quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik was het B&Z topic helemaal vergeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de valreep nog Adriana Lima en dochtertje Valentina
Jammer dat er niet meer uit deze serie bij staan.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ahh als ik zulke lachende baby's zie dan krijg ik wel last van klapperende eierstokken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ahh als ik zulke lachende baby's zie dan krijg ik wel last van klapperende eierstokken
Jep...tweede vrouw, in 2008 getrouwd, in 2009 een zoontje gekregenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef Dandilion het volgende:
heeft die ouwe hilfiger nou nog x kind gekregen? weet wel dat ie een dochter heeft van net onder de 30, ze hadden toen een duco soap op mtv
Ooh wat lelijk zeg met die speen erin zeg. Hoe oud is ze eigenlijk? Naar mijn idee al te oud voor een speen...quote:Katie Price en Princess Tiaaammmmmiii
Kind komt uit juni 2007, dus is 3 jaar oud en rijp voor een speenloos mondje lijkt me zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Ooh wat lelijk zeg met die speen erin zeg. Hoe oud is ze eigenlijk? Naar mijn idee al te oud voor een speen...
die dochter van eminem lijkt wel heel erg op hem, ik zie echt zijn gezicht erin...alleen dan met mascara en glossquote:
Willow heeft die Rihanna-vs-Ruth Jacott lookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef emss het volgende:
Will Smith & Co.
[ afbeelding ]
Willow Smith
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum (die kinderwagen is dus blijkbaar echt voor die oudste kinderen...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oohh, wat een mooie meisjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef kvd het volgende:
Rebecca de Mornay met dochters (man is gewoon een vriend)
[ afbeelding ]
wat verwacht je met zo'n vader?? en ja Ashlee is ook geen natuurlijke schoonheid..die heeft haar kop ook moeten verbouwen voor een beetje als een doorsnee burger door het leven te kunnen gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat een kut kop die babyEn die vader loopt er bij als een uit de hand gelopen emo party
Die is aardig verbouwd ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:07 schreef sherezade het volgende:
en ja Ashlee is ook geen natuurlijke schoonheid..die heeft haar kop ook moeten verbouwen voor een beetje als een doorsnee burger door het leven te kunnen gaan
Dat haar vind ik nog het enige schattige aan dat jochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is aardig verbouwd ja...
Toch vind ik het altijd wel een grappig jochie, een lekker bonkjeAlleen dat haar, lekker lang en piekerig
![]()
idd bloempotkapselquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een fout kapsel van zoon Beckham #2! (die overigens precies op Vic lijkt!)
En die spruit van Kourtney Kardashian, die kom je ook liever niet in een donker steegje tegen
Die Jalen lijkt wel wat op Max van Christinaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef kvd het volgende:
Taboo (black eyed peas) en Jalen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |