quote:Gisele Bündchen: Benjamin Is Potty Trained!
Jun 26, 2010 by HEIDI
Supermodel mom Gisele Bündchen is known to be quite eco-minded, and one of the ways she helps to lessen her footprint on the earth is by potty training her 6-month-old son Benjamin!
Bündchen reportedly told Globo.com via the Boston Herald that Benjamin is on a schedule that includes breastfeeding in the morning and afternoon, promptly followed by a bowel movement, making it easy for her to put him on the toilet and eliminate the use of a diaper. Of the process she said, “Give it about five minutes, and bang,” admitting with a laugh that she realizes the process is actually, “more complicated.”
Though, like most moms, Bündchen spends quite a bit of time talking about Benjamin's toilet habits, sister/aunt Patricia isn't as keen on the subject, adding, "Everytime she calls me to see it, I say, ‘Do not want to see it."
Along with baby Benjamin, Bündchen is also step-mom to husband, NFL player Tom Brady's child from a previous relationship, 2 1/2-year-old Jack.
Zindelijk is als ze zelf op het potje gaan of aangeven dat ze dat moeten, niet als je ze boven de wc hangt op het moment dat er wat uit komtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef kvd het volgende:
en dat kind van Giselle schijnt al bijna zindelijk te zijn, met 6 maanden
Zij riep toch ook in diverse interviews dat bevallen helemaaaal niet zo'n pijn deed en het allemaal erg fijn was ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef kvd het volgende:
en dat kind van Giselle schijnt al bijna zindelijk te zijn, met 6 maanden
[..]
Doe mij een Honor!!! Wat een leuk grietje! De dochters van Brooke Shields zijn ook wel mooie meiden.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef kvd het volgende:
Heidi Klum met Leni en Johan
[ afbeelding ]
Kate en Suri
[ afbeelding ]
Kingston en Zuma (en een stukje Gwen)
[ afbeelding ]
Brooke Shields met Rowan en Grier
[ afbeelding ]
Liv Tyler en Milo
[ afbeelding ]
Honor
[ afbeelding ]
Nog even en de papparazzi denken dat hij en Reese weer samen zijn, Ava lijkt echt op haar moeder!!quote:
Als ik niet had geweten wie het zijn had ik hem een jaar of 18/19 geschat en haar 14/15quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nog even en de papparazzi denken dat hij en Reese weer samen zijn, Ava lijkt echt op haar moeder!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten wie het zijn had ik hem een jaar of 18/19 geschat en haar 14/15
Hee, Prince heeft Vitiligo!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef emss het volgende:
Paris en Prince
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lourdes
[ afbeelding ]
Honor
[ afbeelding ]
Is dat meisje niet wat jong voor zulke make-up?quote:
Cute!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Hank, kindje van Kendra Wilkinson.
Wat een vreselijke blije eikels maar Henk is echtquote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef rena het volgende:
Wat zijn die Sandler-genen toch sterk.. Zonde
Kendra Wilkinson en Hank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach gutquote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef kvd het volgende:
Opa Jim Carey en kleinzoon Jackson Riley
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een Peruaanse...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die laatste foto met die flapjes over de oren![]()
Zo, dat is ook wel een modelletje in de dopquote:Op maandag 12 juli 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Daphne Deckers kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krulletjes van Emma op foto twee, dat is eigenlijk ook Daphne's natuurlijke haar (zowel qua kleur als qua structuur). Alleen hebben we dat al een paar decennia niet meer gezien.
(Terwijl het toch niet iets is om je voor te schamen.)
quote:Op maandag 12 juli 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Daphne Deckers kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krulletjes van Emma op foto twee, dat is eigenlijk ook Daphne's natuurlijke haar (zowel qua kleur als qua structuur). Alleen hebben we dat al een paar decennia niet meer gezien.
(Terwijl het toch niet iets is om je voor te schamen.)
Al diverse malen gezien op hele oude foto's, en laatst had ze het in een blad ook over 'dat pluishaar dat ze op haar veertiende had'. En in een column heb ik haar ooit zien zaniken over dat in haar jeugd altijd die vreselijke klitten ontward moesten worden, en dat dat nu bij 'dat vogelnest' van haar dochter wéér moet.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef female81 het volgende:
Hopelijk gaat ze zich niet teveel aantrekken van mama's uitspraken in Benelux Next Top Model over het onderwerp 'gewicht'...
Zijn vrouw heeft 2 miskramen gehad, daarna hebben ze Oscar en Ava geadopteerdquote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef emss het volgende:
Prachtig meisje... helaas de oren van Daphne geerfd.
En hoe komt Hugh Jackman aan zo'n donkere zoon?
quote:Jackman has two older brothers and two older sisters, as well as a half-sister from when his mother re-married.
Jackman married Deborra-Lee Furness on 11 April 1996. They met on Correlli, an Australian television series. Jackman personally designed an engagement ring for Furness, and their wedding rings bore the Sanskrit inscription "Om paramar mainamar," translated as "we dedicate our union to a greater source."[56] They currently divide their time between Sydney and New York City.[57]
Furness had two miscarriages,[58] following which she and Jackman adopted two children, Oscar Maximillian (born 15 May 2000) and Ava Eliot (born 10 July 2005).
Hugh Jackman is also a supporter of Israel, and he and his family have visited Israel several times. In their most recent visit in 2009 Hugh Jackman was quoted saying that, "This place (Israel) is really cool, I love it here." His wife volunteered with mentally disabled Israeli children
Wat denk je zelfquote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef emss het volgende:
Prachtig meisje... helaas de oren van Daphne geerfd.
En hoe komt Hugh Jackman aan zo'n donkere zoon?
klopt...de bijbehorende foto:quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef female81 het volgende:
Over dat 'modelletje in de dop': Emma heeft haar eerste modeshow inmiddels gelopen en volgens mij was die foto met die krulletjes daar ook van. Hopelijk gaat ze zich niet teveel aantrekken van mama's uitspraken in Benelux Next Top Model over het onderwerp 'gewicht'...
Aha, ik vond die kinderen al totaal niet op de ouders ljiken. Maar ze zijn dus geadopteerd. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft 2 miskramen gehad, daarna hebben ze Oscar en Ava geadopteerd
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef flowerbox het volgende:Zijn die kids van Heidi Klum niet een beetje te groot/oud om nog in een buggy te zitten?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat de 2 oudste zijn, dat meisje sowieso, maar volgens mij is dat ook de oudste jongen van de 2 die ze er heeft, maar weet het niet zeker. Ws hadden ze de buggy mee en maakten ze er gebruik van?
quote:
Lijken die 2 kindjes nu steeds meer op elkaar, in het begin waren ze toch meer verschillend?quote:Tori Spelling met Liam en Stella
[ afbeelding ]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...quote:
en we weten al hoe hij er later uit gaat zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...
Dat meisje is een spitting image van haar vaderquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:23 schreef rena het volgende:
Tori Spelling met Liam en Stella
[ afbeelding ]
Dat was Leonardo ja op de tribunequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:53 schreef emss het volgende:
is dat Leonardo? op die foto van Mick Jagger? *hottie*
Dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...
Hee dat wist ik niet. Ik schaarde het automatisch in het rijtje Shenaynay's en Shaniquaaa's enzo. Maar klopt, even na-gegoogled en het is Arabisch voor 'aantrekkelijk'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:18 schreef JaneDoe het volgende:
shaqueel is toch gewoon een arabische naam
niet zo raar met een marokkaanse moeder
Doet me denken aan Damian van The Omen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet. Ik schaarde het automatisch in het rijtje Shenaynay's en Shaniquaaa's enzo. Maar klopt, even na-gegoogled en het is Arabisch voor 'aantrekkelijk'![]()
Vind het nog steeds geen mooie naam maar zo is het wel logischer![]()
On topic: fotootje!
De ietwat enge babies van Ricky Martin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef Eleentje86 het volgende:
Tjee stuur die Damian van der Vaart even langs de kapper zeg
Ziet er niet uit, als ze ouder zijn oké, maar nu zijn het net wijfjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja de meeste jochies hebben tegenwoordig toch haar tot op de schouders ook, blegh
Vind dat meestal zo onverzorgd staan..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja de meeste jochies hebben tegenwoordig toch haar tot op de schouders ook, blegh
Die van Dirk Kuyt ook, tot in de nek door op de schouders![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, als ze ouder zijn oké, maar nu zijn het net wijfjes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Vind dat meestal zo onverzorgd staan..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:00 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrok al, ik dacht huh heeft Bas Muijs kinderen.. maar het is RIcky Martinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
On topic: fotootje!
De ietwat enge babies van Ricky Martin![]()
[ afbeelding ]
quote:'Tom en Katie bereiden Suri voor op showbusiness'
Uitgegeven: 17 juli 2010 17:53
Laatst gewijzigd: 17 juli 2010 17:55
AMSTERDAM – Tom Cruise en Katie Holmes zijn bezig hun 4-jarige dochter Suri voor te bereiden op een leven in de showbusiness.
Bronnen dichtbij het gezin vertellen dit tegenover entertainmentwebsite Showbiz Spy.
“Tom en Katie geven Suri dans-, zang- en acteerlessen om haar voor te bereiden op een leven als 'performer'”, aldus de bron.
Opvoeding
Ondanks het feit dat Suri de lessen volgt die haar ouders goed voor haar achten, verloopt de opvoeding niet helemaal voorspoedig, zo melden bronnen tegenover het Britse Now Magazine.
“Aanhangers van het Scientology-geloof voeden hun kinderen op als individuen, Suri mag zeggen, dragen en doen wat ze wil wanneer ze het wil. Als Suri een dag in haar pyjama rond wil lopen, mogen haar ouders geen nee zeggen. Dat is het besluit van Suri.”![]()
Nanny
Naar verluidt heeft Tom Cruise inmiddels een soort nanny ingehuurd om Suri onder controle te krijgen. De opvoedkundige hulp hangt zelf ook de Scientology-kerk aan en moet ervoor zorgen dat Suri een beleefd kind wordt.
De Nanny moet ervoor bovendien voor zorgen dat Suri op het rechte pad blijft en zo haar kansen in de showbusiness vergroot. “Tom en Katie zijn niet bang dat Suri negatieve gevolgen van de showbusiness ondervindt wanneer ze eventueel een kindacteur wordt. Ze zijn ervan overtuigd dat ze prima in orde zal zijn met hun begeleiding”, vertelt een bron aan Showbiz Spy.
© NU.nl
Gelukkig wel voor haar!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef alors het volgende:
Wat lijkt zij toch verschrikkelijk veel op haar vader...
Eng kind die Suri met enge ouders. je zeit de gekte al in die oogjes van haar. Nogal wiedus dat die spruit nu al onhandelbaar is met zo'n opvoeding overal je zin in krijgen, ala Scientology (moordenaars zijn het ook nog), over aantal jaar zit ze aan de drugs en bij de psych.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:08 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens dit over Suri, dat verklaart haar rare kleding dus!
[..]
gelukkig, ik ben dus niet de enige...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Levi met geknipt haar dus echt maar saai en gewoontjes
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Levi met geknipt haar dus echt maar saai en gewoontjes
Moordenaars?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Eng kind die Suri met enge ouders. je zeit de gekte al in die oogjes van haar. Nogal wiedus dat die spruit nu al onhandelbaar is met zo'n opvoeding overal je zin in krijgen, ala Scientology (moordenaars zijn het ook nog), over aantal jaar zit ze aan de drugs en bij de psych.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:09 schreef kvd het volgende:
Jay McGray (zoon van Dr Phil), met vrouw Jordan en dochter Avery
[ afbeelding ]
Levi en Vida
[ afbeelding ]
Halle en Nahla
[ afbeelding ]
hij is de koterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
sinds wanneer behoort de zoon van DR phil tot een celeb??
En haar moeder heeft ook een keer iets anders aan dan die eeuwige spijkerbroek met hardloopschoenen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef emss het volgende:
Wat is Violet toch een prachtig meisje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:15 schreef emss het volgende:
Charlotte Church met Ruby en Dexter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, ik keek vroeger vaak Dr Phil, kwam hij ook nog wel eens voorbij. En hij heeft ook nog een klusprogramma gehad, zoiets als extreme home make-over, en daar deed zijn vrouw (en haar 2 zussen) ook aan mee. Vandaarrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
sinds wanneer behoort de zoon van DR phil tot een celeb??
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef emss het volgende:
Cindy Crawford en Kaia (9)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kun je zien dat het echt Cindy is ;-)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef emss het volgende:
Cindy Crawford en Kaia (9)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kun je zien dat het echt Cindy is ;-)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Tiffani Thiessen en Harper
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk, die neem ik mee naar het Zwanger-topic, volgens mij eerste kiekje na de bevalling van Tiffani
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik was het B&Z topic helemaal vergeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de valreep nog Adriana Lima en dochtertje Valentina
Jammer dat er niet meer uit deze serie bij staan.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ahh als ik zulke lachende baby's zie dan krijg ik wel last van klapperende eierstokken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ahh als ik zulke lachende baby's zie dan krijg ik wel last van klapperende eierstokken
Jep...tweede vrouw, in 2008 getrouwd, in 2009 een zoontje gekregenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef Dandilion het volgende:
heeft die ouwe hilfiger nou nog x kind gekregen? weet wel dat ie een dochter heeft van net onder de 30, ze hadden toen een duco soap op mtv
Ooh wat lelijk zeg met die speen erin zeg. Hoe oud is ze eigenlijk? Naar mijn idee al te oud voor een speen...quote:Katie Price en Princess Tiaaammmmmiii
Kind komt uit juni 2007, dus is 3 jaar oud en rijp voor een speenloos mondje lijkt me zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Ooh wat lelijk zeg met die speen erin zeg. Hoe oud is ze eigenlijk? Naar mijn idee al te oud voor een speen...
die dochter van eminem lijkt wel heel erg op hem, ik zie echt zijn gezicht erin...alleen dan met mascara en glossquote:
Willow heeft die Rihanna-vs-Ruth Jacott lookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef emss het volgende:
Will Smith & Co.
[ afbeelding ]
Willow Smith
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum (die kinderwagen is dus blijkbaar echt voor die oudste kinderen...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oohh, wat een mooie meisjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kvd het volgende:
Rebecca de Mornay met dochters (man is gewoon een vriend)
[ afbeelding ]
wat verwacht je met zo'n vader?? en ja Ashlee is ook geen natuurlijke schoonheid..die heeft haar kop ook moeten verbouwen voor een beetje als een doorsnee burger door het leven te kunnen gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat een kut kop die babyEn die vader loopt er bij als een uit de hand gelopen emo party
Die is aardig verbouwd ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:07 schreef sherezade het volgende:
en ja Ashlee is ook geen natuurlijke schoonheid..die heeft haar kop ook moeten verbouwen voor een beetje als een doorsnee burger door het leven te kunnen gaan
Dat haar vind ik nog het enige schattige aan dat jochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is aardig verbouwd ja...
Toch vind ik het altijd wel een grappig jochie, een lekker bonkjeAlleen dat haar, lekker lang en piekerig
![]()
idd bloempotkapselquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een fout kapsel van zoon Beckham #2! (die overigens precies op Vic lijkt!)
En die spruit van Kourtney Kardashian, die kom je ook liever niet in een donker steegje tegen
Die Jalen lijkt wel wat op Max van Christinaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef kvd het volgende:
Taboo (black eyed peas) en Jalen
[ afbeelding ]
Heidi is echt óf-óf...Of weer helemaal op en top hot, of tikkie alternatief ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef kvd het volgende:
Ik zeg niet dat Heidi lelijker wordt, wel haar kleding, samen met Lena en Henry
[ afbeelding ]
Hehe, die Katiequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Katie Holmes verlaat met een nog ietwat slaperige Suri haar appartement in New York. Na een snelle hap woonde het duo de Broadway-productie 'Mamma Mia' bij.
Zij lijkt op een oude Kristin Stewart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alessandra Ambrosio en dochtertje Anja
Nu je het zegt; als je snel kijkt wel jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zij lijkt op een oude Kristin Stewart.
Houd haar maar goed vast ja. Voor je het weet wordt ze ontvoerd door een stelletje others met plakbaarden terwijl je probeert te ontsnappen met een boot en het enige dat je nog kan doen is roepen WYNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef kvd het volgende:
Harold Pierrineau (Lost) met Wynter
[ afbeelding ]
Die kaak is van z'n vader, maar zelfs het mondje is van Christina, als je foto's pakt van toen ze net bekend werd, veel foto's met dat pruillipje (onderlip, naar buiten staand).quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef alors het volgende:
Die Max heeft wel vette pech zeg, hij heeft het bovenstuk van zijn gezicht van zijn moeder, kleine blauwe oogjes, en het onderste van zijn vader, een logge kinnebak. Het had beter andersom kunnen zijn, maar misschien wordt het nog beter als ie ouder wordt.
Ik vind Honor superschattig, maar écht niet mooi, volledig jongenskoppiequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef alors het volgende:
Die Latina's knappen wel op als ze ouder worden, worden vast net zo knap als hun moeders
Shiloh d'r haar groeit weer, pfewquote:
Ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Houd haar maar goed vast ja. Voor je het weet wordt ze ontvoerd door een stelletje others met plakbaarden terwijl je probeert te ontsnappen met een boot en het enige dat je nog kan doen is roepen WYNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
pff nou romeo, als je t zo erg vindt wil ik best met je ruilen hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef kvd het volgende:
[..]
vooral de foto waarop papa daadwerkelijk een kusje geeft...(maar hoe herkenbaar ook)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef kvd het volgende:
[..]
vooral de foto waarop papa daadwerkelijk een kusje geeft...(maar hoe herkenbaar ook)
[ afbeelding ]
En hij wordt ook met de jaren alleen maar aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pff nou romeo, als je t zo erg vindt wil ik best met je ruilen hoor!
Die meiden worden later echt prachtig, dat zie ik nu al.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Honor superschattig, maar écht niet mooi, volledig jongenskoppieEn die van Salma Hayek is nog veel erger. Maar wie weet trekt het bij
Het valt me alleen elke keer weer op hoe groot Shiloh is vergeleken met de adoptiekinderen, zeker gezien ze de jongste is van het grut op de foto.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Smallish het volgende:
Wat een leuke foto's! Wat een lol, leuk hoor.En wat lijkt Shiloh toch op haar vader, zeg.
Klopt, maar op 2½ jaar verschil op de leeftijd van Shiloh maakt het meestal niet zoveel uit als beide kinderen prenataal en postnataal niets tekort zijn gekomen, en Pax en Shiloh schelen 2½ jaar, en ze is de 16 maanden oudere Zahara al ruimschoots voorbij....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Genen tellen ook mee, die jochies komen sowieso uit landen waar de bevolking gemiddeld veel kleiner is toch?
klopt, van wikiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist niet dat Bjork nog zo een jonge dochter had!
Ze heeft ook al een volwassen zoon toch?
quote:Björk heeft een zoon en een dochter. Haar zoon, Sindri Eldon Þórsson, werd geboren op 8 juni 1986. De vader van Sindri is Þór Eldon, die ook deel uitmaakte van The Sugarcubes. Björks dochter heet Ísadóra; zij werd op 3 oktober 2002 geboren. De vader van Ísadóra is kunstenaar Matthew Barney, de huidige vriend van Björk.
Dat kind leert niet anders, alleen maar goed dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Als ik Isadóra was zou ik me toch wel schamen voor de half-blauw gespoten benen van mijn moeder en haar jurkHoewel, dat meisje is natuurlijk nog veel erger gewend.
Ik had ook al ff gespiekt net, ik was fan van de Sugarcubes en ik kon me herinneren dat ze toen al een zoon had.quote:
Dat is echt psies wat ik bij de vorige foto's dacht ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Starlie het volgende:
Jak Zuma krijgt net zo'n rotkop als Kingston... jammer want hij zag er het eerste jaar super schattig uit.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Starlie het volgende:
Jak Zuma krijgt net zo'n rotkop als Kingston... jammer want hij zag er het eerste jaar super schattig uit.
Brad heeft het licht gezien en z'n scheermes gepakt, halelujah!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:07 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe zijn dochter er nu uit ziet. Zij had op Mtv toen ook een serie lopen, volgens mij een van de eerste qua realityshows op de Osbournes na.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef kvd het volgende:
En hier zijn Tommy en Richard Hilfiger, waarvan Richard is gearresteerd voor het in bezit hebben van wiet, waarbij het vermoeden is dat het voor de verkoop was
[ afbeelding ]
Foto van dit jaar:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe zijn dochter er nu uit ziet. Zij had op Mtv toen ook een serie lopen, volgens mij een van de eerste qua realityshows op de Osbournes na.
Thanks, leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |