Hoeft ook niet altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, dat was ook niet te verwachten met een zwarte vader
Ja het is één van de favo's hier bij de meestenquote:
Ik bedoel ook niet de tint, maar vaak een groffe neus, overheersende trekjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd, maar de gezichtjes en zo bedoelde ik, niet persé de tint
How rudequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:Zoie van Jodie heeft nu echt dat bekkie dat haar moeder had in Full House.
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd, maar de gezichtjes en zo bedoelde ik, niet persé de tint
[ afbeelding ]
Woody Allen met zijn gezin.
mijn nichten met een zwarte donkere vader lijken anders sprekend op anders sprekend op hun witte moederquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet de tint, maar vaak een groffe neus, overheersende trekjesPrecies wat jij bedoelt.
Kewl!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukDie vader daarentegen
Die trok zijn bek niet open.
Die naam hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef kvd het volgende:
Foto's van Imaani, Edsilia en Tjeerd
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=1197315/langid=43
Gewoon, lekker slank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef female81 het volgende:
Dus je vindt dit normaal???
Bovendien is ze van nature niet zo. Ze is weliswaar altijd slank geweest maar niet zó erg.
In een van de bekendere musea. Het maffe was dat Woody Allen die avond optrad in Paradiso. Hij kwam om 19:15 binnen, vertrok weer om 19:45 en schijnt nog op tijd op het podium gestaan te hebben ook. Later foto's van dat concert gezien; hij had dezelfde kleding on stage aan als hij in het museum aan hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kewl!
Ben benieuwd waar je werkt dan...
En ben maar blij dat ie zn mond niet opendeed, tis geen vrolijk gezellig menneke die papa
ja die johan heeft een heel zacht, fijn gezichtje, bijna meisjesachtigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat die oudste jongen van Seal al groter lijkt dan zijn oudere zus.
En het meisje lijkt best veel op de tweede jongen
Ik weet nooit wie wie is van die jongensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja die johan heeft een heel zacht, fijn gezichtje, bijna meisjesachtig
lijken dus beiden op hun muti
Hoe groot is die Italiaan, de bio-vader van dat meisje? Zeker een ukkiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat die oudste jongen van Seal al groter lijkt dan zijn oudere zus.
Ik had echt geen beeld bij P. Diddy als vader, tot ik hem jaren geleden bij Oprah zag, lijkt me echt een lieve betrokken papa voor z'n kinderenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:24 schreef JaneDoe het volgende:
p. diddy met oudste dochter chance
[ afbeelding ]
wat noem je een ukkie? Hier een foto van Heidi en Flavio, neem aan dat Heidi hakken aan heeft, hij is groter. Heidi is 1.75, dus hij zal 1.80/1.85 zijn? Niet echt een ukkie toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot is die Italiaan, de bio-vader van dat meisje? Zeker een ukkie
Ik heb ooit een foto gezien van een kleine man, dit is idd geen ukkiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]
wat noem je een ukkie? Hier een foto van Heidi en Flavio, neem aan dat Heidi hakken aan heeft, hij is groter. Heidi is 1.75, dus hij zal 1.80/1.85 zijn? Niet echt een ukkie toch?
[ afbeelding ]
waar werk je danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit zijn zulke leuke kinderen! Ze kwamen langs op mijn werk en waren zo slim, geinteresseerd en stelden enorm veel vragen. Erg leukDie vader daarentegen
Die trok zijn bek niet open.
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In een van de bekendere musea. Het maffe was dat Woody Allen die avond optrad in Paradiso. Hij kwam om 19:15 binnen, vertrok weer om 19:45 en schijnt nog op tijd op het podium gestaan te hebben ook. Later foto's van dat concert gezien; hij had dezelfde kleding on stage aan als hij in het museum aan had
Erg aantrekkelijk om te zien. Zo'n dotje en zo'n rauw hoofd op een mooi lijf.quote:
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Erg aantrekkelijk om te zien. Zo'n dotje en zo'n rauw hoofd op een mooi lijf.
Ja die is ook al meer verandert, leek eerst duidelijk op Sarah... leuk meiskequote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Dochter van Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr.
[ afbeelding ]
Volgens mij lijkt ze op haar vader.
Cutiepieeequote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Dochter van Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr.
[ afbeelding ]
Volgens mij lijkt ze op haar vader.
Och, als je een eeuwigheid in de brandende zon zo'n kar hebt lopen sjorren, dan sta je ook niet te stralen hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef kvd het volgende:
Gezelligheid spat er vanaf....Familie McDermott-Spelling
Hij doet me een beetje aan de 2 van Tori denken qua uiterlijk..quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Ryder met kort haar maar een saai flets ventje om te zien.
Dan zou ik idd ook niet staan stalen, maar in dit geval was het van de auto via de parkeerplaats naar de supermarkt en weer terug. En deze foto is gemaakt op de 'heenweg' naar de supermarkt, op de terugweg naar de auto zat Stella in het karretje....durf dus wel te zeggen dat Tori geen eeuwigheid in de brandende zon had lopen sjorren....die hele reeks is gewonon zo gezelligquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, als je een eeuwigheid in de brandende zon zo'n kar hebt lopen sjorren, dan sta je ook niet te stralen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |