Dat was Rena, niet ikquote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
stelletje op hullie tenen getrapte Muse huilies![]()
Ja, maar in deze context was dat een totaal offtopic reactie. Maar goed, je mag vinden wat je vind, dat is het mooie aan een forum.quote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Ik wil die discussie helemaal niet starten, ik mag ze toch wel gewoon gruwelijk slecht vinden?
Das nie waar, ik vergeleek gewoon die twee kerels van dr met elkaar.quote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar in deze context was dat een totaal offtopic reactie. Maar goed, je mag vinden wat je vind, dat is het mooie aan een forum.
Ieder zijn ding toch? Ik houd van Muse, jij houd van honden.quote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of jullie lezen even mijn volgende post, stelletje op hullie tenen getrapte Muse huilies![]()
OMG , je bent echt beledigd hequote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? Ik houd van Muse, jij houd van honden.
Ik ben echt niet beledigd, waarom leg je mij woorden in het toetsenbord? Of je misleest mijn reacties wel heel ergquote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG , je bent echt beledigd he![]()
Sorry hoor!
Dat was mn bedoeling niet. Maar Muse fans zijn echt vaak zo defensief, das wel grappig. Tis gewoon een van de twee concerten van de honderden waar ik naartoe geweest ben waar ik weggegaan ben. My bad. Excuses![]()
Volgens mij krijgt Bronx een wat minder bol koppiequote:
Vond ik ook al, 'k vind 't geen leuk jongetje om te zien eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Bronx een wat minder bol koppie, maar ik kan er ook naast zitten.
Het is een beetje een boertje qua warrig haar en bolle toetquote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vond ik ook al, 'k vind 't geen leuk jongetje om te zien eigenlijk.
Honor past in het rijtje bij die van Salma Hayek, ook zo Zuidelijk en een jochie.quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd dat die van Muse heel erg homo wasEn wat mensen zo leuk vinden aan Honor, behalve haar vader, ontgaat me nog steeds
Misschien het vormeloze stofje van zowel de top als broek, je ziet niks van het lijf qua vorm?quote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Huh, is Halle daar heel mager of lijkt dat maar zo?
Wat leuk met hond en kind aan de renquote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ethan Hawke met Clementine
[ afbeelding ]
Hahah ik moest hier zo om lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef rena het volgende:
Sadie Sandler heeft concurrentie
[ afbeelding ]
Leelee Sobieski en haar dochter.
Die outfit van Honor! Wat scháttig!quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Jessica Alba met Honor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |