quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet. Ik schaarde het automatisch in het rijtje Shenaynay's en Shaniquaaa's enzo. Maar klopt, even na-gegoogled en het is Arabisch voor 'aantrekkelijk'![]()
Vind het nog steeds geen mooie naam maar zo is het wel logischer![]()
On topic: fotootje!
De ietwat enge babies van Ricky Martin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef Eleentje86 het volgende:
Tjee stuur die Damian van der Vaart even langs de kapper zeg
Ziet er niet uit, als ze ouder zijn oké, maar nu zijn het net wijfjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja de meeste jochies hebben tegenwoordig toch haar tot op de schouders ook, blegh
Vind dat meestal zo onverzorgd staan..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja de meeste jochies hebben tegenwoordig toch haar tot op de schouders ook, blegh
Die van Dirk Kuyt ook, tot in de nek door op de schouders![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, als ze ouder zijn oké, maar nu zijn het net wijfjes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Vind dat meestal zo onverzorgd staan..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:00 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrok al, ik dacht huh heeft Bas Muijs kinderen.. maar het is RIcky Martinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
On topic: fotootje!
De ietwat enge babies van Ricky Martin![]()
[ afbeelding ]
quote:'Tom en Katie bereiden Suri voor op showbusiness'
Uitgegeven: 17 juli 2010 17:53
Laatst gewijzigd: 17 juli 2010 17:55
AMSTERDAM – Tom Cruise en Katie Holmes zijn bezig hun 4-jarige dochter Suri voor te bereiden op een leven in de showbusiness.
Bronnen dichtbij het gezin vertellen dit tegenover entertainmentwebsite Showbiz Spy.
“Tom en Katie geven Suri dans-, zang- en acteerlessen om haar voor te bereiden op een leven als 'performer'”, aldus de bron.
Opvoeding
Ondanks het feit dat Suri de lessen volgt die haar ouders goed voor haar achten, verloopt de opvoeding niet helemaal voorspoedig, zo melden bronnen tegenover het Britse Now Magazine.
“Aanhangers van het Scientology-geloof voeden hun kinderen op als individuen, Suri mag zeggen, dragen en doen wat ze wil wanneer ze het wil. Als Suri een dag in haar pyjama rond wil lopen, mogen haar ouders geen nee zeggen. Dat is het besluit van Suri.”![]()
Nanny
Naar verluidt heeft Tom Cruise inmiddels een soort nanny ingehuurd om Suri onder controle te krijgen. De opvoedkundige hulp hangt zelf ook de Scientology-kerk aan en moet ervoor zorgen dat Suri een beleefd kind wordt.
De Nanny moet ervoor bovendien voor zorgen dat Suri op het rechte pad blijft en zo haar kansen in de showbusiness vergroot. “Tom en Katie zijn niet bang dat Suri negatieve gevolgen van de showbusiness ondervindt wanneer ze eventueel een kindacteur wordt. Ze zijn ervan overtuigd dat ze prima in orde zal zijn met hun begeleiding”, vertelt een bron aan Showbiz Spy.
© NU.nl
Gelukkig wel voor haar!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef alors het volgende:
Wat lijkt zij toch verschrikkelijk veel op haar vader...
Eng kind die Suri met enge ouders. je zeit de gekte al in die oogjes van haar. Nogal wiedus dat die spruit nu al onhandelbaar is met zo'n opvoeding overal je zin in krijgen, ala Scientology (moordenaars zijn het ook nog), over aantal jaar zit ze aan de drugs en bij de psych.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:08 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens dit over Suri, dat verklaart haar rare kleding dus!
[..]
gelukkig, ik ben dus niet de enige...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Levi met geknipt haar dus echt maar saai en gewoontjes
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Levi met geknipt haar dus echt maar saai en gewoontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |