Stom spel eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geef het op man, ik vind niets sterks. En als ik wel iets sterks vind is het dorp.
'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Etc heb ik wat magere dingen
CUL Waar Chocolade Kruidnoten Halen
Chocolade Krui... nee Kikkers.
Opmaken voor wilde nacht - AKQ SC # 939 - Weekendplannen? - [3FM #2195] Waar Domien en Gerard zich klaarmaken...
Dat dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:47 schreef krioro het volgende:
Hm, ik denk dat tombo gebruik maakt van haar onschuldige image, om over te komen als brave dorpeling terwijl ze eigenlijk mafia is.
##Vote tombo
Tombo (3) Hara, krio
Ja en ik ben net zoals altijd dorp schatquote:Op donderdag 30 september 2010 08:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Gisteren' had ik ook al iets magers voor Etc gevonden
Uit nacht 3quote:Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werkenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
. Wat schraal. Nu ik weet wie je bent ga je na een week eindelijk een hint bekijken
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met 31 man die spelen, is het geen beginnen aan. Om naar hints te zoeken. Lekker de rest voor me laten werken. Werkte prima, geen haan die erna kraaide.
Oh, lekker weerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Sukkel, ik zei nog niets maar je weet wat ik naar je heb en dat dat heel wat sterker is dan wat jij kan verzinnen.
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik heb niemand anders dus ik stem op jou
Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker weerEerst zeg je:
[..]
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?
Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BMquote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker weerEerst zeg je:
[..]
En nu kom je ermee dat je al heel wat tegen SG gevonden hebt?
Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sterker dan wat hij tegen mij heeft, Sherlock.
Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minderquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja hara verliest een beetje haar geloofwaardigheid als BM
Schei toch uit!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik al sterker dan wat jij tegen mij hebt eigenlijk![]()
[..]
Nou ja, ze zal vast een goede BM zijn ofzo, maar haar geloofwaardigheid als dorp is wmb wel minder
Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ookquote:Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schei toch uit!Op het moment dat ik je weer van t schavot haalde vond je ineens alles enig en dolletjes van mij zodat ik je er niet weer op zou gooien.
quote:Maar misschien krijg ik dan eindelijk mijn lynch, vanmiddag even niet vergeten mn info door te spelen
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen vindt prettig te blijven leven, jij ookMaar inmiddels weet ik het gewoon niet meer
![]()
[..]
Ja, daarom wil ik ook blijven leven dusquote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorZonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
ach, dat vindt jij helemaal niet jammerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me niet zo gedragen omdat ik wil blijven leven hoorZonodig hoef ik niet te leven ook, t is alleen jammer dat we straks te weinig dorp over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |