En de flap van die draagzak zit al omgevouwenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef kvd het volgende:
Geloof dat Buddy graag met zijn hoofdje naar achter hangt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer foto's
http://celebritybabyscoop(...)-a-multitasking-mama
Ik vind de reacties ook wel wat overdreven, net alsof hij z'n kinderen zwaar mishandeld. En wat je zegt, met die andere 3 kinderen is het ook goed gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Och, och, och! Wat weten we het toch allemaal weer goed, he?
Wel eens over nagedacht dat dit kind nr. 4 is en dat de eerste 3 tot nu toe ook prima uitgepakt hebben? Tenminste, ik zie geen meisjes met rare, scheef gegroeide nekjes... Of mis ik iets?
Ja dat weet ik ook wel, maar je gaat me niet vertellen dat er ook maar één iemand is die z'n kind niet per ongeluk een keertje wat ongelukkig vasthield.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Och we zitten op een forum, daar bep je nou eenmaal over dingen.![]()
En een nekje van een baby van een paar dagen oud zo laten hangen is nou echt niet helemaal lekker hoor
Editfoutjequote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Athlon64x het volgende:
Michael Douglas staat onder verkeerde foto
Tsk! Nooit een excuus verzinnen om Matt te postenquote:Op zondag 26 september 2010 22:52 schreef rena het volgende:
Matt Bellamy (Muse
) met Kate Hudson's kind, en met haar heeft hij een relatie dus technisch gezien gaat hij ooit de stiefvader worden dus mag hij in dit topic
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Matthew is misschien niet de knapste, maar volgens mij wel een te gekke "vader" voor het jochie van Kate. Hij is zo lekker hyper in het echtLeuk persoon
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?quote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Matthew is misschien niet de knapste, maar volgens mij wel een te gekke "vader" voor het jochie van Kate. Hij is zo lekker hyper in het echtLeuk persoon
Ja, lees je vader niet tussen haakjes in Pisces d'r post?quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?
Dr smaak voor mannen blijft even slecht, maar dr muzieksmaak is slechter geworden dus
Er staat "vader" en "voor het jochie van KATE", wakker harryquote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De vader is toch Chris Robinson van de Black Crowes of niet?
Dr smaak voor mannen blijft even slecht, maar dr muzieksmaak is slechter geworden dus
Oh zo, ik heb geen idee wie de vader isquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Ik wil die discussie helemaal niet starten, ik mag ze toch wel gewoon gruwelijk slecht vinden?
En ja ik wist dat Matthew niet de echte vader is, maar ik twijfelde ff of ik goed zat met die Robinson
Of jullie lezen even mijn volgende post, stelletje op hullie tenen getrapte Muse huiliesquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat "vader" en "voor het jochie van KATE", wakker harry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |