Ze kijken allemaal een beetje... raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
dan maar een van de prinsesjes![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn leuk lilyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan ws al een eeuw te poseren voor de kiekjes op die eenmalige dag voor de persquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal een beetje... raar
Toch geen MJ-blanket in de hand hè?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef lily het volgende:
gelukt via een andere site (niet dat je veel van de baby ziet)
[ afbeelding ]
enge kinderen zeg, met name die Analia die kijkt nog het engst uit haar oogjes. Het is duidelijk: onze kroonprins maakt geen mooie kinderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijken ze al een stuk leuker vinnik (Naja, Die middelste kijkt toch weer typisch...)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind ze niet zozeer eng maar het zijn van die dufjes om te zien. Alsof hun ogen niet fatsoenlijk open kunnen.
Ik vind ze ook sweetquote:
Die middelste kijkt typisch, de jongste heeft scheve ogen waardoor ze altijd een lichtelijk demonische uitstraling heeft en die oudste krijgt ook hier de luikjes maar net half open lijkt het.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
Hier kijken ze al een stuk leuker vinnik (Naja, Die middelste kijkt toch weer typisch...)
[ afbeelding ]
Waarvoor? Ik denk dat ook zonder photoshop het goede concurrentie is voor Sadie Sandler.quote:
En ik dacht dat het Sadie Sandler wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik denk dat ook zonder photoshop het goede concurrentie is voor Sadie Sandler.
Ik zat te googlen hoe de vader eruit ziet en volgens mij is het een matchquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef rena het volgende:
Sadie Sandler heeft concurrentie
Leelee Sobieski en haar dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |