Zo, dat is ook wel een modelletje in de dopquote:Op maandag 12 juli 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Daphne Deckers kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krulletjes van Emma op foto twee, dat is eigenlijk ook Daphne's natuurlijke haar (zowel qua kleur als qua structuur). Alleen hebben we dat al een paar decennia niet meer gezien.
(Terwijl het toch niet iets is om je voor te schamen.)
quote:Op maandag 12 juli 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Daphne Deckers kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krulletjes van Emma op foto twee, dat is eigenlijk ook Daphne's natuurlijke haar (zowel qua kleur als qua structuur). Alleen hebben we dat al een paar decennia niet meer gezien.
(Terwijl het toch niet iets is om je voor te schamen.)
Al diverse malen gezien op hele oude foto's, en laatst had ze het in een blad ook over 'dat pluishaar dat ze op haar veertiende had'. En in een column heb ik haar ooit zien zaniken over dat in haar jeugd altijd die vreselijke klitten ontward moesten worden, en dat dat nu bij 'dat vogelnest' van haar dochter wéér moet.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef female81 het volgende:
Hopelijk gaat ze zich niet teveel aantrekken van mama's uitspraken in Benelux Next Top Model over het onderwerp 'gewicht'...
Zijn vrouw heeft 2 miskramen gehad, daarna hebben ze Oscar en Ava geadopteerdquote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef emss het volgende:
Prachtig meisje... helaas de oren van Daphne geerfd.
En hoe komt Hugh Jackman aan zo'n donkere zoon?
quote:Jackman has two older brothers and two older sisters, as well as a half-sister from when his mother re-married.
Jackman married Deborra-Lee Furness on 11 April 1996. They met on Correlli, an Australian television series. Jackman personally designed an engagement ring for Furness, and their wedding rings bore the Sanskrit inscription "Om paramar mainamar," translated as "we dedicate our union to a greater source."[56] They currently divide their time between Sydney and New York City.[57]
Furness had two miscarriages,[58] following which she and Jackman adopted two children, Oscar Maximillian (born 15 May 2000) and Ava Eliot (born 10 July 2005).
Hugh Jackman is also a supporter of Israel, and he and his family have visited Israel several times. In their most recent visit in 2009 Hugh Jackman was quoted saying that, "This place (Israel) is really cool, I love it here." His wife volunteered with mentally disabled Israeli children
Wat denk je zelfquote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef emss het volgende:
Prachtig meisje... helaas de oren van Daphne geerfd.
En hoe komt Hugh Jackman aan zo'n donkere zoon?
klopt...de bijbehorende foto:quote:Op maandag 12 juli 2010 10:03 schreef female81 het volgende:
Over dat 'modelletje in de dop': Emma heeft haar eerste modeshow inmiddels gelopen en volgens mij was die foto met die krulletjes daar ook van. Hopelijk gaat ze zich niet teveel aantrekken van mama's uitspraken in Benelux Next Top Model over het onderwerp 'gewicht'...
Aha, ik vond die kinderen al totaal niet op de ouders ljiken. Maar ze zijn dus geadopteerd. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft 2 miskramen gehad, daarna hebben ze Oscar en Ava geadopteerd
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef flowerbox het volgende:Zijn die kids van Heidi Klum niet een beetje te groot/oud om nog in een buggy te zitten?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat de 2 oudste zijn, dat meisje sowieso, maar volgens mij is dat ook de oudste jongen van de 2 die ze er heeft, maar weet het niet zeker. Ws hadden ze de buggy mee en maakten ze er gebruik van?
quote:
Lijken die 2 kindjes nu steeds meer op elkaar, in het begin waren ze toch meer verschillend?quote:Tori Spelling met Liam en Stella
[ afbeelding ]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...quote:
en we weten al hoe hij er later uit gaat zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...
Dat meisje is een spitting image van haar vaderquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:23 schreef rena het volgende:
Tori Spelling met Liam en Stella
[ afbeelding ]
Dat was Leonardo ja op de tribunequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:53 schreef emss het volgende:
is dat Leonardo? op die foto van Mick Jagger? *hottie*
Dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mooi manneke op zich, maar hij ziet er uit als een gemeen pesterig snotjong op een kostschool...
Hee dat wist ik niet. Ik schaarde het automatisch in het rijtje Shenaynay's en Shaniquaaa's enzo. Maar klopt, even na-gegoogled en het is Arabisch voor 'aantrekkelijk'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:18 schreef JaneDoe het volgende:
shaqueel is toch gewoon een arabische naam
niet zo raar met een marokkaanse moeder
Doet me denken aan Damian van The Omen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |