemeen die het spel of de deelnemers niet beinvloed, mag ik die stellen of moet ik wachten tot de volgende ronde? :') Ik vraag het maar voor de zekerheid :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  Redactie Frontpage woensdag 29 september 2010 @ 23:12:53 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87004345
quote:
Wie heeft er veel op dorp gescholden :') :?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 29 september 2010 @ 23:17:41 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87004525
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, goeie, dat graan... Ik zat richting bier te denken :') Maar FV is wel beter ja, zijn wij de enige 2 die dat spelen van ons hier?
Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorp

Tombo (2) Hara

c_/
  woensdag 29 september 2010 @ 23:23:34 #99
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87004777
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een vraag over het spel in het algemeen die het spel of de deelnemers niet beinvloed, mag ik die stellen of moet ik wachten tot de volgende ronde? :') Ik vraag het maar voor de zekerheid :P
Stel hem maar. Ze kunnen je toch niet veel meer maken.
pi_87004815
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik stem op jou voor de hints uit nacht 1. Alle andere gedaagden zijn al dood en bleken dorp

Tombo (2) Hara

c_/
:o Whut!? :')
Ik ga nu steeds meer geloven dat JIJ maffia bent... Helemaal nu Rewout inderdaad dorp bleek te zijn en vermoord is nadat ie jou bleef beschuldigen... -O- (en in dat stuk met graan staat "onder invloed van het een of ander" en jij hebt gepost in het topic over Heineken! :o )

Maar ik ga morgen eerst de rest van de hints van nu bekijken, en dan pas kijken wie ik verdacht vind :6
  woensdag 29 september 2010 @ 23:25:41 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87004865
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o Whut!? :')
Ik ga nu steeds meer geloven dat JIJ maffia bent... Helemaal nu Rewout inderdaad dorp bleek te zijn en vermoord is nadat ie jou bleef beschuldigen... -O- (en in dat stuk met graan staat "onder invloed van het een of ander" en jij hebt gepost in het topic over Heineken! :o )

Maar ik ga morgen eerst de rest van de hints van nu bekijken, en dan pas kijken wie ik verdacht vind :6
Jij draagt een bavariajurk :') En ik heb niemand anders dus ik stem op jou

ReWout was blijkbaar gewoon stom.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:26:51 #102
202348 Susi
Temple of Love
pi_87004912
:9~
  woensdag 29 september 2010 @ 23:27:17 #103
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87004927
Ik denk ook dat hara mob is. Ik sta achter je tomblo.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:27:33 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87004936
En je hebt chocolade.
pi_87004979
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij draagt een bavariajurk :') En ik heb niemand anders dus ik stem op jou [ afbeelding ]

ReWout was blijkbaar gewoon stom.
Whahahahaha, mijn jurk ja... Maar meer doe ik dus ook niet met alcohol _O-
En En ik heb niemand anders dus ik stem op jou vind ik echt een belachelijke reden :')
Ik ga nog niet op jou stemmen maar ik vind je gedrag nu wel verdacht worden -O-
pi_87004997
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
En je hebt chocolade.
Whut? Waar heb ik chocolade kikkers dan? :')
  woensdag 29 september 2010 @ 23:30:06 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005026
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Whahahahaha, mijn jurk ja... Maar meer doe ik dus ook niet met alcohol _O-
En En ik heb niemand anders dus ik stem op jou vind ik echt een belachelijke reden :')
Ik ga nog niet op jou stemmen maar ik vind je gedrag nu wel verdacht worden -O-
Nee, ik heb jou voor nacht 1, de volgende nacht met je blauwe ava en je liegende blauwe ogen, en nu heb ik Bavaria, FV en chocolade!
  woensdag 29 september 2010 @ 23:30:23 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005039
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Whut? Waar heb ik chocolade kikkers dan? :')
Oh ja, want alles staat er altijd letterlijk hè :')
  woensdag 29 september 2010 @ 23:31:27 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005080
Als je iemand aan kikkers kunt linken trekt ik mn stem in.
pi_87005097
Er was toch iemand met een kermit in zijn ava?

anyway.....

Ik ga morgenochtend of middag stemmen... ik ben er gewoon nog niet uit :(
pi_87005113
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik heb jou voor nacht 1, de volgende nacht met je blauwe ava en je liegende blauwe ogen, en nu heb ik Bavaria, FV en chocolade!
Waar heb ik chocola dan? :(
En ga niet zeggen het FFSC topic, want mijn eerste post daar was van 21.26 en toen was de nacht al gepost :6 , die telt dus niet voor mijn posthistorie Dus ga me niet verdacht maken met dingen die niet kloppen o|O
pi_87005165
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als je iemand aan kikkers kunt linken trekt ik mn stem in.
QFT, ik ga morgen zoeken :{w
  woensdag 29 september 2010 @ 23:34:21 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005193
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Waar heb ik chocola dan? :(
En ga niet zeggen het FFSC topic, want mijn eerste post daar was van 21.26 en toen was de nacht al gepost :6 , die telt dus niet voor mijn posthistorie Dus ga me niet verdacht maken met dingen die niet kloppen o|O
Mja, 20.26 zag ik en verder keek ik niet.
pi_87005258
Komtie dan he, m'n vraag: De velddokter, als die iemand beschermd, weet diegene dat dan als hij of zij anders vermoord zou zijn? Of noemt de velddokter een naam aan de SL en weet de 'patient' er vervolgens niks van?
pi_87005264
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mja, 20.26 zag ik en verder keek ik niet.
Niet verder kijken dan je neus lang is hm? :N Valt me van je tegen. Ik ga morgen een kikker voor je zoeken (chocolade kikkers zitten toch ook in Harry Potter btw? Daar iemand misschien mee linken, of is dat weer te ver doorgedacht)
  woensdag 29 september 2010 @ 23:35:54 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005267
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
Er was toch iemand met een kermit in zijn ava?

anyway.....

Ik ga morgenochtend of middag stemmen... ik ben er gewoon nog niet uit :(
Dat zegt mij niets? Ik vind echt alleen nietszeggende dingen.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:36:50 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005307
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Niet verder kijken dan je neus lang is hm? :N Valt me van je tegen. Ik ga morgen een kikker voor je zoeken (chocolade kikkers zitten toch ook in Harry Potter btw? Daar iemand misschien mee linken, of is dat weer te ver doorgedacht)
Ik heb geen flauw idee over wat er wel of niet in Harry zit, maar ik kan me niet heugen Harry te zijn tegengekomen ergens.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:41:19 #118
202348 Susi
Temple of Love
pi_87005480
Hallo, hier is Harry
pi_87005482
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Komtie dan he, m'n vraag: De velddokter, als die iemand beschermd, weet diegene dat dan als hij of zij anders vermoord zou zijn? Of noemt de velddokter een naam aan de SL en weet de 'patient' er vervolgens niks van?
als de persoon die beschermt wordt door 1 mob, dan staan de hints er maar met de opmerking dat er niemand dood is (dus niet met naam van het bedoelde slachtoffer)

Sturen ze 2 mobs dan gaan zowel de dokter als het bedoelde slachtoffer dood. Ook incl hints
  woensdag 29 september 2010 @ 23:43:38 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005570
Bij Etc heb ik wat magere dingen

CUL Waar Chocolade Kruidnoten Halen
Chocolade Krui... nee Kikkers.
Opmaken voor wilde nacht - AKQ SC # 939 - Weekendplannen? - [3FM #2195] Waar Domien en Gerard zich klaarmaken...
pi_87005580
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee over wat er wel of niet in Harry zit, maar ik kan me niet heugen Harry te zijn tegengekomen ergens.
Ik ga toch morgen zoeken :P "levende" chocolade kikkers zaten er in Harry :Y
pi_87005602
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

als de persoon die beschermt wordt door 1 mob, dan staan de hints er maar met de opmerking dat er niemand dood is (dus niet met naam van het bedoelde slachtoffer)

Sturen ze 2 mobs dan gaan zowel de dokter als het bedoelde slachtoffer dood. Ook incl hints
Oke, dus stel dat de velddokter Pietje beschermt, dan weet Pietje niks van het hele voorval als hij maar door 1 maffia aangevallen wordt?
pi_87005745
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Oke, dus stel dat de velddokter Pietje beschermt, dan weet Pietje niks van het hele voorval als hij maar door 1 maffia aangevallen wordt?
Niet voordat, maar als. De dokter kan elke nacht een nieuwe persoon beschermen
  woensdag 29 september 2010 @ 23:49:17 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005767
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

In de hints kan wel komen dat de mafia bij iemand langsging maar dat ze iemand hoorde aankomen en weggingen voor ze hem vermoord hebben oid.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:49:54 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87005787
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga toch morgen zoeken :P "levende" chocolade kikkers zaten er in Harry :Y
Ik geef het op man, ik vind niets sterks. En als ik wel iets sterks vind is het dorp.
pi_87006007
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik geef het op man, ik vind niets sterks. En als ik wel iets sterks vind is het dorp.
Stom spel eigenlijk _O-
Grapje :*
Ik ga slapen :W
pi_87008417
Hm, ik denk dat tombo gebruik maakt van haar onschuldige image, om over te komen als brave dorpeling terwijl ze eigenlijk mafia is. :Y

##Vote tombo

Tombo (3) Hara, krio
full stops and exclamation marks
  donderdag 30 september 2010 @ 06:28:03 #128
163094 Ladidadida
pi_87009300
Hier was ik :7
pi_87009662
##Vote tombo

Tombo (4) Hara, krio, -Engel-

Ik weet het weer eens niet zeker.... ;(
pi_87009710
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Etc heb ik wat magere dingen

CUL Waar Chocolade Kruidnoten Halen
Chocolade Krui... nee Kikkers.
Opmaken voor wilde nacht - AKQ SC # 939 - Weekendplannen? - [3FM #2195] Waar Domien en Gerard zich klaarmaken...
'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevonden
pi_87009712
En ik ga natuurlijk weer kijken of ik mijn vermoedens kan bevestigen, maar dat moet wachten tot vanmiddag
  donderdag 30 september 2010 @ 08:56:48 #132
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87010389
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:47 schreef krioro het volgende:
Hm, ik denk dat tombo gebruik maakt van haar onschuldige image, om over te komen als brave dorpeling terwijl ze eigenlijk mafia is. :Y

##Vote tombo

Tombo (3) Hara, krio
Dat dus.
##Vote tombo

Tombo (5) Hara, krio, -Engel-, Huppelmuts
[b]AirwiN schreef [/b]
  Redactie Frontpage donderdag 30 september 2010 @ 11:31:27 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87014623
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevonden
Ja en ik ben net zoals altijd dorp schat :P Ik ga eens wat hints bij elkaar zoeken :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 30 september 2010 @ 11:49:32 #134
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87015271
wie heeft nuo al echt naar de hints gekeken en gezocht.. of is het nu blind beschuldigen begonnen :')
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  donderdag 30 september 2010 @ 12:01:48 #135
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87015658
Heb een paar hints naar Hara gevonden.

Uit het eerste verhaaltje van deze nacht.

Bekend gezicht ---> Britney spears
Biertje ----> Hara heeft in dit topic gepost De ontvoering van Alfred Heineken Heineken dus.

Maarja, beetje magertjes.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:08:18 #136
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87015854
quote:
Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
Uit nacht 3

Show met Yvon Jaspers --> Boer zoekt vrouw ---> Hara post in Farmville, beetje ver gezocht maar niets is onmogelijk
Kinderkamer ---> Hara heeft hier Man geklist in verband met kindermoord uit 1991 en hier Celebs en hun koters deel 23 gepost --> Kinderen, kinderkamer. Zou ook nog kunnen.
Donkere trap, licht gaat niet aan ---> Hara heeft hier gepost [Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #3
  donderdag 30 september 2010 @ 12:09:40 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87015898
:'). Wat schraal. Nu ik weet wie je bent ga je na een week eindelijk een hint bekijken :')
  donderdag 30 september 2010 @ 12:13:43 #138
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87016035
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
:'). Wat schraal. Nu ik weet wie je bent ga je na een week eindelijk een hint bekijken :')
Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werken ^O^. Werkte prima, geen haan die erna kraaide.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:15:06 #139
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87016086
Maar desalniettemin, gaat mijn stem naar ###Hara

Tombo (5) Hara, krio, -Engel-, Huppelmuts
Hara (1) -SG-

Onderbouwing:
Het grote Fok Maffiaspel #15 Misdaden in Misdaad.
Het grote Fok Maffiaspel #15 Misdaden in Misdaad.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:15:10 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87016087
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:

[..]

Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werken ^O^. Werkte prima, geen haan die erna kraaide.
Oh, ik wel.

Sukkel, ik zei nog niets maar je weet wat ik naar je heb en dat dat heel wat sterker is dan wat jij kan verzinnen.
pi_87016293
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, ik wel.

Sukkel, ik zei nog niets maar je weet wat ik naar je heb en dat dat heel wat sterker is dan wat jij kan verzinnen.
Oh, lekker weer -O- Eerst zeg je:
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En ik heb niemand anders dus ik stem op jou

En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt? :(
  donderdag 30 september 2010 @ 12:25:51 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87016433
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:26:45 #143
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87016465
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BM
pi_87016539
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.
Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijk _O-
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BM
Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minder -O-
  donderdag 30 september 2010 @ 12:31:23 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87016629
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijk _O-
[..]

Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minder -O-
Schei toch uit! :D Op het moment dat ik je weer van t schavot haalde vond je ineens alles enig en dolletjes van mij zodat ik je er niet weer op zou gooien.

Maar misschien krijg ik dan eindelijk mijn lynch, vanmiddag even niet vergeten mn info door te spelen :')
pi_87016940
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Schei toch uit! :D Op het moment dat ik je weer van t schavot haalde vond je ineens alles enig en dolletjes van mij zodat ik je er niet weer op zou gooien.
Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ook :D Maar inmiddels weet ik het gewoon niet meer :P
quote:
Maar misschien krijg ik dan eindelijk mijn lynch, vanmiddag even niet vergeten mn info door te spelen :')
  donderdag 30 september 2010 @ 12:42:55 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87016994
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ook :D Maar inmiddels weet ik het gewoon niet meer :P
[..]

Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoor :') Zonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
pi_87017028
In theorie zouden er afgelopen nacht toch 6 mensen gedood kunnen zijn? 2 maffiakills (waarvan 1 incl velddokter en cupidomatch), nachtwaker, seriemoordenaar. Of nog meer?
pi_87017039
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoor :') Zonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
Ja, daarom wil ik ook blijven leven dus :6

Maar goed, ik snap de hints tot nu toe niet echt (iig, ik kan er geen personen bij vinden enzo), dus ik puzzel nog vrolijk door *O*
  donderdag 30 september 2010 @ 12:45:04 #150
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87017053
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ach, dat vindt jij helemaal niet jammer :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')