Ze kijken allemaal een beetje... raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
dan maar een van de prinsesjes![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn leuk lilyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan ws al een eeuw te poseren voor de kiekjes op die eenmalige dag voor de persquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal een beetje... raar
Toch geen MJ-blanket in de hand hè?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef lily het volgende:
gelukt via een andere site (niet dat je veel van de baby ziet)
[ afbeelding ]
enge kinderen zeg, met name die Analia die kijkt nog het engst uit haar oogjes. Het is duidelijk: onze kroonprins maakt geen mooie kinderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijken ze al een stuk leuker vinnik (Naja, Die middelste kijkt toch weer typisch...)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind ze niet zozeer eng maar het zijn van die dufjes om te zien. Alsof hun ogen niet fatsoenlijk open kunnen.
Ik vind ze ook sweetquote:
Die middelste kijkt typisch, de jongste heeft scheve ogen waardoor ze altijd een lichtelijk demonische uitstraling heeft en die oudste krijgt ook hier de luikjes maar net half open lijkt het.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Turbomuis het volgende:
Hier kijken ze al een stuk leuker vinnik (Naja, Die middelste kijkt toch weer typisch...)
[ afbeelding ]
Waarvoor? Ik denk dat ook zonder photoshop het goede concurrentie is voor Sadie Sandler.quote:
En ik dacht dat het Sadie Sandler wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik denk dat ook zonder photoshop het goede concurrentie is voor Sadie Sandler.
Ik zat te googlen hoe de vader eruit ziet en volgens mij is het een matchquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef rena het volgende:
Sadie Sandler heeft concurrentie
Leelee Sobieski en haar dochter.
ik dacht dat het de moeder van katie wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef Vogue het volgende:
Is die met dat korte haar Isabella? Jee, die ziet er nog ouder uit dan KatieWat een kapsel zeg!
Waarom? Niets mis mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Angelina ziet dr echt ongezond uit zeg...
Anorectisch? Die meid is veel te dun. Toen ik die foto zag dacht ik: die gaat binnen nu en een maand dood.quote:
Je zou bijna zeggen: gelukkig hebben ze ook nog een opa en omaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een leuke shoot van de kinderen van Britney Spears (de blonde is Jayden en de donkerblonde is Sean)
Met de ouders van Britney trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze wel geleerd van hoe ze hun eigen kind hebben 'opgevoed'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hm ja, alhoewel ik de ouders van Britney toch wel voor een groot deel verantwoordelijk houd voor Britneys ellende! Kindsterretje, van jongs af aan beauty pageants aflopen enzo...
![]()
op basis van Britneys eigen uitspraken dan he, what do I know...
Maar die jochies zien er wel hartstikke blij uit, dus het zal ze wel goed gaan
Hehe, dat was ook niet te verwachten met een zwarte vaderquote:
Hoeft ook niet altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, dat was ook niet te verwachten met een zwarte vader
Ja het is één van de favo's hier bij de meestenquote:
Ik bedoel ook niet de tint, maar vaak een groffe neus, overheersende trekjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd, maar de gezichtjes en zo bedoelde ik, niet persé de tint
How rudequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:Zoie van Jodie heeft nu echt dat bekkie dat haar moeder had in Full House.
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd, maar de gezichtjes en zo bedoelde ik, niet persé de tint
[ afbeelding ]
Woody Allen met zijn gezin.
mijn nichten met een zwarte donkere vader lijken anders sprekend op anders sprekend op hun witte moederquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet de tint, maar vaak een groffe neus, overheersende trekjesPrecies wat jij bedoelt.
Kewl!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukDie vader daarentegen
Die trok zijn bek niet open.
Die naam hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef kvd het volgende:
Foto's van Imaani, Edsilia en Tjeerd
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=1197315/langid=43
Gewoon, lekker slank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef female81 het volgende:
Dus je vindt dit normaal???
Bovendien is ze van nature niet zo. Ze is weliswaar altijd slank geweest maar niet zó erg.
In een van de bekendere musea. Het maffe was dat Woody Allen die avond optrad in Paradiso. Hij kwam om 19:15 binnen, vertrok weer om 19:45 en schijnt nog op tijd op het podium gestaan te hebben ook. Later foto's van dat concert gezien; hij had dezelfde kleding on stage aan als hij in het museum aan hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kewl!
Ben benieuwd waar je werkt dan...
En ben maar blij dat ie zn mond niet opendeed, tis geen vrolijk gezellig menneke die papa
ja die johan heeft een heel zacht, fijn gezichtje, bijna meisjesachtigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat die oudste jongen van Seal al groter lijkt dan zijn oudere zus.
En het meisje lijkt best veel op de tweede jongen
Ik weet nooit wie wie is van die jongensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja die johan heeft een heel zacht, fijn gezichtje, bijna meisjesachtig
lijken dus beiden op hun muti
Hoe groot is die Italiaan, de bio-vader van dat meisje? Zeker een ukkiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat die oudste jongen van Seal al groter lijkt dan zijn oudere zus.
Ik had echt geen beeld bij P. Diddy als vader, tot ik hem jaren geleden bij Oprah zag, lijkt me echt een lieve betrokken papa voor z'n kinderenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:24 schreef JaneDoe het volgende:
p. diddy met oudste dochter chance
[ afbeelding ]
wat noem je een ukkie? Hier een foto van Heidi en Flavio, neem aan dat Heidi hakken aan heeft, hij is groter. Heidi is 1.75, dus hij zal 1.80/1.85 zijn? Niet echt een ukkie toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot is die Italiaan, de bio-vader van dat meisje? Zeker een ukkie
Ik heb ooit een foto gezien van een kleine man, dit is idd geen ukkiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]
wat noem je een ukkie? Hier een foto van Heidi en Flavio, neem aan dat Heidi hakken aan heeft, hij is groter. Heidi is 1.75, dus hij zal 1.80/1.85 zijn? Niet echt een ukkie toch?
[ afbeelding ]
waar werk je danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukDie vader daarentegen
Die trok zijn bek niet open.
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In een van de bekendere musea. Het maffe was dat Woody Allen die avond optrad in Paradiso. Hij kwam om 19:15 binnen, vertrok weer om 19:45 en schijnt nog op tijd op het podium gestaan te hebben ook. Later foto's van dat concert gezien; hij had dezelfde kleding on stage aan als hij in het museum aan had
Erg aantrekkelijk om te zien. Zo'n dotje en zo'n rauw hoofd op een mooi lijf.quote:
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Erg aantrekkelijk om te zien. Zo'n dotje en zo'n rauw hoofd op een mooi lijf.
Ja die is ook al meer verandert, leek eerst duidelijk op Sarah... leuk meiskequote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Dochter van Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr.
[ afbeelding ]
Volgens mij lijkt ze op haar vader.
Cutiepieeequote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Dochter van Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr.
[ afbeelding ]
Volgens mij lijkt ze op haar vader.
Och, als je een eeuwigheid in de brandende zon zo'n kar hebt lopen sjorren, dan sta je ook niet te stralen hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef kvd het volgende:
Gezelligheid spat er vanaf....Familie McDermott-Spelling
Hij doet me een beetje aan de 2 van Tori denken qua uiterlijk..quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Ryder met kort haar maar een saai flets ventje om te zien.
Dan zou ik idd ook niet staan stalen, maar in dit geval was het van de auto via de parkeerplaats naar de supermarkt en weer terug. En deze foto is gemaakt op de 'heenweg' naar de supermarkt, op de terugweg naar de auto zat Stella in het karretje....durf dus wel te zeggen dat Tori geen eeuwigheid in de brandende zon had lopen sjorren....die hele reeks is gewonon zo gezelligquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, als je een eeuwigheid in de brandende zon zo'n kar hebt lopen sjorren, dan sta je ook niet te stralen hoor
Dus omdat het ritje kort is moet ze stralen?quote:Op maandag 6 september 2010 17:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan zou ik idd ook niet staan stalen, maar in dit geval was het van de auto via de parkeerplaats naar de supermarkt en weer terug. En deze foto is gemaakt op de 'heenweg' naar de supermarkt, op de terugweg naar de auto zat Stella in het karretje....durf dus wel te zeggen dat Tori geen eeuwigheid in de brandende zon had lopen sjorren....die hele reeks is gewonon zo gezelliger zal thuis wel iets leuks aan vooraf zijn gegaan
nee nee nee, ik zeg niet dat ze altijd moeten stralen, absoluut niet. Tenminste, zo bedoel ik het niet. Ik loop ook niet altijd stralen rond, dus waarom zouden zij dat dan wel doen. Maar meestal staan zij en Dean (of een van hen) er toch nog wel met een lachje bij. En het is gewoon een gevoel wat ik bij die foto heb. Als ik die foto zie denk ik niet "oe, wat hebben ze het daar gezellig' . Dat viel mij gewoon op toen ik die foto zag,dacht het onschuldig op te merken, maar goed, blijkbaar valt dat niet goed...quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat het ritje kort is moet ze stralen?Wat denk je van kinderen die jengelig zijn of weer de zoveelste fotograaf die je niet met rust laat...
Alyson Hannigan vind ik leuk op de foto's, maar dat is altijd hetzelfde gemaakte lachje. "Oh de paparazzi, kom laten we weer even vriendelijk lachen". Tja, niet iedereen is zo
Oke, ik snap het nu denk ik hoe je het bedoelt, meer dat je je afvraagt wat er "aan de hand is" (zou kunnen zijn) dan "wat zijn ze chago"quote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee nee nee, ik zeg niet dat ze altijd moeten stralen, absoluut niet. Tenminste, zo bedoel ik het niet. Ik loop ook niet altijd stralen rond, dus waarom zouden zij dat dan wel doen. Maar meestal staan zij en Dean (of een van hen) er toch nog wel met een lachje bij. En het is gewoon een gevoel wat ik bij die foto heb. Als ik die foto zie denk ik niet "oe, wat hebben ze het daar gezellig' . Dat viel mij gewoon op toen ik die foto zag,dacht het onschuldig op te merken, maar goed, blijkbaar valt dat niet goed...
zo ongeveer, meer een constatering dat ze om wat voor reden dan ook een iets mindere dag hebben, wat super menselijk is en waar ik verder ook geen negatieve dingen mee wil zeggenquote:Op maandag 6 september 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik snap het nu denk ik hoe je het bedoelt, meer dat je je afvraagt wat er "aan de hand is" (zou kunnen zijn) dan "wat zijn ze chago"
Geen idee wie die bovenste man is, maar zelden iemand zo klunzig een babypaasei vast zien houdenquote:Op maandag 6 september 2010 19:20 schreef kvd het volgende:
[..]
zo ongeveer, meer een constatering dat ze om wat voor reden dan ook een iets mindere dag hebben, wat super menselijk is en waar ik verder ook geen negatieve dingen mee wil zeggen
Ontopic:
Deze hadden we volgens mij ook nog niet, Joey Lawrence met Charleston en Liberty
[ afbeelding ]
En prime minister David Cameron met vrouw en dochter Florence Rose Endellion
[ afbeelding ]
met een kusje voor de kleine
[ afbeelding ]
die bovenste man zat in Blossemquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee wie die bovenste man is, maar zelden iemand zo klunzig een babypaasei vast zien houden![]()
Was dat dochtertje van David Cameron niet heel erg vroeg geboren of zo?
Wat een leukerdquote:Op woensdag 8 september 2010 18:23 schreef kvd het volgende:
Story Elfman gaat steeds meer op mama Jenna lijken
[ afbeelding ]
Ja, ondanks die echt totaal idiote naamquote:
'k heb altijd al een zwak gehad voor het jochie, van dat vreemde, bozige babykopje af tot en met nu, lijkt me een leuk mannetjequote:
Hij lijkt een beetje op de zoon van Kate Hudson..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Die James van SJP ziet dr net zo ongezond en grijs en grauw uit als zn moeder![]()
Die wallen van dat joch!
wat een gedrochtquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:35 schreef JaneDoe het volgende:
conner en isabella cruise
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een meisje wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef lily het volgende:
Anthony Kiedis en zijn zoon Everly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier meer
Op deze foto lijkt dat jochie echt sprekend op de moederquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
Brain Austin Green, stiefmama Megan Fox en Kassius (mama is Vanessa Marcil van Las Vegas)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:35 schreef JaneDoe het volgende:
conner en isabella cruise
[ afbeelding ]
Een bloemennaam voor een jongen zal wat lastiger wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 03:53 schreef kvd het volgende:
Zoontje van Jamie Oliver, hij noemt hem Mr Buddy Oliver, maar zegt ook dat de volledige naam nog door moeder moet worden gegeven
[ afbeelding ]
Misschien dat ze hem een natuurgerelateerde naam kunnen geven. Sequoia ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een bloemennaam voor een jongen zal wat lastiger worden
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef kvd het volgende:
Joshua Tree, met een beetje U2 invloeden
Dan maar richting de dieren; ik zeg Toadiequote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een bloemennaam voor een jongen zal wat lastiger worden
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar richting de dieren; ik zeg Toadie![]()
Ik ken "Toadie" van vroegah uit Neighbours (BBC)quote:Op donderdag 16 september 2010 10:03 schreef kvd het volgende:
[..]
dan denk ik aan Toad van Mario:
[ afbeelding ]
ondanks de link met John Cleese? Denk dat die naam daardoor niet zo origineel meer isquote:Op donderdag 16 september 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Mushroom is wel een toffe naam.
Of Basil, das dr echt ene voor ene van Jamie
Sodeju! Inderdaad z'n kloon!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:28 schreef rena het volgende:
Gavin Rossdale en zijn kloon:
[ afbeelding ]
Dan wel echt Basil, en niet Baaaaaaaaasil zoals Los Americanos zeggen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:09 schreef kvd het volgende:
En hoe langer ik er over nadenks, Buddy zou het toch best wel eens kunnen zijn. Die meiden hebben allemaal lieve namen, Buddy is dat ook wel ( en dan Buddy als in vriendje/maatje)
Ik dacht bij Basil eerder aan Basil Holmuis dan aan Fawlty Tittiesquote:Op donderdag 16 september 2010 10:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ondanks de link met John Cleese? Denk dat die naam daardoor niet zo origineel meer is
En hoe langer ik er over nadenks, Buddy zou het toch best wel eens kunnen zijn. Die meiden hebben allemaal lieve namen, Buddy is dat ook wel ( en dan Buddy als in vriendje/maatje)
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja
Luca Borsato moet eens naar de kapper trouwens...
Camila Alves en Vida
[ afbeelding ]
geen Toady dus, maar Bear...je idee om richting dieren te gaan klopte helemaalquote:Op donderdag 16 september 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar richting de dieren; ik zeg Toadie![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef kvd het volgende:
[..]
geen Toady dus, maar Bear...je idee om richting dieren te gaan klopte helemaal
M'n dochter is een week of 5 ouder en is ook wel die lengtequote:Op donderdag 16 september 2010 18:14 schreef kvd het volgende:
Wat lijkt die kleinste al groot, is van april vorig jaar, maar die beentjes komen al bijna totaan de knieen van grote zus (kan natuurlijk ook zo zijn dat grote zus klein is) . Of zit ik helemaal verkeerd met mijn kinderlengtes?
Heidi kijkt of haar eigen Birkenstocks erbij liggen?quote:
Wat een leukerdquote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef Sjeen het volgende:
Charlotte Grace Prinze, ik hoop dat die nog gaat bijtrekken
[ afbeelding ]
Ik keek even hoe oud ze was, 3 al, dan kan die speen wel weg jaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:Valentina is zo leuk geworden, maar die speen kom op zeg
![]()
Violet
Ik snap sowieso nooit waarom zulke grote kinderen die dingen nodig hebben, en buitenshuis al helemaal niet hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even hoe oud ze was, 3 al, dan kan die speen wel weg ja
Al was het nou nog thuis in bed met slapen... maar buitenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit waarom zulke grote kinderen die dingen nodig hebben, en buitenshuis al helemaal niet hoor![]()
Sheryl ziet dr trouwens echt oud uit he.
Het nekje knakt lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:Wat loopt ie daar nou raar mee rond zo?
Buddy vind ik trouwens nog wel een lief naampje.
Buddy Bear daarentegen
Wat een leuke naam!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:22 schreef rena het volgende:
Monica Belluci en Leonie
[ afbeelding ]
he zou denken dat hij na 3 dochter wel beter weetquote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jezus kan hij dat kind niet wat beter vast houden
Laten we het hopen. Hij zei van de week het volgende op twitterquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef rena het volgende:
Ziet er niet erg comfortabel uit nee, maar kan ook wel een momentopname zijn toch?
Nou meneer Oliver, dat is op deze foto's goed te zienquote:'thanks for all your amazing support guys!! glad you liked the food revolution show, baby is doing great feels like the first all over again"
Ja dat dacht ik dus ook.Maar helaasquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
he zou denken dat hij na 3 dochter wel beter weet
Nou het is geen moment opname kijk maar goed.Eerst staat hij ergens binnen fijn te bellen met die baby die er zo bij ligt en later loopt hij buiten.Misschien kan hij beter een cursus gaan volgen;hoe houd ik mijn baby op de juiste manier vast.Het is geen pop!!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef rena het volgende:
Ziet er niet erg comfortabel uit nee, maar kan ook wel een momentopname zijn toch?
Op die 2e foto is het trouwens wle heel erg hoor.Kijk dat hoofdjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef kvd het volgende:
Hij heeft in ieder geval geleerd te multitasken
[ afbeelding ]
Maar als ik ooit een kindje mag hebben en lief loopt ermee zoals in de volgende foto, dan krijgt ie mooi een knal van mij
[ afbeelding ]
Whut? Ik dacht dat het een momentopname van een paar seconden was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef kvd het volgende:
we zijn niet de enige:
http://www.dailymail.co.u(...)Bears-head-slip.html
nee joh, Buddy Bear ligt op die eerste foto toch ook al niet helemaal lekker en een paar posts daarboven ligt ie ook niet zo stevig en lekker bij papie op z'n arm (in z'n armen wil ik niet zeggen). Heb hem wel verantwoordelijker zien rondlopen met een stokbroodquote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik dacht dat het een momentopname van een paar seconden was.
Gewoon buiten, binnen, de toko door en bellend
En de flap van die draagzak zit al omgevouwenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef kvd het volgende:
Geloof dat Buddy graag met zijn hoofdje naar achter hangt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer foto's
http://celebritybabyscoop(...)-a-multitasking-mama
Ik vind de reacties ook wel wat overdreven, net alsof hij z'n kinderen zwaar mishandeld. En wat je zegt, met die andere 3 kinderen is het ook goed gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Och, och, och! Wat weten we het toch allemaal weer goed, he?
Wel eens over nagedacht dat dit kind nr. 4 is en dat de eerste 3 tot nu toe ook prima uitgepakt hebben? Tenminste, ik zie geen meisjes met rare, scheef gegroeide nekjes... Of mis ik iets?
Ja dat weet ik ook wel, maar je gaat me niet vertellen dat er ook maar één iemand is die z'n kind niet per ongeluk een keertje wat ongelukkig vasthield.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Och we zitten op een forum, daar bep je nou eenmaal over dingen.![]()
En een nekje van een baby van een paar dagen oud zo laten hangen is nou echt niet helemaal lekker hoor
Editfoutjequote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Athlon64x het volgende:
Michael Douglas staat onder verkeerde foto
Tsk! Nooit een excuus verzinnen om Matt te postenquote:Op zondag 26 september 2010 22:52 schreef rena het volgende:
Matt Bellamy (Muse
) met Kate Hudson's kind, en met haar heeft hij een relatie dus technisch gezien gaat hij ooit de stiefvader worden dus mag hij in dit topic
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Matthew is misschien niet de knapste, maar volgens mij wel een te gekke "vader" voor het jochie van Kate. Hij is zo lekker hyper in het echtLeuk persoon
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Matthew is misschien niet de knapste, maar volgens mij wel een te gekke "vader" voor het jochie van Kate. Hij is zo lekker hyper in het echtLeuk persoon
Ja, lees je vader niet tussen haakjes in Pisces d'r post?quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?
Dr smaak voor mannen blijft even slecht, maar dr muzieksmaak is slechter geworden dus
Er staat "vader" en "voor het jochie van KATE", wakker harryquote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?
Dr smaak voor mannen blijft even slecht, maar dr muzieksmaak is slechter geworden dus
Oh zo, ik heb geen idee wie de vader isquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Ik wil die discussie helemaal niet starten, ik mag ze toch wel gewoon gruwelijk slecht vinden?
En ja ik wist dat Matthew niet de echte vader is, maar ik twijfelde ff of ik goed zat met die Robinson
Of jullie lezen even mijn volgende post, stelletje op hullie tenen getrapte Muse huiliesquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat "vader" en "voor het jochie van KATE", wakker harry
Dat was Rena, niet ikquote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
stelletje op hullie tenen getrapte Muse huilies![]()
Ja, maar in deze context was dat een totaal offtopic reactie. Maar goed, je mag vinden wat je vind, dat is het mooie aan een forum.quote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Ik wil die discussie helemaal niet starten, ik mag ze toch wel gewoon gruwelijk slecht vinden?
Das nie waar, ik vergeleek gewoon die twee kerels van dr met elkaar.quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar in deze context was dat een totaal offtopic reactie. Maar goed, je mag vinden wat je vind, dat is het mooie aan een forum.
Ieder zijn ding toch? Ik houd van Muse, jij houd van honden.quote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of jullie lezen even mijn volgende post, stelletje op hullie tenen getrapte Muse huilies![]()
OMG , je bent echt beledigd hequote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? Ik houd van Muse, jij houd van honden.
Ik ben echt niet beledigd, waarom leg je mij woorden in het toetsenbord? Of je misleest mijn reacties wel heel ergquote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG , je bent echt beledigd he![]()
Sorry hoor!
Dat was mn bedoeling niet. Maar Muse fans zijn echt vaak zo defensief, das wel grappig. Tis gewoon een van de twee concerten van de honderden waar ik naartoe geweest ben waar ik weggegaan ben. My bad. Excuses![]()
Volgens mij krijgt Bronx een wat minder bol koppiequote:
Vond ik ook al, 'k vind 't geen leuk jongetje om te zien eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Bronx een wat minder bol koppie, maar ik kan er ook naast zitten.
Het is een beetje een boertje qua warrig haar en bolle toetquote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vond ik ook al, 'k vind 't geen leuk jongetje om te zien eigenlijk.
Honor past in het rijtje bij die van Salma Hayek, ook zo Zuidelijk en een jochie.quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd dat die van Muse heel erg homo wasEn wat mensen zo leuk vinden aan Honor, behalve haar vader, ontgaat me nog steeds
Misschien het vormeloze stofje van zowel de top als broek, je ziet niks van het lijf qua vorm?quote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Huh, is Halle daar heel mager of lijkt dat maar zo?
Wat leuk met hond en kind aan de renquote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ethan Hawke met Clementine
[ afbeelding ]
Hahah ik moest hier zo om lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef rena het volgende:
Sadie Sandler heeft concurrentie
[ afbeelding ]
Leelee Sobieski en haar dochter.
Die outfit van Honor! Wat scháttig!quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Jessica Alba met Honor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |