Heidi is echt óf-óf...Of weer helemaal op en top hot, of tikkie alternatief ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef kvd het volgende:
Ik zeg niet dat Heidi lelijker wordt, wel haar kleding, samen met Lena en Henry
[ afbeelding ]
Hehe, die Katiequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Katie Holmes verlaat met een nog ietwat slaperige Suri haar appartement in New York. Na een snelle hap woonde het duo de Broadway-productie 'Mamma Mia' bij.
Zij lijkt op een oude Kristin Stewart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alessandra Ambrosio en dochtertje Anja
Nu je het zegt; als je snel kijkt wel jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zij lijkt op een oude Kristin Stewart.
Houd haar maar goed vast ja. Voor je het weet wordt ze ontvoerd door een stelletje others met plakbaarden terwijl je probeert te ontsnappen met een boot en het enige dat je nog kan doen is roepen WYNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef kvd het volgende:
Harold Pierrineau (Lost) met Wynter
[ afbeelding ]
Die kaak is van z'n vader, maar zelfs het mondje is van Christina, als je foto's pakt van toen ze net bekend werd, veel foto's met dat pruillipje (onderlip, naar buiten staand).quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef alors het volgende:
Die Max heeft wel vette pech zeg, hij heeft het bovenstuk van zijn gezicht van zijn moeder, kleine blauwe oogjes, en het onderste van zijn vader, een logge kinnebak. Het had beter andersom kunnen zijn, maar misschien wordt het nog beter als ie ouder wordt.
Ik vind Honor superschattig, maar écht niet mooi, volledig jongenskoppiequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef alors het volgende:
Die Latina's knappen wel op als ze ouder worden, worden vast net zo knap als hun moeders
Shiloh d'r haar groeit weer, pfewquote:
Ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Houd haar maar goed vast ja. Voor je het weet wordt ze ontvoerd door een stelletje others met plakbaarden terwijl je probeert te ontsnappen met een boot en het enige dat je nog kan doen is roepen WYNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
pff nou romeo, als je t zo erg vindt wil ik best met je ruilen hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef kvd het volgende:
[..]
vooral de foto waarop papa daadwerkelijk een kusje geeft...(maar hoe herkenbaar ook)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef kvd het volgende:
[..]
vooral de foto waarop papa daadwerkelijk een kusje geeft...(maar hoe herkenbaar ook)
[ afbeelding ]
En hij wordt ook met de jaren alleen maar aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pff nou romeo, als je t zo erg vindt wil ik best met je ruilen hoor!
Die meiden worden later echt prachtig, dat zie ik nu al.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Honor superschattig, maar écht niet mooi, volledig jongenskoppieEn die van Salma Hayek is nog veel erger. Maar wie weet trekt het bij
Het valt me alleen elke keer weer op hoe groot Shiloh is vergeleken met de adoptiekinderen, zeker gezien ze de jongste is van het grut op de foto.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Smallish het volgende:
Wat een leuke foto's! Wat een lol, leuk hoor.En wat lijkt Shiloh toch op haar vader, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |