Ik keek even hoe oud ze was, 3 al, dan kan die speen wel weg jaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:Valentina is zo leuk geworden, maar die speen kom op zeg
![]()
Violet
Ik snap sowieso nooit waarom zulke grote kinderen die dingen nodig hebben, en buitenshuis al helemaal niet hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even hoe oud ze was, 3 al, dan kan die speen wel weg ja
Al was het nou nog thuis in bed met slapen... maar buitenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit waarom zulke grote kinderen die dingen nodig hebben, en buitenshuis al helemaal niet hoor![]()
Sheryl ziet dr trouwens echt oud uit he.
Het nekje knakt lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:Wat loopt ie daar nou raar mee rond zo?
Buddy vind ik trouwens nog wel een lief naampje.
Buddy Bear daarentegen
Wat een leuke naam!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:22 schreef rena het volgende:
Monica Belluci en Leonie
[ afbeelding ]
he zou denken dat hij na 3 dochter wel beter weetquote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jezus kan hij dat kind niet wat beter vast houden
Laten we het hopen. Hij zei van de week het volgende op twitterquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef rena het volgende:
Ziet er niet erg comfortabel uit nee, maar kan ook wel een momentopname zijn toch?
Nou meneer Oliver, dat is op deze foto's goed te zienquote:'thanks for all your amazing support guys!! glad you liked the food revolution show, baby is doing great feels like the first all over again"
Ja dat dacht ik dus ook.Maar helaasquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
he zou denken dat hij na 3 dochter wel beter weet
Nou het is geen moment opname kijk maar goed.Eerst staat hij ergens binnen fijn te bellen met die baby die er zo bij ligt en later loopt hij buiten.Misschien kan hij beter een cursus gaan volgen;hoe houd ik mijn baby op de juiste manier vast.Het is geen pop!!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef rena het volgende:
Ziet er niet erg comfortabel uit nee, maar kan ook wel een momentopname zijn toch?
Op die 2e foto is het trouwens wle heel erg hoor.Kijk dat hoofdjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef kvd het volgende:
Hij heeft in ieder geval geleerd te multitasken
[ afbeelding ]
Maar als ik ooit een kindje mag hebben en lief loopt ermee zoals in de volgende foto, dan krijgt ie mooi een knal van mij
[ afbeelding ]
Whut? Ik dacht dat het een momentopname van een paar seconden was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef kvd het volgende:
we zijn niet de enige:
http://www.dailymail.co.u(...)Bears-head-slip.html
nee joh, Buddy Bear ligt op die eerste foto toch ook al niet helemaal lekker en een paar posts daarboven ligt ie ook niet zo stevig en lekker bij papie op z'n arm (in z'n armen wil ik niet zeggen). Heb hem wel verantwoordelijker zien rondlopen met een stokbroodquote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik dacht dat het een momentopname van een paar seconden was.
Gewoon buiten, binnen, de toko door en bellend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |