quote:Gisele Bündchen: Benjamin Is Potty Trained!
Jun 26, 2010 by HEIDI
Supermodel mom Gisele Bündchen is known to be quite eco-minded, and one of the ways she helps to lessen her footprint on the earth is by potty training her 6-month-old son Benjamin!
Bündchen reportedly told Globo.com via the Boston Herald that Benjamin is on a schedule that includes breastfeeding in the morning and afternoon, promptly followed by a bowel movement, making it easy for her to put him on the toilet and eliminate the use of a diaper. Of the process she said, “Give it about five minutes, and bang,” admitting with a laugh that she realizes the process is actually, “more complicated.”
Though, like most moms, Bündchen spends quite a bit of time talking about Benjamin's toilet habits, sister/aunt Patricia isn't as keen on the subject, adding, "Everytime she calls me to see it, I say, ‘Do not want to see it."
Along with baby Benjamin, Bündchen is also step-mom to husband, NFL player Tom Brady's child from a previous relationship, 2 1/2-year-old Jack.
Zindelijk is als ze zelf op het potje gaan of aangeven dat ze dat moeten, niet als je ze boven de wc hangt op het moment dat er wat uit komtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef kvd het volgende:
en dat kind van Giselle schijnt al bijna zindelijk te zijn, met 6 maanden
Zij riep toch ook in diverse interviews dat bevallen helemaaaal niet zo'n pijn deed en het allemaal erg fijn was ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef kvd het volgende:
en dat kind van Giselle schijnt al bijna zindelijk te zijn, met 6 maanden
[..]
Doe mij een Honor!!! Wat een leuk grietje! De dochters van Brooke Shields zijn ook wel mooie meiden.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef kvd het volgende:
Heidi Klum met Leni en Johan
[ afbeelding ]
Kate en Suri
[ afbeelding ]
Kingston en Zuma (en een stukje Gwen)
[ afbeelding ]
Brooke Shields met Rowan en Grier
[ afbeelding ]
Liv Tyler en Milo
[ afbeelding ]
Honor
[ afbeelding ]
Nog even en de papparazzi denken dat hij en Reese weer samen zijn, Ava lijkt echt op haar moeder!!quote:
Als ik niet had geweten wie het zijn had ik hem een jaar of 18/19 geschat en haar 14/15quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nog even en de papparazzi denken dat hij en Reese weer samen zijn, Ava lijkt echt op haar moeder!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten wie het zijn had ik hem een jaar of 18/19 geschat en haar 14/15
Hee, Prince heeft Vitiligo!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef emss het volgende:
Paris en Prince
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lourdes
[ afbeelding ]
Honor
[ afbeelding ]
Is dat meisje niet wat jong voor zulke make-up?quote:
Cute!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Hank, kindje van Kendra Wilkinson.
Forum Opties | |